Pillen of curettage bij miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Siamara, 18 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Dankjewel, heb ontbeten en pijnstillers genomen en ga zo beginnen met de cytotec.

    Helaas... Deze is een nog grotere klap dan de eerste, omdat we wel met 7,5 week een kloppend hartje hebben gezien.
    Ik had je in de tussentijd al even opgezocht, hoe is het met jou? :)
     
  2. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Sterkte siamara, ook dit nog :(
     
    Siamara vindt dit leuk.
  3. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik was bijna vergeten hoeveel pijn een miskraam doet. Lig te kronkelen op de bank. Weet niet meer wat ik moet doen. En net als de vorige keer heb ik al meer pijnstilling genomen dan toegestaan. Doet niks :(
     
  4. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Hier was t ook niet te houden. Uiteindelijk werd het minder toen ik het vruchtje verloor.. Gewoon pijnstillers blijven slikken elke paar uur. Een kruik hielp hier ook. Verder doorbijten :(
     
  5. Rian89

    Rian89 Fanatiek lid

    13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Pfff ... :(.
    En wat rot dat je zoveel pijn hebt.. neem je tijd hiervoor!!

    Met mij gaat het wel goed. Wel elke keer teleurgesteld als ik weer ongesteld ben, met veel pijn op de plek vd operatie. Denk dat mn lichaam echt nog herstellende is.
     
  6. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik ben het vruchtje net verloren. Ineens nam de pijn af en daarna voelde ik het bloed uit me stromen. Toen ik naar de wc ging viel de vruchtzak erin, met de cytotec er soort van aan gehecht.

    Ik vond het interessant om te zien, dus heb er een beetje in zitten friemelen. :oops:
    Mijn vriend vroeg of ik geen last had van gemengde gevoelens. Tuurlijk ben ik verdrietig, maar ik ben nu ff ongelooflijk opgelucht dat die intense pijn weg is.
     
  7. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Dat zou goed kunnen, het is natuurlijk ook niet niks! Ik hoop dat we binnenkort allebei op roze mogen en blijven ❤️
     
  8. Kiki84

    Kiki84 Bekend lid

    22 jan 2009
    585
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte meid, ik kwam je topic tegen omdat ik van het weekend zelf een vmk heb gehad en omdat ik wat informatie zocht. Vandaag een echo gehad en alles was schoon gelukkig.
    Wat een ellende he!
    Ik hoop dat we allemaal snel op een roze wolk mogen zitten :thumup:
     
    Siamara vindt dit leuk.
  9. Kiki84

    Kiki84 Bekend lid

    22 jan 2009
    585
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Rust veel uit en ik hoop dat de pijn snel over is !
     
    Siamara vindt dit leuk.
  10. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Dankjulliewel. Ik heb gelukkig deze week vakantie, alleen zaterdag nog een etentje met vrienden, verder geen afspraken. Vandaag was mijn vriend vrij en hij heeft me de hele dag supergoed verzorgd. Morgen moet hij wel werken, maar wel pas na drieën, dus het grootste deel van de dag is hij bij me.

    Nadat ik het vruchtje had verloren had ik nog een paar golfjes van pijn, maar het ergste heb ik nu gehad, volgens mij. Nu hopen dat ik vannacht niet doorlek. Ik slaap voor de zekerheid op een vuilniszak met een grote oude handdoek eroverheen.
     
  11. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    Ik denk aan je meid, heel veel sterkte!
     
    Siamara vindt dit leuk.
  12. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Gelukkig is t achter de rug!!
    Die hevige pijn komt ook door de pillen (daarom wilde ik die niet). Een natuurlijke hoeft niet zo pijnlijk te zijn (soms wel).
     
    Siamara vindt dit leuk.
  13. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Die heftige pijn had ik bij m'n natuurlijke miskraam juist langer. Duurde drie dagen tot het vruchtje kwam. Nu 7 uur :)
    Ben met lichte kramp gaan slapen, maar voel me nu alsof ik nooit een miskraam gehad heb. Geen pijn, niet duizelig, volop energie... Dan was m'n natuurlijk miskraam met 6 weken echt stukken heftiger!!!
     
    USAbaby vindt dit leuk.
  14. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja t verschilt heel erg, ik maar een uur krampen gehad en verder als menstruatie
     
    Siamara vindt dit leuk.
  15. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik denk dat het toch niet het vruchtje was, wat ik woensdag verloren ben. Ik denk dat dat er nog uit moet. Donderdag en vrijdag voelde ik me namelijk helemaal prima, maar sinds de nacht van vrijdag op zaterdag heb ik weer continu helse pijn. Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet. Ik slik me suf aan paracetamol en ibuprofen, maar dat doet helemaal niets. Verdomme, een miskraam is al zo verdrietig, waarom doet het ook nog eens fysiek zo onmenselijk veel pijn? :(
     
  16. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Bah zit je ook niet mee zeg. Had je 2x dosis pillen meegekregen? Vaak doen ze dit wel omdat de 1e niet altijd genoeg is. Ik zou even bellen of ze een echo maken om te zien of alles weg is. En anders nogmaals pillen of eventueel curretage. Sterkte!
     
  17. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik heb idd een tweede dosis pillen, maar omdat mijn lijf nog heel druk bezig is n.a.v. de eerste dosis lijkt die me niet nodig. Mijn lichaam is hard aan het werk om alles eruit te werken. 7 maart staat een echo gepland om te kijken of alles eruit is. Ben bang dat ik nog even geduld moet hebben, het kan natuurlijk even duren :(
     
  18. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ah nee wat balen zeg!! En dan die pijn erbij, vreselijk. En zo onzeker of en wanneer t allemaal weg is he.

    Ik dacht er ook vanaf te zijn maar niet dus. Sta nu op wachtlijst voor curettage (pillen wil ik nog steeds niet).
     
  19. Siamara

    Siamara Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Wat balen :( . En wat erg dat er nog een wachtlijst is ook!!! Hoe lang moet je wachten?

    Ik heb me ziek moeten melden van mijn werk.. Alweer. Ik zit eraan te denken om de reservedosis cytotec nu in te brengen die ik nog heb, om mijn lijf een handje te helpen..
     
    sarah28 vindt dit leuk.
  20. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik wilde zelf nog even wachten, een laatste kans voir mijn lijf om t alsnog zelf te doen. Ik zou morgen terecht kunnen, maar heb nu ingepland op 11 maart.

    Heb jij de cytotec nog ingebracht? Heb je veel pijn?
     

Deel Deze Pagina