Blij met diarree

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mommy2be, Oct 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Hoi,

Wie begrijpt mij als ik zeg dat ik blij ben als ik diarree heb en dat ik dat ontzettend waardeer?

Ik heb kennis gemaakt met de allerhardste ontlasting die er maar bestaat, gewoon een baksteen wat eruit moet en dat je je helemaal opengescheurd voelt als je je ding hebt gedaan.

Och VRESELIJK, dit wens ik niemand toe!

Groet

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meid
    ik heb het ook gehad hoor echt nu ik heb toen echt een fles roosvicee moet halen en toen kwam het los
    later heb ik ook diaree gehad nou daar heb ik toch meer last van gehad tot bloedens toe zo schraal was het nou dat gun je niemand

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

haha, hier nog eentje hoor! Roosvicee helpt al lang niet meer en ben nu aan de laxeerzooi gezet door de huisarts, (vanwege giga-aambeien :(). Hoogste dosering, maar toch al ruim 2 dagen weer niks :(
    Heb laatst een keer voor en na op de weegschaal gestaan, omdat ik me zo opgeblazen voelde: scheelde een pond! Heb nu steeds dat de kleine meid indaalt en er dan toch weer uitschiet en heb het idee dat dat alles met m'n obstipatie te maken heeft: ze wordt gewoon aan de kant gedrukt, denk ik...
    Zowel wat betreft m'n aambeien als voor de kleine meid zou ene dagje aan de dunne mij dus ook wel welkom zijn... :(

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik verlang weer naar de diaree :oops: heb en grote uitwendige aambei en zo verschrikkelijk veel pijn steeds bleehhh

5. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Ik heb ook erg last van aambeien, maar hoe jij het beschrijft blusvrouw niet. Diarree voelt als een enorme opluchting aan! Dames als jullie werkelijk aan de diarree willen: drink het resterende water van de gekookte spinazie op, het hielp echt ik kon het niet geloven :eek:

6. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Autsh, uitwendige aambeien zijn pijnlijker dan inwendige :oops:

7. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    ik heb bijna 2 weken last van diaree gehad
    maar ik ben blij dat ik er vanaf ben
    want ik had zo pijn aan me (je weet wel) het voelde echt heel schraal aan
    echt geen pretje,

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ah ik vind het allebei geen pretje... Weet je wat ook niet leuk was? Voor het eerst naar de wc gaan na de bevalling! (ik denk: laat ik jullie eens wat moed inpraten whahaha!) Met hechtingen (6 stuks) aambeien (in- en uitwendig) terwijl de ontlasting al een dag of 4 ligt te 'broeien'. Prepare to give birth once again! Maar die keer krijg je er niks schattigs voor terug...

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Oh ja, doe mij een paar dagen diarree!
    PLLLLEASE!
    Ik zit ook helemaal verstopt, al maanden :(

10. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,063
    2,202
    113
    Brabant
    ik heb sinds weken ook diarree, heerlijk:) haha..
    Alleen vervelend dat als ik moet, ik ook echt dan moet, en niet 5 min. later:)
    maar gelukkig blijft het nu bij ong. 2-3 keer per dag, dus heb er niet echt last van qua schraal enzo..
    En mn aambeien (ehm.. watermeloenen) vinden t ook prettiger..:)

Share This Page