Pim* 17 december.. hoe nu verder..

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door leonieke, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Wij konden pas na 3 maanden weer gaan "proberen" zwanger te worden aangezien er nog een stukje placenta zat. Uiteindelijk was ik in de 2e ronde weer zwanger, dat was ook de eerste ronde dat m'n cyclus weer normaal was.
    De dag dat ik uitgerekend was van onze eerste dochter* is de eerste dag van deze zwangerschap. De eerste 17wk zijn echt heel spannend geweest, toen hebben we eerste guo gehad en met 20wk de 2e. Alles ziet er goed uit, maar toch blijf je bang voor al het andere wat mis kan gaan. Ik raak lichtelijk in paniek als ik wat wil voelen maar ik voel niets etc.
    Maar genieten lukt ook wel hoor, uiteindelijk moet je ook bedenken dat 95% van de zwangerschappen goed verloopt.

Hopelijk heb je snel een positieve test in handen en een goede zwangerschap in het vooruitzicht!

2. Lucenda

Lucenda Lid

3 jun 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat mooi geschreven...
    Wij zijn 6 weken geleden een zoon verloren. Hij had ernstige hartafwijkingen en er was geen levenskans buiten mijn baarmoeder. Ook wij zijn 'vrienden' kwijt geraakt. Sommige mensen durven niet te komen en van anderen had je niet verwacht dat ze zoveel steun zouden en kunnen bieden. Sterkte.

3. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    In augustus ben ik bevallen van een jongen met een afwijking van de chromosomen en ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, ik wilde ook snel weer zwanger worden! Bij was er ook een placentarest achter gebleven, heb 6 weken echt enorm gevloeid! Ik ben in december weer zwanger geraakt, best snel dus weer! Mensen begrijpen dat niet zo, denken dat het een vervanging is! Niet dus! Ik probeer vooral aan mijn gezin te denken en niet aan alles wat anderen vinden!

Sterkte

4. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Hallo

Wij zijn op 7/12/10 onze lieve kleine Dani* verloren op 16 weken zwangerschap
    6/12/10 had ik een normale controle bij de gyn en zouden we te weten komen wat het geslacht zou zijn .. super spannend natuurlijk

MAAR ik had een vreemd voorgevoel, en de nacht ervoor gedroomd dat er iets niks goed is
    Op het moment dat de gyn een echo maakt zag ik het .... ik keek hem aan en zei nee he
    Hij keek naar het scherm toen terug naar mij en zei ik ben bang van wel, jullie kindje leeft niet meer

Toen ervoor gekozen om het dezelfde avond in te leiden en toen is 's nachts ons lief mooi klein schatje geboren
    Helaas na meerdere uren flink bloeden ook nog een curretage er achter aan

Uit het onderzoek is helaas niks uitgekomen alle orgaantjes waren aanwezig en intact

In het ziekenhuis zijn veel foto's gemaakt die we mee kregen op cd rom en we hebben Dani* laten cremeren en zij ons thuis staan

Ik wildezo snel mogelijk weer zwanger worden maar helaas kwam mijn cyclus niet uit zichzelf op gang dus 2 x op moeten wekken en de maand erna voelde ik de eiprong en bleek ik op mijn verjaardag zwanger!!!

Maar dit is emotioneel een hele heftige zwangerschap gelukkig heb ik veel steun aan het ziekenhuis daar kan ik altijd terrecht

Dus ik weet waar je nu doorheen gaat en op het moment dat er een nieuwe zwangerschap is dan krijgt het pas echt een plaatsje
    Maar ik ben echt heel diep gegaan en er zijn heel veel tranen gevloeid en nog steeds trouwens

Ik wil jullie heel veel kracht wensen en als je vragen hebt stuur me gerust een pb !!

5. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Hee Leonieke, toevallig kom ik hier en lees je verhaal.
    Ik kan me zo goed voorstellen dat de leegte met het verstrijken van de tijd steeds groter wordt, het is ook zo'n enorm verdriet en gemis.

Maar die boot komt eraan hoor!! Dat weet ik gewoon zeker!

Liefs,
    Maja

6. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Helaas weer ervaringsdeskundigen erbij... Heel erg allemaal. Ik vind het best moeilijk weer over een volgende zwangerschap na te denken, laat staan eraan te beginnen, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk... Ik heb respect voor keffers 's keuze! En veel sterkte aan alle meiden die zoiets hebben meegemaakt...

Deel Deze Pagina