zoals de titel al zegt, welke wasdroger hebben jullie?? wij hebben een droger die t eigenlijk nog prima doet maar t is zo een oud beestje en niet echt betrouwbaar meer dat we er toch aan moeten geloven om een nieuwe aan te schaffen. dit wil ik nog doen voordat de kleine man zich aanmeld (rond 1 aug) van de belastingcenten. nu wil ik weten welke jullie hebben en of hij natuurlijk bevalt en dan natuurlijk ook de vraag .... hebben jullie een condensdroger of een lucht afvoer droger?? ik zie de reacties tegemoet bedankt alvast
Wij hebben een condensdroger van Bosch, dit vonden wij makkelijker aangezien er geen slang naar buiten hoeft. Wij hebben eentje die energie zuinig is, namelijk klasse B. De meeste condensdrogers zijn klasse c of d.
Whirlpool condens droger, sinds vorige week zijn we voor het eerst trotse eigenaar van een condensdroger ipv een lunchtafvoer. Ik vind het fantastisch! Bij ons stroomt het condenswater in een bakje onderin en na elke droogbeurt moet ik die legen en de pluizenzeef schoonmaken maar wat een heerlijkheid!
hier sinds deze week ook een whirlpool.Ons 'oude'beeste ook een wirlhpool was 14 jaar oud. Deed het nog steeds hoor, maar vond het wel tijd voor een wat nieuwere
ik had tot vandaag een blucher haha die is me vandaag doorgefikt en ik weet dat ik nu nooit meer een droger koop ik hang het nu mooi op spaart ook geld uit. ik heb al 3 drogers gehad en alle drie hadden ze een fabrieksfout:S
Ik heb sinds kort een Whirlpool. Het is een condensdroger, maar met een slangetje verbonden aan de afvoerpijp waar ook de wasmachine inzit. Ideaal, én je hebt geen slang naar buiten zoals bij een afvoerdroger én je hoeft geen bak water te legen zoals normaal gesproken met een condensdroger
o lees nu hierboven dat je bij een condensdroger een bak water moet legen.. dat hoef ik nooit en heb ook geen slang dus misschien is het ook een worpoole? mm geen idee eigenlijk...
Haha het kan best zijn dat jouw Miele ook dat afvoer-systeem heeft hoor, dat is niet alleen bij Whirlpool zo.