Hey, Ons kleintje is al bijna 1 jaar! We hebben als cadeau geld gevraagd, om een autostoel, en fietsstoeltje te kopen. Nu willen enkele mensen toch graag nog een "echt" cadeau geven. Ik heb het dus niet over de grote dingen. Eerder nog kleine cadeautjes. Loopwagentje hebben we al. Keukentje + veel toebehoren krijgen we over van schoonbroer. hebben jullie ideetjes? Waar spelen jullie kindjes van 1 graag mee?
Mijn dochter is nu 16 mnd en speelt naast dr loopkar veel met dr pop, (houten) puzzels, kartonnen leesboekjes en deze vormenstoof houd haar lang bezig. (bol.com | Fisher-Price Zingend Slakkenhuisje,Mattel | Speelgoed) Anders wellicht iets van zomerspeelgoed voor buiten?
De onze is van de boekjes met dikke kartonnen bladzijden (dieren vindt ze leuk), gebruikt de vormstoof en de leeuw waar je ballen in de bek kunt doen. Heeft ook een loopwagen waar je ballen in kunt doen. En verder speelt ze erg veel met van die puzzels met knopjes op de vormen. Zo leert ze ook spelenderwijs hoe die zaken heten en wat voor geluid ze maken
Dochter speelt al een tijdje graag met: Bal Houten puzzels Boekjes Trekdiertje (die je zo achter je aan moet trekken met een touwtje) Xylofoon Autootjes
-Grimm's dingen groot klein duur maar als groot cadeau erg leuk -Wat kleine van djeco puzzels etc -boeken maar dan leuke: taro gomi, herve tullet, fiona watt etc -crayon rocks -hammerbank/xylofoon etc Ik ben zelf niet zo van speelgoed(dochter ook niet). Heb wel genoeg maar nu kies ik zorgvuldiger uit iets wat ook leert en creativiteit bied. Veel boeken en duurzame puzzels..
D. kreeg met dr 1e verjaardag een driewieler met duwstang. Kleine dingen, boekjes, nijntje verstoppertje, pop, vormenstoof was en is favoriet hier.. een bal doet t ook goed. Knuffels overigens ook
Driewieler met duwstang, blokken van woezel en pip, vormendoos, boekjes, xylofoon heeft ze voor haar verjaardag als speelgoed gekregen. Verder kleding en geld.
Deze is hier heel populair! Ik vind het zelf ook gezellige geluidjes en niet te hard. Bij bol is ie wel duur, maar even voor het plaatje. bol.com | Fisher-Price Laugh en Learn Grappige Geluiden Picknick,Mattel | Speelgoed...