hallo meiden, sinds 1,5 jaar zitten mijn man en ik in de MMM, ik heb PCO. Nu ben ik afgelopen zondag ongesteld geworden en dinsdag weer gestart met het spuiten van puregon. Zit nu dus op cyclusdag 7. Mijn menstruatie was wel wat minder dan afgelopen keren maar sinds 2 dagen voordat mijn menstruatie begon kreeg ik last van pijn aan mijn rechter eierstok. Ik dacht zelf dat dit door de menstruatie werd veroorzaakt, nu word dit vervelende, drukkende gevoel alleen maar erger. Mijn volgende controle is op cyclusdag 13 maar mijn gevoel zegt me dat het iets van een cyste of een BBZ is... puur mijn gevoel. meerdere meiden die hier ervaring mee hebben? gr natascha
Bij een bbz moet je inderdaad positief testen, dus dat zou je voor de zekerheid nog kunnen doen. Een cyste kan wel een drukkend gevoel geven. Het kan op dit moment ook door de Puregon komen, dat er aan de rechterkant follikels aan het groeien zijn. Als je het niet vertrouwt, de gyn bellen en vragen of je eerder langs kunt komen voor een echo!
hi meis, ik zag dat je dit onderwerp 2 keer geplaatst had heb je bij de andere ook al een reactie gegeven. Mij is verteld dat je rond je eisprong en menstruatie meer last van de cyste kan krijgen. Ook wel logisch eigenlijk die streek kan dan al zonder cyste gevoeliger zijn dus met cyste alleen maar meer. Liefs