schoenen hulpvraag!

Discussie in 'De lounge' gestart door jufkrisje, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi hoi,

ja hier een schoenen tik vrouw... heb hele leuke nieuwe pumps gekocht, ok twee paar :p;), maar nu zijn de achterkanten vrij stug... Mijn achillispezen gaan vrij snel pijn doen... ik ben bang dat als ik ze in zou lopen ik er door die stugge achterkant blaren door krijg...

En dat vind ik dan weer minder prettig (jaja, i know wie mooi wil zijn moet pijn lijden ;) maar als het zonder kan graag :D)

Iemand tips om de achterkant van mijn pumps soepeler te krijgen zonder blaren..?

alvast bedankt!

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hoi JufKrisje,

een aantal tips:

-je kunt de achterkanten insmeren met vaseline en dat dan stevig inwrijven en een poosje in laten trekken.

-een stuk hout of metaal wat langer is dan je schoen in je schoen proppen zodat de schoen een beetje uitrekt. Dit dan wel 2 dagen er in laten zitten.

-je schoenen helemaal volproppen met natte kranten en een poosje laten staan.

Succes!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    beschadigt vaseline het leer niet???

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik denk dat dat vlekken geeft!

Is het wel echt leer?
    Zo ja...dan zou ik die natte kranten doen! Werkt super!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    natte kranten erin!
    of preventief al blarenpleisters opdoen

6. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik weet niet of het mogelijk is bij deze pumps maar je kunt de achterkant (hiel) ook soepeler kloppen met een hamer. Bij voorbaat leg je er een doekje onder, meestal niet nodig. Doen wij ook wel eens in de winkel (nouja in het magazijn haha is natuurlijk geen gezicht).

Of je gebruikt een soort van antislip randje om achter in je hiel te plakken. Dat is een kleine verdikking (minimaal) die voorkomt ook heel goed blaren.

7. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

lees ff mee want ik heb net een paar leren balerinas naar de schoenmaker gebracht maar mijn schoentjes knelde aan ALLE kanten haha

ben benieuwd hoe het straks gaat en anders probeer ik de tip van natte kranten nog ff !!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    natte doeken met azijn erin doen en een dag laten staan helpt bij mij altijd erg goed.

Natte kranten is ook altijd een hele goeie. Beetje hetzelfde princiepe als de natte azijn doek

Deel Deze Pagina