hallo allemaal ik ben nu bezeig met de 4de miskraam gister bij de gyn geweest nog niet alles is eruit ben ook nog steeds aan het vloeie. ze gaan me nu eindelijk veder onderzoeken. hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden. is er iemand wie ook meerdere mk heb gehad en bij wie ze hebben gevonden hoe het kwam want meestal komt er niks uit die onderzoeken. ik ehb namelijk altijd een zwarte plek in me baar moeder waar ze nu eindelijk naar gaan kijken, ik heb er vorig jaar al om gevraagd na me 3de mk of dat het niet was waardoor ik mk kreeg ze zeiden toen van niet , en nu gaan ze me er wel op onderzoeken. en ze gaan bloed prikken om te kijken voor stolling ofzo weet niet precies. gr Samantha
Jeetje, wat een ellende! Ik heb zelf 6 mislukte ICSI-pogingen achter de rug en zojuist een miskraam van een natuurlijke bevruchting gehad, dus ik weet hoe ontzettend veel zeer het kan doen. Ik kan helaas geen antwoord geven op je vragen, maar wil je wel heel veel sterkte toewensen. Ik hoop dat ze erachter komen wat het is en dat je dan toch nog een gezond kindje op de wereld mag zetten.
Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen.Maar ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen met je verlies.
Ik heb 3 miskramen gehad en werd ook steeds moeilijk zwanger, zat elke keer minstens een jaar tussen. Bij ons hebben ze neits gevonden en noemden ze het "dikke pech". Nou daar kun je het dan mee doen. Gelukkig is mijn 4e zw.schap wel goed afgelopen. Ik wens je veel sterkte en ik ben benieuwd of ze iets vinden.
Hey, Ja ik heb ook een aantal miskramen gehad. Omdat ik nog redelijk jong ben had mijn gyneacoloog niet echt haast met onderzoeken. Bij mijn nieuwe gyneacoloog wel wat standaard onderzoeken gehad zoals chromosonen onderzoek en iets met stollingsproblemen. Daar is verder niets uitgekomen. Mijn moeder had endometriose en heeft daardoor 5 mk gehad. Dus ik heb gevraagd of ze daar bij mij ook naar willen kijken. Maar de gyn vind dat wat overdreven. Ik bedoel overdreven.. persoonlijk vind ik mijn aantal miskramen overdreven. Maar ja, je bent denk ik ook wel een beetje afhankelijk van wat zo'n arts wel of niet wil. Maar dat even over mij. Nu over jou. Ik hoop voor je dat je wat aan het onderzoek hebt. Iets vinden geeft misschien duidelijkheid. Ik hoop dat dan iets aan te doen is en dat je snel een goede zwangerschap zult hebben. Ik zal in ieder geval voor je duimen. Weet je ook wat voor onderzoek(en) ze gaan doen? Sterkte!