Ik heb hier al eerder topics voorbij zien komen en er waren een aantal mensen erg handig met foto bewerking. Zou iemand voor mij drie foto,s willen bewerken. Ik wil graag de achtergrond licht of wit? Alvast heel erg bedankt, groetjes kim
Oke heb er alvast 1 af wel erg moeilijk bij zijn haartjes hoor haha ik hoop dat je het wat vind View attachment 173196
het word al wat hij heeft inderdaad een beetje vreemd hoofdje zo maar alvast bedankt. Ik dacht misschien kun je gewoon wat zwart is een andere kleur maken met een druk op de knop bedoel ik dan. Ik ben niet zo thuis met die programma's dat is wel duidelijk he. Alvast bedankt voor de moeite. groetjes kim
Toen ik de foto's zag dacht ik precies hetzelfde: ik vind het eigenlijk wel heel erg mooi met die zwarte achtergrond. Waarom wil je dat veranderen? xx
Ook ik vind het zwart prachtig. Als het wit is dan wordt het zo flets? Ben bang dat je de bubbels niet meer zo goed ziet.
Even snel een beetje bewerkt. Een hele witte achtergrond zou ik niet doen, is niet mooi. Je blijft zien dat het origineel een zwarte achtergrond is.
Volgens mij nog niet maar ik ben het met je eens pcootje! Dit gaat m niet worden, vooral de haren krijg je niet goed en door de donkere schaduw, krijg je nooit een mooi effect.... Al helemaal niet met de bellen, of je moet uit een andere foto bellen halen.....
Ik weet al niet meer precies wat ik gedaan heb, maar wel dat het niet zo makkelijk is. Daarbij vind ik het zwart ook mooier.