Hallo allemaal, Sinds januari ben ik gestopt met borstvoeding. 6 weken later werd ik voor het eerst ongesteld (12 februari) na de bevalling. De borstvoeding heeft er bij mij voor gezorgd dat ik in die tijd niet ongesteld werd (op 1 hele kleine bloeding na). Tot nu toe ben ik niet meer ongesteld geweest. Mijn cyclus voordat ik zwanger werd was 28 dagen. Dit was eenmalig na de pil, omdat ik erna al meteen zwanger was. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer een normale cyclus had?
Had eigenlijk gelijk voor mij doen weer een normale cyclus ben altijd heel onregelmatig mijn cyclus varieerde heel vaak van zo 25 dagen en kon zo in ene weer over de 30 dagen duren. Ben met 6-7 maanden begonnen met afbouwen ivm uitblijven menstruatie en wens voor en 2e kindje. Werd na ander halve week gewoon ongesteld voor mij een teken dat alles weer goed zat. Begonnen met ronde 1 die cyclus duurde 25 dagen en er kwam een menstruatie ik was er blij mee want alles was dus blijkbaar weer normaal. Vol goeie moed naar ronde 2 maar over de 34 dagen nog niet ongesteld voor mij doen kon dit ook gewoon normaal zijn maar omdat ik net was afbouwt dacht ik dat het ook daar van nog kon komen. Heb uiteindelijk nuchter test gedaan maar bleek al zwanger. Maar het verschild dus per persoon bij mij was alles gelijk weer zoals het daar voor was. Ik verwacht niet anders dan dat als ik niet zwanger was geweest ik gewoon weer netjes ongesteld was geworden. Je lichaam moet gewoon weer even opgang komen net als na het stoppen met de pil.
Ja ik heb ook afgebouwd met de wens voor een 2e kindje. Na het stoppen van de pil heb was ik de 2e keer gelijk zwanger dus weet mijn normale cyclus niet. Ik had ook altijd de 3 fasen pil ivm heftige menstruatie. Vorige week heb ik een test gedaan maar deze was helaas negatief. Ik heb wat last van zwangerschapskwaaltjes, maar ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen had ik vorige week ongesteld moeten worden.. Vandaag dan ''een week over tijd''
Misschien weer een test doen wie weet is je ei later geweest en anders heb je zwangerschap in ieder geval uitgesloten. Gebruik je ovulatie testen? dan kan je zien of je wel gewoon een ei sprong hebt of voel je die duidelijk?
Heb net een test gedaan en hartstikke wit.. Gebruik de testen van de action weet niet of die betrouwbaar zijn.. Las gisteren ergens dat iemand daar negatief mee testen en met een andere positief.. Ik heb van de week ovulatietesten gekocht, maar heb geen idee wanneer ik zou moeten testen. Heb mijn ei nog nooit gevoeld.
Ik heb ook met de action getest bij mij knalde die (foto in album) dus na mij idee doen ze het prima maar dat ze misschien minder gevoelig zijn dan die van de Kruidvat dat zou zeker kunnen. Ik denk dat je nu het beste kan wachten tot er weer een bloeding is geweest. Vanaf het moment dat die over is ongeveer op de helft wat normaal je cyclus had moeten zijn testen en blijf door testen tot hij donkerder wordt ik heb uit eindelijk 2 weken achter 1 door getest en vond me ei. Ik heb me ei nog nooit gevoeld maar de laatste keer in ene wel ?? kreeg ik in ene steken net de dag der voor een positieve test gehad dus ik dacht kan niet anders dan me ei zijn gelijk geklust en met resultaat.
Ja ik wacht nu tot mijn menstruatie. Precies 1 januari ben ik gestopt met borstvoeding, dit kwam zo heel toevallig uit. Dit was op een woensdag. Precies 6 weken later werd ik ongesteld op een woensdag! 5 dagen van te voren verloor ik steeds een heel klein beetje tijdens het afvegen, maar zo goed als te verwaarlozen. Aanstaande woensdag zijn we precies weer 6 weken verder, dus misschien dan.. Ik hoop het! Vanaf mijn volgende cyclus ga ik testen op mijn ei..
Ja doe je goed. Je cyclus is gewoon nog in de war en het is inderdaad gewoon het beste om vanaf een volgende bloeding te starten want dan weet je ongeveer wanneer je kan beginnen met de ovulatie testen. Heel veel suc6 hoop voor je dat het snel allemaal weer opgang komt