Ik ben zo rood als een kreeft en heb dit nog nooit gehad of meegemaakt! Normaal zit ik weinig in de zon i.v.m. zonneallergie en blijf dan graag in de schaduw zitten of binnen, nu ben ik ook niet iemand die snel verbrand en al zeker niet bruin wordt en al zeker niet in de schaduw dus insmeren deed ik niet wand dat had weinig zin, en verbrande dan bijna nooit. Maar na jaren is de zonneallergie opeens verdwenen (yes!!), en ben ik door in de schaduw te hebben gezeten zo rood als een kreeft. Nog nooit ben ik zo verbrand geweest.. Zou dit kunnen komen door de zwangerschap, dat je huid anders gaat reageren en je er ook eerder door kunt verbranden???
Ik wordt normaal helemaal niet bruin of rood, het duurt weken voor ik enigszins een kleurtje heb maar nu ben ik al heel lekker bruin terwijl ik nog niet heel veel in de zon heb gezeten! Dus ik denk wel degelijk dat je huid anders reageert. Nog meer smeren maar voor jou en hopen dat je niet nog is verbrand!
Ik heb ook het idee dat ik veel sneller verbrand. Gisteren was het zelfs op het randje terwijl ik de hele tijd in de schaduw heb gezeten EN me in had gesmeerd met factor 30 en 50. Toegegeven, heb me niet elke keer na het zwemmen weer opnieuw ingesmeerd, maar toch regelmatig. Normaal gesproken kan ik met factor 30 een hele dag in de nl zon zitten. Ik word best snel bruin en ook nu ik zwanger ben word ik nog snel bruin, sterker nog heb het idee dat ik sneller bruin word, maar ook sneller verbrand...als dat kan???
Hier ook. Op de raarste plek, tussen mijn neus en wang bv, terwijl ik bijna niet in de zin heb gezeten.
Hier ook hard verbrand maar alleen de voorkant omdat ik niet meer op men buik kan liggen Er stond ook wel een verraderlijk windje...
word sneller bruin......... zwangerschap heeft wel invloed volgens mij op sneller bruin worden of verbranden!