sinds gister avond heftige buikpijn. ene moment is het heel heftig en t andere moment kan het ermee door. de pijn is onder me navel eigenlijk me hele onderbuik maar durf de pijn niet echt op een specifieke plek aan te geven. heb net een stukje gefiets na mijn werk en als ik moet afstappen op de fiets. voor een stoplicht of whatever krijg ik ook zo.n rare pijn.. ben al te laat om een dokter te bellen. ben een harde dus liefst bel ik niet. kon vannacht ook niet op mn buik slapen herkent iemand dit??
Blindedarm? Zou er voor de zekerheid mee naar de huisarts gaan. En als het zoveel pijn doet dus gewoon de huisartsenpost bellen want stel dat het je blindedarm is dan moet je er zeker niet te lang mee doorlopen!! Kan echt gevaarlijk zijn. Ik zeg dit niet om je bang te maken maar vind dat je,ondanks dat je een harde bent,toch echt de huisartsenpost moet bellen. Misschien is het niks en ''gewoon'' een vervelende darm of iets maar neem het zekere voor het onzekere! Gezondheid krijg je immers maar 1x en met je lichaam moet je nog je hele leven doen!
Ik zou ook wel even contact opnemen met de huisartsenpost. Het hoeft niks te zijn, maar dat weet je niet als je het niet even laat onderzoeken.
Blindendarm pijn zit toch rechts laag? Ik zou voor de zekerheid morgen ochtend de ha bellen! Sterkte.
Ik denk aan Een spastische darm. Dat kan echt enorme pijn doen. Heb periodes dat ik echt denk " ik moet nu naar de eerste hulp" maar omdat ik weet wat het is ga ik niet. De pijn kan gewoon zeurend zijn maar soms echt stekend en klampende pijn. Bevallen is niet veel erger. Regelmatig beweegt mijn buik ook hierdoor en lijkt dan net of er een kind in zit te schoppen. Zou er morgen toch even de huisarts voor bellen. Heb nu medicijnen die ik moet slikken als de pijn te hevig wordt en het maakt mijn darmen weer wat rustig.
Hier ook een spastische darm, kan soms ook echt dubbel klappen van de pijn. Eerst wist ik ook niet wat het was, tot dat ik zowat flauwviel in de bios. Daarna onderzoeken gehad en dus spastische darm. Heb je dit vaker gehad???Want kan dus inderdaad ook je blinde darm zijn en een acute blinde darmontsteking is gevaarlijk!! Beter even na laten kijken, misschien is het wel niks en heb je wat verkeerds gegeten ofzo, maar weet je meer.
Blindedarmontsteking kan ook met pijn onder de navel beginnen om daarna naar rechts te gaan Als je het niet vertrouwt ts even hp bellen. Buikgriep gaat ook rond. Beterschap!
Toen ik een blinde darm ontsteking had deed ook mijn hele onderbuik pijn.. Daardoor dacht de huisarts in de eerste instantie niet aan een blinde darm.. Aan het eind van t liedje was ie geperforeerd... Wacht dus niet af, maar laat het even nakijken! Dan heb je zekerheid.
sorry dat ik nu pas reageer. dinsdag avond alsnog na de hap geweest bloedgeprikt en de waardes waren niet schikbarend hoog. wel mocht ik de volgende dag weer prikken. weer niet de waardes voor een blindedarm onsteking. toen toch maar een echo op aandringen van mijn man. enbwat denken jullie?? blindedarmontsteking. uurtje later lag ik op de ok. en net een uurtje thuis. de bloedwaardes zegen dus helemaal niets. en de echo eigenlijk ook niet want de ontsteking stuk zat goed verstopt. maaaaaar hij is er uit en nu herstellen. wie heeft ervaring met wanneer weer gaan werken?? groetjes