Stediril 30 en pijnlijke borsten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Babsies, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb vorige maand mijn spiraal (mirena) laten verwijderen en heb nu dus de stediril 30 (voorheen microgynon 30). Maar mijn borsten zijn echt overgevoelig, zeg maar pijnlijk :) Hadden jullie dit ook toen jullie startten met de pil?
    Daarnaast lijk ik er nu ook in de ochtend misselijk van te worden, maar ben verkouden dus misschien komt het daar wel door :(
    Nouja, wilde gewoon even weten of iemand dit herkent want vind het maar vervelend... als het echt van de pil komt en het gaat niet over ga ik maar eens denken aan een ander anticonceptivum..

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb ook stediril geslikt.. voor 4 - 5 jaar
    en ik heb dat nooit gehad..

3. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt Lovepeet, gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens ;)

Ik heb dit dus ook nog nooit gehad! Was voor het spiraal nl ook aan de pil. Was al even 'bang' dat het een zwangerschap zou kunnen zijn, maar een kruidvattest viel negatief uit... misschien te vroeg om te testen? (ben nu 4 wk aan de pil dus zou op z'n langst 3-4 weken kunnen zijn.
    Maargoed, ik er voor het gemak maar vanuit dat het van de pil zelf komt..

Dussss als er nog mensen zijn met ervaringsverhalen hoor ik het graag ;)

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    helaas ben ik door deze pil zwanger geworden ik had ook allerlei klachten van deze pil ik gebruik hem nooit meer

5. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja Jojo, daar lijkt het nu wel op.. al die klachten.. bah! Ik kijk het nog een maandje aan en als het niet minder wordt ga ik maar voor de nuvaring denk ik.. het spiraal verdraag ik niet dus dat is vast uitgesloten.

Maar nogmaals, ervaringsverhalen zijn welkom :)

6. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wanneer heb je je nod weer denk je anders zou ik wel even testen de dag dat ik ongi moest worden verloor ik alleen wat bruin en savonds was dit over heb toen na 3 dagen gestest en zie banner 9 maand is ze alweer

7. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien een domme vraag maar ben helemaal niet thuis in de termen.. wat betekend NOD? ;)
    Ik ben exact 4 weken geleden gestart met de pil. Heb in de derde week ééntje vergeten dus geen stopweek en zit nu dus in de vierde week..
    Omdat ik 4 dagen terug al getest heb (just to be sure) en die negatief was, was voor mij de kous af.. maar volgens jou zou de uitslag dus nu nog wel anders kunnen zijn?
    Bedankt hoor voor het meedenken.

8. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    nod betekend niet ongesteld dag

9. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok, dan zou mijn NOD zo tussen 1 en 4 dagen geleden moeten zijn, als ik mijn pil niet had doorgeslikt. Na deze strip dus maar stopweek inlassen en afwachten..

10. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    nou ben benieuwd laat je het weten als je iets meer weet groetjes jolanda

11. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is goed hoor :)
    Ik kijk het nog maar even aan met die stomme zere borsten... :p

12. 4days

4days Niet meer actief

Stediril heeft altijd al bestaan hoor, en microgynon 30 bestaat ook nog gewoon. Er zit hetzelfde in, maar het is een ander merk.

Ik had bij stediril nooit pijnlijke borsten, dus daarmee kan ik je niet helpen.

Deel Deze Pagina