bah vieze sjaggerijn!! moet t ff kwijt. kids vroeg wakker oudste om 6uur ik ben nog samen met hem in zijn bed gaan liggen,om de rest te laten slapen. word jongste 6:30 wakker,manlief echt fucking sjagerijnig. zit op de kids te bekken dat ze langer moeten slapen,zielige gezichtjes natuurlijk. en dan zegt hij ga nog maar ff liggen schat..... alsof ik dan nog ff rustig kan liggen,kook gewoon van woede!!! ik slaap al geloof ik 3jaar geen nacht door oudste veel oorpijn gehad toen hij 1was,was ik zwanger van nr 2, nr 2geboren heeft nog geen nacht doorgeslapen is bijna 2! bedoel hij word s,nachts niet wakker dan moet ik emmer koud water over zijn hoofd gieten. hij werkt wel veel maar komop je slaapt tenminste aan 1stuk!!! wat een ochtendhumeur zeg! zo vaak over gehad hij blijft het gewoon doen..zucht
Hier ook. Ben het wel gewend ondertussen. Moet er altijd smakelijk om lachen. Dan word hij nog bozer... Het is altijd ontzettend gezellig hier hoor
Tsja.. Is wel heel vervelend maar moet zeggen dat ik er ook last van heb. Als ik 's nachts eruit moet heb ik nergens last van maar de ochtenden vind ik echt rot.. En dan maakt het ook weinig uit hoelang (of kort) ik geslapen heb. Ik wil het liefst de eerste 10 min dat ik wakker ben ook geen kinderen om me heen.. Mijn zoontje weet dat inmiddels wel, die maakt mij wakker, gaat dan even terug naar bed en na een paar minuten komt hij pas weer bij mij Ik doe echt mijn best om 's morgens niet lullig of chagrijnig te doen, maar dat valt niet mee.. Maar nogmaals, ik begrijp wel dat het heel vervelend is, denk alleen dat hij er weinig aan kan doen..
haha nee tuurlijk niet,word je ook wel sjagerijnig van. maar ik doe echt niet zo lullig tegen de kids. heb het liefst ook eerst een sloot koffie
Slechtgezind zijn doe je maar in je eentje, daar moet je anderen niet mee lastig vallen. Maar voor sommige mensen is dat moeilijk en dat vind ik vreselijk. Ben je goedgezind komt er ene klagen omdat die zo vroeg moet opstaan en begint dan over alles te klagen. Ooooo dat haat ik zo he! Als ik slechtgezind ben hoef ik dat toch niet uit te werken op mijn zoontje en mijn vriend? Waarom vinden sommige mensen het toch zo leuk om anderen hun ochtend of dag ook proberen slechter te maken?
Hier ook, ik gooi S bij ons op bed tv aan en dan dutten wij nog even verder (heeeeeel pedagogisch onverantwoord )
Haha ook hier mag dat pas na 10 min.. Al die irritante kl0te stemmetjes op die tv.. Daar krijg ik dan echt moordneigingen van. Heel stil naast mij liggen, zonder mij aan te raken mag mijn zoontje wel hoor, haha.
ach, ik geef ook wel eens mn mobieltje zodat hij even koekkoek kan kijken hoor. Ben dr nu wel iets makkelijker in geworden. En het is dat we geen tv op de slaapkamer hebben, anders had ik die ook wel aangezet. @TS: ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die 's ochtends moeilijk op gang komen. Kunnen jullie niet afspraken dat jullie om en om uitslapen? Hij de zaterdag, jij de zondag oid? Ik ben zelf altijd vroeg wakker en meestal ga ik er gewoon uit en laat soms mijn vriend ook liggen. Die is eigenlijk ook geen ochtendmens. Maar die zal nooit boos worden op mijn zoontje omdat hij al vroeg wakker is.
Hmm ik zou eerlijk gezegd ook altijd chagerijnig zijn als mijn kinderen in het weekend zo vroeg waren. Kijk uitslapers kun je niet maken maar wel om op eem fatsoenlijk tijdstip wakker te worden. 6 uur betekend hier gewoon midden in de nacht. Om 3.00 uur mogen ze er niet uit en om 6 uur ook niet.
Ik word er ook niet blij van als ons zoontje heel vroeg (lees: alles voor 7u) komt. Als hij om 6u ons gaat roepen, zeggen we hem ook dat het nog bed tijd is. En dat snapt hij heel goed! Meestal komt hij tussen half 8 en 8u hij is wel eerder wakker, maar ligt zelf vaak ook nog lekker te dutten en daarna leggen wij hem tussen ons in, iPad aan en zo liggen we met z'n 3tjes nog even een half uurtje wakker te worden. Eigenlijk best heel gezellig Oh ja en we hebben om de beurt een uitslaapdag. Vriend de zaterdag en ik de zondag. Werkt heel goed
Wij hebben dus een huis gekocht waar we aan het verbouwen zijn en moeten er dus wel vroeg uit om wat werk te verzetten. Moet nog erg veel gebeuren helaas. Eerder deden we wel om en om uitslapen,zit er nu niet in De jongste beland snachts altijd bij ons in bed om nog een beetje slaap te krijgen en de oudste is jaloers en dan vind ik het zielig om hem weer weg te sturen. Dus meestal kruip ik er dan even bij hem in.
Lastig is dat.. Hier ook dochter die vroeg wakker is, ergens tussen 6 en half 7.. Wij doen vaak ook om en om in het weekend.. Of de 1 gaat met haar naar beneden en de ander neemt het dan over na het ochtendslaapje (8-10).. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als dat slaapje er niet meer is haha.. Leuk is het voor niemand als ze zo vroeg komen, maar chagrijnig doen accepteer ik ook niet hoor.. Heeft man ook soms wel een handje van.. Ik zeg dan altijd: Ja, ze doet dat expres elke ochtend om jou te pesten