Komende vakantie? Natuurlijk kerst en oud en nieuw. En we gaan naar het circus, naar plopsaland en naar de bios. Verder ben ik nog jarig en ga ik een dagje naar de sauna. Dan is het alweer tijd om te werken O ja, en nog naar woezel en pip in het theater... beetje druk maar het viel toevallig allemaal zo
Elke dag... jemig daar vraag je wat. Hier lekker thuis spelen. Eendjes voeren, knutselen... zelfde als altijd eigenlijk. Misschien nog een keertje naar ballorig en een keertje zwemmen. Verder niet veel bijzonders eigenlijk.
De eerste week het hele huis poetsen, en de tweede week koffers inpakken om op 1 januari naar Aruba te vliegen
naar de schaatsbaan, ws nog een keer binnenspeeltuin, kerstkoekjes bakken...de kerstdagen zijn sowieso snel gevuld. Met de oudste wil ik nog een middagje shoppen, want broertje wordt 20 januari 1 jaar en ze wil chuck en friends of cars auto´s voor hem kopen en anders is ze straks te laat
Lekker een week op vakantie. Met oud & nieuw net weer terug dus dan een gezellig feestje bij ons en de andere dagen lekker genieten. Beetje shoppen, lunchen, uit eten. Manlief heeft ook vakantie dus zal lekker elke dag genieten zijn met zijn 3-tjes!
Een paar dagen naar opa en oma aan de andere kant van het land. Dat is voor de kinderen een groot feest. Verder een keer naar de bios en zwemmen. De oudste gaat nog een keer bij een vriendinnetje slapen en bij andere oma slapen. En verder kerst vieren, oud en nieuw, mijn verjaardag en een nichtje is ook nog jarig. Dus druk genoeg.
Morgen gaa we met het hele gezin meedoen met een basketbal toernooi vd basketbal vereniging waar onze zoon bij speelt. Verder gaan we dagje naar vrienden in Haarlem, bioscoop, dagje shoppen, schaatsen, natuurlijk de feestdagen en verder zien we het wel kids vermaken zich ook prima met de andere kinderen in de buurt daarnaast word hier ook altijd veel voor de kinderen geregeld qua activiteiten.
ochtendje notaris kindjes een dagje bij opa en oma logeren, hopelijk is het eerste kerstdag mooi weer dan gaan we naar de efteling. tweede kerstdag nog geen idee. zaterdags weer een verjaardag smiddags, de week van oud en nieuw niks bijzonders. man werkt gewoon. misschien een keer met oma nog iets leuks doen en verder lekker op het gemakske thuis
Ik werk oa als activiteitenbegeleider, dus ga veel leuke dingen ondernemen: Dagje amsterdam met de trein. Daar kerstmarkt bezoek en rondvaart maken. Naar de bios en samen koken. Zwemmen Kids Playground Aviodrome
Morgen boodschappen doen en stad in Di zwemmen met de meiden 1e kerstdag me ouders hier 2e kerstdag met gezin Vrijdag naar amsterdam naar me neefje van 24 die er in t ziekenhuis ligt. Neiden gaan mee daarna na schiphol Zaterdag kids naar opa en oma gaan er logeren wij dag shoppen en uit eten Zondag ikea Daarna zien we t wel
Natuurlijk kerst en oud en nieuw... Verder: Musical van Bob de Bouwer Sesamstraat show Zwembad Dochter gaat nog een nachtje uit logeren Als het redelijk weer is naar bos/park oid Verder rustige dagen thuis spelen, knutselen, koekjes/cakejes bakken En dan is de "vakantie" alweer voorbij