hallo meiden ik lees zo vaak als mensen hun eisprong hebben gehad hebben ze een paar dagen later bruine afscheiding dat is dan die innesteling maar heb je ALTIJD tijdens de innesteling bruine afscheiding : of hoeft dat niet persee alvast bedankt voor jullie reactie's liefs diane
nee hoor er zijn meer meiden die het niet hebben als die het wel hebben. ook ik heb geen innestelingsbloeding gehad.
Nee hoor, het enige waar ik last van had waren krampen. Dat was eigenlijk al zo'n anderhalve week voor ik ongesteld moest worden. Maar verder geen bloeding gehad. Liefs, Duveldraakje
oke dank jullie wel voor de reactie's ik heb wel een soort van blaasontsteking gevoel al vanaf mijn eisprong als ik ren of soms met lopen dat ik dan soms last heb lings onder in mijn buik het is moeilijk te omschrijfen het is een beetje het zelfde gevoel als je je eisprong hebt maar mijn eisprong heb ik of 19 april of 21 april gehad had allebei de dagen dradirig slijm en heb op 19 april en 21 april ook geklust ik weet niet of dat gevoel dat ik nu heb iets te betekenen heeft ik hoop het wel blijfen hopen maar.
spannend he! Ik had op de innestelingsdagen ook buikkrampen en wat slijm en een ieniemienie beetje bloedverlies. Maar of het een goed teken is geweest moeten we nog even afwachten. Heb nml nog niet positief getest maar ben ook nog niet ongi. Spannendddddd! Hoop voor ons allebei op het beste liefs Gizzy
Hallo mensen, Ik zit nu 4 dagen voor nod, heb nog niks gemerkt van innesteling ofzo. Merk je dit altijd?
Heb ook helemaal niks gevoeld van de innesteling, noch bloeding of bruinverlies ervaren. Wel had ik lichte krampjes enzo.
hoi hoi, Jai k heb ook last van krampjes enzo maarja dat kan ook van aankomende ongie zijn. Mijn klachten; grote borsten erg gevoelig. moe, buikkrampjes, gevoel ongie te moeten worden!
een innesteling is dat gewoon alsof je ongi bent? want ik moest 5april ongi worden niet geworden dus maar wel 10 dagen later 2 daagjes echt bruin bloed gehad wat wel zwart leek iemand daar ervaring mee?
Spannend hoor! Nog 3 dagen tot testen. En nog steeds: gevoelige borsten. veel plassen. krampen in buik opgeblazen gevoel! Ik kan niet meer wachten!
Ik heb bij alle drie de zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad. Maar dit verschilt per persoon.
De eerste 6 weken voelde ik helemaal niks! De dag voor de eerste echo 6w4d geloof ik toen had ik ineens veel bloedverlies...dit zou volgens de ivf arts wel van het innestelen kunnen komen. Ik heb het later nog weer 1x gehad met tussendoor steeds wat rood en bruin. Het hoeft dus helemaal niet hoor...maar het kan ook veel later optreden (blijkbaar).
Hoi dames, ik zou ook vandaag of gisteren mijn innesteling gehad moeten hebben. Ik heb alleen nu een ongi gevoel in mijn buik, maar geen bloed of zoiets? Moet ik me al zorgen maken dat het niet gelukt is of kan het nog wel zo zijn? Groetjes Liesje
ik moet pas volgende week ongi worden maar heb wel het gevoel of ik nu elk moment ongi moet worden gr fiona
hej meiden ik heb paar dagen geleden mij eispong gehad en op de zelfde dag had ik witte slijm met een draadje buinige bloed er doorheen echt heeeeeeeel klein en wat ik vooral nu heb na mij eisprong ben ik een beetje beroerd meschien dat meer vrouwen er last van hebben vooral beetje krampen en steken in mijn onderbuik aan de rechterkant en boven aan mijn zeikanten van mijn buik ook steken en borsten dus ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die deze kwaaltjes hebben na hun eisprong ? gr cynthia