bevallen na 22/23 weken na( trisomie 13)

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door ellenhelena, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Lieve allemaal,

In een ander topic heb ik mijn verhaal al geschreven( echo en onderzoek) maar ik hoop nog meer moeders te vinden die ook na 22/23 weken hun kindje hebben moeten loslaten.
    Ons meisje heeft trisomie 13, een ernstige chromosoomafwijking.
    ze is niet levensvatbaar en zal maandag in Nijmegen geboren worden in het Radboud. Haar naam zal Anna Felice zijn.
    De bevalling wordt dan opgewekt. Ik zie er als een berg tegenop.
    Deze emoties ken je gewoon niet.
    Zoveel vragen....
    Ik hoop dat er mensen zijn die hun verhaal willen delen.

Lieve Groeten Ellen

2. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben met 19 weken bevallen van een jongen, toen bleek uit de vruchtwaterpunctie dat hij een chromosoom afwijking had.

Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet.....is niet meer dan normaal......vraag wat je wilt weten

3. VlinderEvelien

VlinderEvelien Actief lid

17 mei 2011
    268
    0
    0
    Hoi Ellen, heb je verhaal gelezen hoe het gisteren in het Radboud is gegaan, en het onvermijdelijk is geworden om jullie dochter los te moeten laten, veel te vroeg, en met veel te veel verdriet en pijn.. Het is voor mij ook nog heel recentelijk dat ik ben bevallen (8 wkn) ik was de dagen ervoor erg onrustig, ook omdat je zoveel aan het regelen bent, en nu plotseling gaat bevallen! De nacht voor de "dag" werd ik rustiger en ging ik mij berusten in het feit dat ons kindje geboren ging worden en zou gaan overlijden. De dag zelf was heel bijzonder, volgens mij had je mijn verhaal ook gelezen, ons dochtertje heeft nog eventjes geleeft, heel wonderlijk! Je ervaart alle emoties tegelijkertijd, wij hebben veel foto's en filmpjes gemaakt, pas later besef je je dat deze van onschatbare waarde blijken te zijn. En dat het pijn zal doen, en moeilijk gaat worden hoef ik je niet te vertellen, maar ondanks dat kun je er een mooie "herinnering" van maken voor ALTIJD, van jullie kleine meid Anna Felice!

Heel veel sterkte en kracht deze dagen, stuur je vast nog wel een berichtje voor a.s. maandag! Succes met alles

o ja ps. je mag me gerust prive mailen voor vragen, wil ze met alle liefde beantwoorden, naar zover ik dat kan.

4. Lucenda

Lucenda Lid

3 jun 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Ellen,

Ook ik ben 6 weken geleden bevallen van een zoon, Tigo, hij was 22 weken en 4 dagen oud. Hij had geen levenskans. Zelf had ik ook veel vragen, maar ik heb de bevalling opzich als 'prettig' ervaren. De bevalling is opgewekt en dan is het wachten tot het begint. We werden in het ziekenhuis goed opgevangen. Ik voelde me compleet toen ik Tigo in de handen had, zo teer, zo mooi. Praat met elkaar, met je familie en vrienden. Maak veel foto's die geven je steun en houvast. Ik zal aan jou denken maandag, sterkte.
    Groeten Linda

Deel Deze Pagina