@Bianca, wat spannend voor je!!! @Sandra, jullie hebben echt een heerlijk mannetje! @All, super bedankt voor het duimen. De punctie is erg meegevallen. Tuurlijk voel je het wel, maar ik heb ergere horrorverhalen hier op de site gelezen. Het resultaat is 8 eicellen van mij en 32 miljoen zwemmertjes van manlief. Morgen weten ze in het lab of ze bevrucht zijn en maandag weten ze of ze daarwerkelijk delen en dus embrio's genoemd mogen worden. Als ik voor maandag 12:00 uur geen telefoontje heb gehad van het ziekenhuis in Tilburg, dan gaat de terug plaatsing dinsdag om 15:30 uur door. Dus allemaal graag nog even doorduimen voor ons Ik duik er vanaaf maar weer vroeg in, want mijn pijnstillers zijn reeds enige uren uitgewerkt en het voelt daaronder als een zware ongi. Voor het slapen gaan 2 paracetamolletjes nemen zei de verpleegkundige, dus die ga ik er zo maar bijpakken. Super knuff voor jullie allemaal.
Super MissQ, en mijn duimen draaien verder, gaan ze er dinsdag 1 terugplaatsen of meerdere? Spannend hoor.
@ Bianca: Spannend meid, ik duim voor je @ MissQ: Wauw geweldig, spannendm aar utieraard gaan we uit van een super mooie bevruchting. @ Sandra: wat een lekker menneke. @ all: HIer dood moe whahaha zit met mijn hoofd nog helemaal bij het personeelsfeest. ohhh heb echt lange tijd niet zo'n lol gehad. en idd Miranda..... hopelijk vanaf nu de komende 9 maanden helemaal zonder alcohol. Liefs Chelleke
@MissQ: Ohhh wat een fantastisch nieuws zeg!! Ik ben echt super blij voor je En fijn dat de punctie mee gevallen is.... Ik ben zo een met een echt horror verhaal, maar ik vind dat ik niet mag mopperen want ik krijg nu mijn tweede kindje van 40min afzien......lijkt me niet in verhouding meer dan. Ik ga voor je duimen en hoop om veel bevruchtingen en ook nog eskimo's hoor @Sandra: Wat een mooi mannetje! Hij krijgt ook al steeds meer een normale kleur
@Chelleke, thx! En fijn om te horen dat je zo'n leuke tijd hebt gehad @Sloppy, ik heb me op een gegeven moment maar afgesloten van de punctie verhalen en ze bewust niet meer gelezen! Het is wel zo dat ik nu nog steeds last heb van mijn buik, lijkt op een zware ongi en trekt ook naar mijn onderrug. Heb ook redelijk wat krampjes daaronder. Had jij daar ook last van toen? En hoeveel hadden ze er bij jou weggehaald met de punctie? -x-
Bij mij hadden ze er 17 weggehaald, waarvan 11 aan de linker kant. Bij mij moesten ze elke folicel opnieuw aanprikken en de want van mijn eilijders zijn stug dus dat ging niet zo gemakkelijk. Ik heb heel veel last van na pijn gehad. Maar het hoort te voelen als een zware menstruatie, dus dat is bij jou wel normaal hoor. Zolang je last van je buik hebt lekker rustig aan doen en heel veel water drinken. Hiermee voor kom je overstimulatie.
goedemorgen allemaal, Ik lig inmiddels weer lekker op me bedje na mijn nachtdienst. Ik laat jullie vanmiddag/vanavond weten of er inmiddels nieuws is. Heb gisteravond NOG een test gedaan (ja dom). De eerste was dipstick van Z&K en de 2e was een cassette van Z&K. Beide streepjes waren hetzelfde. Dus ik ga ontzettend hard duimen voor vanmiddag. Dan is het officieel mijn ochtendurine haha.
Overstimulatie? Maar ik heb de punctie toch al gehad???? Bianca, mijn duimen draaien op volle toeren voor je!!!
@MissQ: Wat fijn dat de punctie nog redelijk te doen was. Ik had geen idee dat dat nog zo veel pijn kon doen. En ik blijf voor jullie door duimen. @Bianca87:Ook voor jou blijf ik duimen. Slaaplekker
Ik kreeg pas overstimulatie 3wkn na de punctie. Het kan namelijk zijn dat de blaasjes waar de eicellen uitgehaald zijn door blijven groeien ipv kleiner worden. Hebben ze je dat niet uitgelegd? Daarom moet je na de punctie altijd rustig aan doen en veel water drinken. Dan verklein je aanzienlijk de kans dat dit gebeurt. Het is zelfs zo dat als je zwanger word na een verze TP dat de kansen op overstimulatie hoger liggen. Dit heeft helemaal geen gevolgen voor je zwangerschap hoor, het is alleen niet plezierig en je moet heel rustig aan doen. Na een paar wkn neemt de zwelling in je eierstok af en dan is het over. @Bianco: oehhh je maakt het wel spannend hoor
Dank je wel voor de uitleg Slopp, ze hebben inderdaad wel gezegd dat ik het rustig aan moest doen en veel water moest drinken, alleen heb ik niet meegekregen waarom dat is. Wellicht hebben ze het me wel vertelt, maar is het langs me heen gegaan....
Ik denk ook dat ze het wel verteld zullen hebben, maar na de punctie wil je het liefste snel naar huis. Ik duim voor jullie dat er een mooie bevruchting heeft plaatsgevonden
En een van mij in mijn trouwjurk Hij begint al aardig te passen maar hij moet wel korter gemaakt worden in de week voor het trouwen, wnat hij is echt te lang. Het bovenlijfje is nu nog maar een klein beetje te groot maar dat komt ook wel goed. Hihi nog 10wkn en dan is het zo ver
Wat een mooie foto's meis!!!! En ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, ik ga nog maar even een glaasje water pakken -x-
wauw sloppy, wat een mooie foto's. Je hebt ook echt een ontzettend mooi buikje. @missq; rustig aan doen hoor meid. Overstimulatie kan inderdaad nog laat na de punctie komen. Is zoals sloppy dan ook zegt vaak als de vrouw dan ook al zwanger is (weet het dan vaak nog niet). Dus het zou ergens een goed teken zijn, maar verreweg van prettig zeg maar. Dus rustig aan doen en goed drinken. @all; hier net toch weer een test gedaan, nu van etos. Binnen 1 min weer een licht lijntje, maar turen hoeft niet. Zou het dan echt zo zijn???
Bianca!!!! Wat goed weer een licht tweede streepje! HCG verdubbeld in de 2 dagen, wanneer gooi je er weer een test tegenaan?!!!