ik ben 1.86 lang en aan het begin van mijn zwangerschap heb ik 2 dure broeken van mamalicious gekocht in lengtemaat 34. ze pasten goed, waren ietsje te groot maar ik dacht ach daar groei ik wel in! Daarna 12 kilo afgevallen, en nog steeds niks aangekomen. Ik heb helemaal geen kont meer. mijn bovenbenen zijn ineens een stuk dunner en die 2 broeken hangen als een zak om mij heen. De elastiekjes zijn op het aller strakst maar ik loop nog steeds die broeken op te hijsen. mijn normale broeken waren van die high waist broeken die tot mijn navel komen. die kunnen nu echt niet meer aan want mijn buik begint aardig te groeien. en ik wil het nu toch echt graag laten zien! iemand tips welke zwangerschapsbroeken lang vallen? en welke niet zo duur zijn?
Geen idee wat betreft de lengte, ik ben namelijk maar 1.53m "lang" Maar ik ben wel een koopjes jager en vond dat ik leuke positie kleding ook voor een klein prijsje kon aanschaffen. Enkele tips voor online shoppen: sonneschijn.nl (hebben nu sale waardoor het nog goedkoper is) limango, wehkamp (dan bij de sale kijken). Ik hoop dat je hier wat mee kunt!
Toch van mamalicious. Heb er 2 van 49,95 per stuk. Dat valt nog mee. Goedkoper heb ik ze niet lang genoeg gevonden...
Met 1.83 draag ik ook de mamalicious het liefst. Heb alles tweedehands gekocht. Mijn lievelingsbroek voor maar liefst 1,50
hoi ik heb er last van ik ben zelf 1.90 en heb nu een broek van noppies aan een skinny. wel lengte 34 maar is net aan. van mama licious is er een lengte 36 van. en heb deze nog gevonden Extra lange zwangerschapsbroeken voor dames: lengtemaat 36 en 38!
Ook ik ben lang en de broeken van mamalicious de enige die echt lekker zitten. Zou ik even op zalando kijken. Goede uitverkoop nu!
heb een leuke website gevonden, misschien een tip voor andere lange dames! Goedkope kinderkleding online kopen | Ik en mijn kind heb nu 2 broeken van mama licious besteld die nog geen 20 euro per stuk kosten! de lengtemaat staat in de beschrijving als je op de broek klikt. veel daarvan zijn lengtemaat 34!
lengtemaat 34 is helaas te kort voor mij (36 ook!) maar ik was blij verrast met de H&M! ik had daar 2 broeken van en die waren beide lang genoeg (en dat voor nog geen 10 euro!). Daarnaast paste love2wait ook erg goed (ook voor de winterjas de lengte van de mouwen!)
Ik heb een heerlijke spijkerbroek van Supermom. Ben zelf ook lang, en deze zit stiekem nog lekkerder dan mijn normale spijkerbroeken haha!
Ik ben 1.83m en had mijn broeken ook van H&M. Deze waren heerlijk lang en vielen erg mee qua prijs. Ik had ook nog broeken die eigenlijk wat te kort waren maar deze "verstopte" ik in mijn laarzen!
dus hm valt lang? wij hebben hier wel een H&M maar die verkoopt geen positiekleding. Ik bestel dus altijd alles. misschien toch maar eentje mee bestellen om te kijken of het past! ze hebben nu toch SALE!
hmm.. mijn benen zijn erg lang, binnenbeenlengte is 91 cm! normale jeans lengtemaat 34 van de H&M vallen vaak erg lang bij mij. Normale broeken (geen jeans) met lengtemaat 34 vallen vaak te kort. ik wacht eerst de 2 broeken van mamalicious af hoop dat ze passen!