Pinda allergie en koorts

Discussion in 'De lounge' started by stampertje, Sep 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Om de e reden zou er eigenlijk een foto van het kindje met allergie erbij op de muur van het klaslokaal meoten worden geplaatst. Dan kan iedereen dit gelijk zien. Ook invallers of stagiaires. Het zal maar zo zijn dat je kind er van in shock raakt... Dan wil je dit soort taferelen niet hebben.

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Sorry vergeten zeiden ze.

Morgen moeten we naar de ka dus ik dacht ik zet het wel hier.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Slecht hoor, van school ... Ik neem aan dat ze maatregelen hebben getroffen zodat dit niet meer gebeurd ...

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Is toch logisch dat je het hier zet als je teijfelt en niet meteen de hap wil bellen. Maar ik zou geen genoegen nemen met het antwoord van school. Ik zou zowel met juf als evt de directie praten want de gevolgen zouden ook heel anders kunnen zijn. En jij zit met een ziek kind dus "oeps vergeten" heb je niks aan.

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Ik zou hier toch een dikke klacht van maken richting de juf / schoolleiding, dit kan echt niet!!!
    Een pinda-allergie is vaak een opbouwende allergie, dus hoe vaker ze er mee in aanraking komen, hoe heftiger de reactie ook gaat zijn, dat wil je (en school!) niet meemaken zonder de juiste medicatie voor handen te hebben...

Vind het erg slecht om het af te doen met 'sorry, vergeten'... Jeetje!

6. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Ja als jee hevige allergie hebt wel ja. Daar zijn ook gradaties in dus kant hoeft niet

7. willow23

willow23 Niet meer actief

onze zoon heeft ook een pinda allergie, meestal als de reactie komt komt hij direct onze zoon raakt meteen in shock als hij iets van pinda eet...

koorts kun je volgens mij niet krijgen van een allergie, maar ik zou hem wel goed in de gaten houden.

je kan een soort van actie plan op school ophangen dat hebben wij ook een foto van je kindje met daarbij de info van de allergie en wat ze dan moeten doen als het wel gebeurt...

sterkte

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0

Ja als je dat er niet bij vermeld kunnen wij dat ook niet weten he,

9. willow23

willow23 Niet meer actief

als je op google voedselallergie intypt dan krijg je een site waar veel tips op staan, ook voor schoolgaande kinderen met een allergie

Share This Page