pimp je saaie rolgordijn

Discussie in 'De lounge' gestart door mabidami, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoe lang ik al niet bezig ben om iets leuks te bedenken op mn oersaaie cremekleurige rolgordijnen. :D
    nu had ik bij iemand gezien die met verf een streep erop heeft gezet,maar ik wil natuurlijk niet hetzelfde.
    via google kwam ik iets tegen van plakplastic,maar ik heb al verf in huis. dus wie heeft er ideeen??? tips???? enz enz???
    kom maar op. :)

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Met een sjabloon figuren erop maken.
    Bespatten met een kwast...
    Of kwast langs een zeef halen dan krijg je kleine spatjes....
    Met een projector iets erop projecteren en dat overtrekken....

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik denk dat je wel moet oppassen dat als er verf op zit en het word iets vochtig in huis (of als de rolgordijn bij een raam hangt met raampje open) dat de verf dan niet gaat uitlopen. Verder heb ik geen tips.

4. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ik laat het rolgordijn wel liggend drogen. ook ivm druipers.
    maar ben er nog niet over uit wat ik erop ga maken. het is niet zo dat ik het hele gordijn wil gebruiken,maar alleen een soort rand.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Volgens mij kan je daar ERG leuke sjablonen voor kopen bij doe het zelf of hobby winkel. En die hoeven natuurlijk niet speciaal daar voor te zijn. Scrap spullen bvb lenen zich hier vast ook wel voor! Als ze wat groter zijn dan.
    Wat een enorm leuk idee trouwens....krijg zo zin om t zelf te gaan uitproberen! Ik en mn hobby tik.. ;)
    Had ik maar 48 uur per dag... Kon ik al die ideeen ook nog in de praktijk brengen :p
    Ik heb bij Wendy dr slaapkamer het rolgordijn voorzien van 2 kleuren satijn lint. Ook erg leuk.
    Maar zo'n sjabloon (vooral als je het in 2 of 3 kleuren kan doen. OF juist in een mooi contrasterende kleur) is ook erg leuk...
    Misschien kan je een hoekje doen alleen links ofzo. Leuk accentje :)

Deel Deze Pagina