pluisje, ik had vandaag ook geen goede echo. Niet gegroeid, geen hartje. Morgen ook naar de gyn, ik zie het wel. Zijn je krampen een beetje uit te houden? Hopelijk zijn die pillen voldoende voor je.
Pluisjee, Ik had zelf graag gekozen voor pillen. Afwachten vond ik vreselijk, heb ik de eerste keer gedaan en dat wil je niet. telkens bij het plassen ben je bang of als je iets denkt te voelen. Curretage wilde ik niet vanwege het risico op miskramen later en toch weer narcose ed. Uiteindelijk kon ik niet kiezen en moest ik gecuriteerd worden..
Hè meiden , die pillen neem ik nooit maar dan ook nooit meer. Ik heb echt helse pijn gehad , uren achter elkaar. Amper gebloed alleen een heel groot stuk weefsel verloren. Wat het was weet ik niet denk zelf iets van een baarmoeder wand ofzo Teminsten was echt het vruchtje niet die was heel klein maar jee wat schok ik. Al met al maar 1 maandverbandje verloren en 1 groot iets. Loop nog krom van de pijn maar wel minder als gister. Zou om 12.30 terug moeten maar mag om 9.15 komen. Hou jullie op de hoogte. Xx
Och jee, ik wist niet dat je toch voor de pillen was gegaan En daarom wilde ik dat niet, lijkt me verschrikkelijk! Hele dikke knuffel!x
Op aanraden van de de FA toch voor de pillen gekozen. Ik kan je ook zeggen het was verschrikkelijk. Net geweest want ik hield het niet meer vol , zit nog helemaal vol dus weer 4 pillen zo in brengen. Morgen om 9 uur terug anders alsnog curettage.... Xx
Hoi Puisjee, Wat vervelend allemaal zeg pfff.......Ik hoop dat het snel achter de rug is en dat je snel die curetage krijgt. Ik wil ook even mijn verhaal kwijt. Eind april was het dan eindelijk zover dat we zwanger waren. Helemaal happy (is de eerste keer) toen we begin mei voor onze eerste echo gingen zat het al niet helemaal goed, kleine vruchtzak zonder inhoud. HCG laten prikken was goed dus weer een echo vruchtzakje gegroeid maar nog steeds zonder inhoud. Een week later zei de VK wel een vruchtje te zien maar nog steeds erg klein. Vorige week woensdag weer geweest (10 weken zwanger) niks te zien alleen een vruchtzak. Terugkijkende is alles waarschijnlijk gestopt met groeien rond de 6de week maar nu ben ik dus vandaag 5 weken verder. Ik ben vorige week donderdag bij de Gynaecoloog geweest en ik kon ook kiezen. Omdat ik er dus ondertussen al 4 weken mee liep besloten dat ik voor een curettage ga. Jammer genoeg duurt het allemaal erg lang en heb ik vrijdag de curettage. Sinds zondag is alles rustig op gang gekomen met veel buikpijn en bloedverlies steeds maar kleine beetjes dus ik zal hoe dan ook vrijdag naar het ziekenhuis gaan om te kijken of ik nog gecuretteerd moet worden. Ik wilde gewoon mijn verhaal even kwijt. Succes Puisjee grtz Ikke
Heel veel sterkte pluisjee.... wat ellendig voor je. Ik begrijp niet dat ze pillen nog voor mogen schrijven. Je hoort bijna niks anders dan slechte verhalen.
Even snel... ik ben heel erg ziek geweest vanaf gister aan de morfine in ziekenhuis gelegen. vanochtend gecurriteerd en als ik goed heb geplast mag ik misschien naar huis. later meer liefs
Jeetje zeg!! Alsof het allemaal nog niet pijnlijk genoeg is om alleen al een miskraam te verwerken. Gelukkig heb je nu de currettage al achter de rug en gaat nu hopelijk langzaam aan wat beter met je.. Sterkte