Hoi hoi, Ik heb zo'n 8 maanden een koperspiraal. Bevalt me hartstikke goed. Nou ben ik gisteravond een week te vroeg ongesteld geworden.. Dat komt eigenlijk nooit voor, maar ik dacht naja prima. Maar nu sinds vannacht heb ik een verschrikkelijk wee-achtige buikpijn en bloed ik ontzettend erg(incl stolseltjes) Kan ik zo'n pijn hebben door t spiraal, of doordat ik gewoon een keer te vroeg ongesteld ben geworden?
Mijn 1e eisprong na het stoppen met de pil (heb 11 jaar de pil gebruikt) was extreem pijnlijk. Ik gilde het letterlijk uit van de pijn. Ben toen ook naar de dokter gegaan. Het bleek gelukkig eenmalig te zijn, mijn tweede eisprong was een beetje pijnlijk en de derde helemaal niet meer. Maar wat ik daarmee wil zeggen is, dat als het voor jou abnormaal is, anders dan anders, zou ik geen risico nemen en gewoon even langs de dokter gaan. Soms blijkt het toch niks te zijn, zoals bij mij het geval was, maar in zo'n situatie is de dokter toch de beste man om te beslissen of iets wel of geen kwaad kan.