RIKAonline

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aicirtap, 31 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    In diverse topics kwam ik al de methode/adviezen van RIKA tegen.
    Zwanger wordenRIKAonline – zwanger worden | Verhoog je kans op zwanger worden
    Er is de website, een webshop, het boek en yoga oefeningen.

Ik wilde de ervaringen even verzamelen in dit topic.
    Ik zit namelijk te overwegen om de (bijna) zwanger multi te gaan gebruiken en dan mijn eigen visolie capsules die ik nog heb staan.
    En even haar boek reserveren bij de bieb. Om eens te kijken naar de yoga oefeningen.
    Ik vind de cursus wat duur. Heeft iemand die gedaan?

Iemand ervaring hiermee? Sneller zwanger? Betere en/of meer eicellen tijdens ivf/icsi/iui behandelingen?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Er zijn diverse fb groepen van rika lukac te vinden online. Ik denk dat je je daar beter aan kunt melden.

Als je het boek hebt kun je je ook aanmelden bij een privé club.

Zelf ben ik vorig jaar oktober in aanraking gekomen met dit boek. Wij stonden toen net voor icsi 2 en ik was opzoek naar andere denkwijzen. Ik heb het boek eerst volledig doorgelezen. En ben toen gaan opschrijven waar ik wat bij voelde en waarbij niet.

Wij zijn de volgende dingen gaan doen.
    - biologisch dynamisch eten. (80% van alles ongeveer. Vooral fruit groenten en dierlijke producten )
    - natuurlijke voedingssupplementen gebruiken. (Ik elke dag mama. Man elke dag senior. Beide van vitals )
    - ik ben na een tp alleen maar lauw of warm gaan eten En drinken
    - ik deed aan acupunctuur tijdens de behandeling
    - ik deed en doe aan yoga. Uit het boek.

Mijn man zijn zaad was na 2 maanden leven volgens dit boek al zo zwaar goed verbeterd. En bij icsi 3 raakte ik zwanger en bleef ik zwanger. Ik ben er echt van overtuigd dat dit bovenstaande heeft geholpen en kan iedereen aanraden iig het boek te gaan lezen.

Voel je nooit verplicht om alles te doen. Maar wees bewust van je keuzes.

Pb mag ook altijd hoor :) succes!

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nee ik pik er ook uit wat ik wil.
    Zat zelf in ieder geval te denken om die voedingssupplementen te bestellen.

Ik eet al jaren geen suiker. En om biologisch fruit en groente te eten. Daar zat ik al langer over te dubben. Zuivel / eieren zijn al biologisch, op de roomboter en kaas na ;).
    Brood 50/50. Granen/gluten vrij en geen suiker, is een zeer lastige combinatie! Ik beperk het wel. En daarnaast heeft je lichaam ook brandstof/glucose nodig.

Ik heb 3 maanden acupunctuur gedaan en 3 maanden osteopathie tijdens de kid behandelingen. Beiden zonder resultaat. Ik ga volgende week een reiki behandeling doen, eens kijken wat daar uit komt.

Deel Deze Pagina