Pimpen van het toilet

Discussie in 'De lounge' gestart door Babystuf, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Gaaf!! en wat was je kwijt voor alles als ik vragen mag? ik heb namelijk geen bal verstand van dat soort dingen..;)

2. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    De witte wand tegels hadden we toevallig nog liggen (waren 3 pakken). Voor de zwarte tegels hebben we ongeveer €20 kwijt (was 1 pak tegels). De verf ongeveer €15. En de overige dingen als tegellijm etc. +/- €20. We vonden het zonde om er veel geld aan uit te geven. We hebben het ook zelf gedaan, beetje gegoogled naar hoe we sommige dingen het beste konden doen. En het resultaat zag er wel aardig uit voor 2 mensen die dit nog nooit gedaan hadden :D;) haha

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat mooi geworden zeg! En wat grappig, jullie oude wc is precies hoe mijn wc er nu uit ziet. Vieze bruine tegels op de grond.. Bah! Maar dit heeft se burger moed! Ziet er prachtig hoe jullie het hebben gedaan, en dat voor zo weinig geld.

4. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leuk die mozaïekvloer.

Ts op je vloer zou je ook nog een stuk vinyl kunnen leggen, is niet duur en heeft snel resultaat.

5. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Die mozaïekvloer is leuk gedaan zeg.

Foto's van onze wc staan in het andere topic.

6. Babystuf

Babystuf Actief lid

18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad erg leuk die WC, zo zou ik de basis ook wel willen.
    Volgens mij is er inderdaad ook vinyl met zo'n mozaik (ik denk bij leen bakker ofzo). Ik had ook niet bedacht dat de tegeltjes gewoon over de oude heen kon plakken. Als ik dan voor 100,-- euro klaar ben, en alles weer lekker fris is, kunnen we er weer een paar jaar tegen.

Maar ik ben inderdaad benieuwd naar meer creatieve WC foto's!!

7. Islah

Islah Niet meer actief

Gelukkig gebeurt dat niet zo snel, maar ik vind het gewoon raar dat jij stelt dat wanneer ik een beetje had "nagedacht" ik wel zou weten wat TS bedoelde. Echt alsof ik dat anders zou vragen ofzo.

8. Babystuf

Babystuf Actief lid

18 apr 2013
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    terug naar Topic, ik wil wel meer foto's zien van op gepimte WC's! Ik krijg er kluszin van!

9. urmylove

urmylove Niet meer actief

Dat gaat dus niet. Vinyl over tegels heen leggen, dat loop je er snel doorheen als je het al niet gelijk ziet.
    Ze zeggen niet voor niks dat als je vinyl gaat leggen de ondervloer glad moet zijn, Geen oneffenheden mag hebben. Want dat drukt geheid door...

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik heb geen voor-foto maar wel een na-foto!
    Wij hebben een hangend toilet geplaatst en in de gipswand vakken gemaakt, Daarin staan wat beeldjes en dingetjes. ( op de foto nu niet)
    De badkamer grenst aan de toilet dus

Ik heb voornamelijk nagedacht over de kleur van de tegels e.d.
    Het slopen was echt rot werk ( 2 rijen tegels kwam er van de muur af) maar het is uiteindelijk gelukt.

( heb mezelf bijna opgegeven voor t programma help mijn man (ex) is klusser.. whaha want heb een jaar op een bouw wc gezeten)

Bijgevoegde bestanden:

• WC2.jpg
      WC2.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,4 KB
      Weergaven:
      39
  11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    In ons eerste huis was het toilet ook een ramp, nou ja, het was ook goor. We hebben een nieuwe pot, nieuw kraantje en nieuwe tegels (gewoon over de oude tegels heen) er in gezet/gelegd. Gewoon van die witte tegels, niets bijzonders, maar een wereld van verschil.
    Misschien is zo'n flexxfloor ofzo wel wat? Flexxfloors; de nieuwste revolutie in vloeren | Flexxfloors

12. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij zijn momenteel bezig met het toilet. Er zaten nog oude tegeltjes in die geverfd waren door de vorige bewoners. Geen succes, want op de vloer bladderde alles af. Maar die hebben ook vast geen geschikte verf gebruikt hoor.

Deel Deze Pagina