Een vriendin van mij heeft een Blackberry, alleen krijgt zij Whats app er niet op geinstalleerd... Is er ook een android app waarmee je ping berichten kunt sturen naar een Blackberry?
ik dacht dat pingen alleen kan met blackberrys onderling. Volgens mij moet je trouwens wel what's ap op de bb kunnen krijgen. Mijn schoonzusje heeft een bb en ook what's ap.
Ping is alleen voor blackberry's. Heeft zij een prepaid of abbo? Als je namelijk voor het eerst whatsapp installeerd op een prepaid moet je er minimaal 5 op hebben staan.
Klopt die heb ik ook (stond standaard op de ipad). Alleen die op een tablet staat gekoppeld aan je email adres en bij een blackberry op je nummer. Er werd bij mij toen iets van 3,50 beltegoed afgeschreven toen ik whatsapp op mn bb zette.
Betalen voor je whatsapp ? Heb hem al sinds het eerste moment dat hij uitkwam en heb nog nooit hoeven te betalen, zou daar toch eens achter aan gaan.
Misschien omdat ik een prepaid bb heb? Zou het ook niet weten. Heb alleen toen hoeven te betalen en hij staat er nu 2jr op incl alle updates