Hallo, Even een gezellig onderwerp!! Ik ben helemaal gek van boeken en altijd op zoek naar meer leuke, mooie of spannende boeken om te lezen. Dus ik was benieuwd wat jullie aanraders zijn? Als je hier een titel neerzet en kleine omschrijving dan kunnen we elkaar nog eens tippen.. Ik ben vooral fan van chicklits. Maar vond de serie van Karin Slaughter ook heel goed!. En ben nu met Genisis begonnen. En boeken van kristin Hannah zijn erg geliefd!! Dus wat vinden jullie leuk om te lezen en welke boeken zijn aanraders?
ik ben op het moment Jean M Auel deel 5 aan het lezen! maar al haar boeken (is een serie van inmiddels 6 boeken) zijn helemaal geweldig en de 1e 4 delen heb ik meerdere malen gelezen!
Ik hou erg van Urban Fantasy. De boeken van Charlaine Harris en nog veel meer, helaas wordt er veel niet naar het Nederlands vertaald. De boeken van Lauren Kate gelukkig wel.
Karin Slaughter is een super schrijfster heb haar hele serie..alleen nog niet allemaal kunnen lezen..
Karin Slaughter helemaal top Heb de boeken nu op Marktplaats staan Marktplaats.nl > Karin Slaughter - Onaantastbaar - Boeken - Thrillers Hier onder andere een deel van deze super schrijfster