Pimp de tuin....

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 23 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Even een tip, mocht je een insectenhotel willen, haal dan een goede. Bij bv Action is lekker goedkoop, maar het is dan weer van geïnpregneerd hout, wat juist heel slecht is voor insecten. Bij het tuincentrum oid zijn wel vaak goed.

Zwierezwaai vindt dit leuk.
  2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.163
    23.242
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wij hebben pas veel wind in de tuin. Vol op de hoek. Zo'n zweefparasol is al een aantal keer omgewaaid bij ons. :eek:
    Zelfs de trampoline hebben we vast gesjord, want ook die waait anders weg.

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wij hebben manden met bamboe (geschikt voor potten) in de tuin staan. Dat staat ook heel gezellig, en het klinkt erg relaxed als de de wind er een beetje doorheen waait :)
    Verder zou je kunnen denken aan wilde bloemen zaaien, een vuurkorf, een hangmat, een tafelklem, een ligstoel, een grote lantaarn (ergens in een hoekje?), lampjes, gedroogde grassen/berenklauw in een grote, stevige vaas of pot, gezellige kussentjes op de tuinset, een allweather poef.
    Ik zag laatst bij iemand een metalen kapstok in de tuin staan met allemaal hangplanten er aan. Dat stond ook erg leuk!

Luna86 vindt dit leuk.
  4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113

Wil wat foto’s posten van je tuin?

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Je moet eigenlijk je tuin een beetje spannend maken. Met verschillende hoogtes werken, kleine doorkijkjes. Zo creëer je meer diepte.

Maak evt meerdere terrassen, waar je vd zon of de schaduw kan genieten (als je een grote tuin hebt)

Kies een kleurenpalet. En hou je daaraan.

Ik heb enkel een overkapping. Maar door een kleurenpalet. (Ik had gekozen voor zwart, beetje wit en veel hout) en een vloerkleed. Is het een gezellig ruimte geworden.

Dit was mijn inspiratie geweest.

Bijgevoegde bestanden:

EdN vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina