hallo dames, wij verwachten een tweeling erbij en willen bewust niet weten of het jongens of meisjes zijn (alles kan want het is 2 eiig) nu hebben we al een dochtertje die Lizzie heet dus zijn we combi's aan het maken die en bij elkaar passen en bij hun oudere zus. wat vinden jullie hiervan? en misschien nog andere ideetjes? jongen / jongen sem en Liam jongen / meisje sem en Tess meisje / meisje Tess en Katie blijft toch moeilijk haha
Lizzie, Sem en Liam past goed vind ik. Sem en Tess vind ik jammer dat het allebei met -e is. En bij Katie is het jammer dat het ook -ie is achteraan zoals bij Lizzie. Terwijl het dan bij Tess niet zo is. Persoonlijk zou ik allemaal hetzelfde, of allemaal anders doen. Maar past allemaal op zich wel hoor.
Alle combinaties kunnen goed met Lizzy. Wat vind je van: Lizzy, Senne en Liam Lizzy, Nolan en Liam Lizzy, Finn en Liam Lizzy, Liv en Liam Lizzy, Nova en Liam Lizzy, Fee/Fay en Noah Lizzy, Nova en Fee/Fay Lizzy, Kate en Ivy Lizzy, Kate en Fay/Fee
Ik vind het wel leuke combi's hoor. Misschien nog: Sem en Kian Sem en Dani Sem en Dion Sem en Ian Sem en Nilo Sem en Tijn Sem en Noah Sem en Mika Sem en Max Sem en Jenna Sem en Carlie/Carly Sem en Chloe Sem en Jolie Sem en Mia Sem en Evie Sem en Kylie Sem en Kess Tess en Mia Tess en Sienna Tess en Noa Tess en Kyra Tess en Sadie Tess en Indy Tess en Jaydee heb voor het makkelijke even Sem en Tess aangehouden als eerste naam, maar husselen kan natuurlijk ook .
Tess vind ik leuk bij Lizzie passen. Katie vind ik een leukere naam, maar ik vind het dan een beetje veel -ie worden. Sem en Liam vind ik even leuk, maar niet persé heel mooi bij Lizzie. Misschien zit hier wat tussen: Micah Dean Milo Tristan Jonas Nino Senna Kai Aaron Casper Bing Dion Stan Eloy Vince Quinn Pippa Eline Misha Daantje Belle Vieve Meis Leia Noor Suze /Suus Faye Jente Aniek Rava Fiene
Lizzie, Tess & Nora Lizzie, Sarah & Kate Lizzie, Milan & Sem Lizzie, Ruben & Julian Lizzie, Daan & Tess Lizzie, Sem & Nora Lizzie, Rosa & Milan Lizzie, Kate & Sem Succes met het kiezen van namen
Leuke combinaties, alleen Liam vind ik niet zo mooi erbij. Ik vind het niet zo'n mooie naam en jammer dat die met een L begint want dat heeft Lizzie ook al. Voor 2 jongens zou ik dan eerder doen: Lizzie, Sem en Timo Lizzie, Sem en Noud Lizzie, Sem en Max Lizzie, Sem en Finn Lizzie, Sem en Mees Lizzie, Sem en Boaz Lizzie, Sem en Niek Lizzie, Sem en Jip Lizzie, Sem en Cas Lizzie, Sem en Ravi