Ik word vaak ook wakker van het licht! Ik ben er niet uiteruster van, maar dit is in ieder geval wel fijn omdat ik doorschijnende gordijnen zou willen en mijn man alleen kan slapen als het pikkedonker is!
Ik vind het verschrikkelijke dingen. Mijn man heeft er 1. Hij wordt er niet wakker van, ik wel. Maar ik hoef dan nog niet op te staan... ergerlijk.
Ben zo blij met deze wekker! Ik voel mij echt beter, helemaal tijdens de winter. Er is 1 nadeel, zomers word ik om 4 uur al wakker door de echte vogels buiten (haha)
Wat een hoop reacties! Ik denk dat ik er eerst maar 1 van iemand probeer te lenen voordat ik 'm aanschaf en het toch niks vind!
Ik heb hem een maand of twee geleden gekocht, op aanraden van mijn zusje en ik had het jaren eerder moeten doen! Ik had eerst ook de vogeltjes echter vond mijn man dat niet fijn. Dus ingesteld op de radio en nu worden we wakker met 3FM. Ik ben op het moment dat de radio aanspringt echt wakker terwijl ik vroeger vaak 3 kwartier aan het snoozen was. Dat betekent voor mij rustiger aan doen in de ochtend, vaak nog tijd om even te douchen, en ik ben ruim op tijd op m'n werk. Ik kan hem alleen maar aanraden dus. Die slaapfunctie heb ik er ook op. In een half uur gaat de lamp langzaam uit. Dat vind ik niet werken. Maar wel handig als je even snel licht nodig hebt.
Ik heb 'm ook nu een maandje en hij bevalt goed. Moet zeggen dat ik het meeste aan de inslaapfunctie heb.. ik had vaak moeite om in slaap te vallen, zeker nu tijdens de zwangerschap, maar ik slaap meestal al voordat het licht helemaal uit is. Ik stel 'm in op een kwartier, ga even lezen tot het te donker wordt om nog wat te kunnen zien en dan val ik zo in slaap... Die lamp 's ochtends word ik ook wakker van, dan doe ik 'm uit en slaap verder tot de vogeltjes... Ik denk er nu wel aan om een ander geluid in te stellen, nu ik alle reacties lees van vroege vogels in de zomer
Mijn man is er wel blij mee, ik merk er weinig van. Nu moet ik zeggen dat hij ook aan m'n mans kant van het bed staat en ik de meeste dagen een uur eerder eruit ben. De dagen dat ik langer kan slapen merk ik het niet, tot de vogeltjes gaan fluiten, naar meestal heeft manlief hem dan al uitgedrukt. Voor hem werkt het met name in de winter goed, hij heeft dan veel moeite met de donkere ochtenden en door de lamp is hij minder moe. Je kan hem overigens ook gebruiken om op meer natuurlijke wijze in slaap te vallen, waarbij de lamp dus steeds zachter gaat schijnen.
Fijn nu ook een paar reacties te lezen over het inslapen! Ik word er erg nieuwsgierig naar en het zou super zijn als het helpt!!