@missq; het liefste straks haha. Denk morgenmiddag als ik uit bed kom dat ik dan ga testen. De test van nu is toch wel duidelijk wat donkerder, maar urine was ook geconcentreerder. arghh, ik zou moeten genieten, maar dat stemmetje in me achterhoofd he haha. Ik zou tot een uur of 6 moeten slapen, maar het lukt me gewoon niet
Fotooooooooooooo!!! Het zou te gek zijn als het raak is!! duimduimduimduimduimduimduim MissQ; We draaien nog even door met de duimen.. Ik hoop het zo! Mooie jurk, slop! Echt prachtig! Gister naar een klassiek concert geweest van mijn vader (hij zingt in een koor).. Het was heel mooi en de beeb dacht er ook zo over! Die was zo enthousiast aan het 'meedansen' dat ik nu helemaal een beurse buik heb! hahaha
Wat een mooie banner Bianca!!!!!!!!!!!!!!!! mrt super dat je beebje zo beweeglijk is en de zang van je vader zo geweldig vind. Hier gaat het redelijk, moet uitkijken dat ik geen onverwachte bewegingen maak, want dan doet het wel even zeer. Heb vanmiddag heerlijk een uurtje op de bank gelegen en daarna heb ik gekeken terwijl manlief en kiddo zonder zijwieltjes aan het fietsen zijn! Kiddo doet het zo goed! Ben super trots op hem!!!
@Bianca: Gefeliciteerd!!!!! Een heel goed teken dat het streepje donkerder is. @Sloppy: Mooie buik en mooie jurk! Jij zal er fantastisch uit zien
Bianca gefeliciteerd!! @all, lees af en toe wel mee, maar zijn erg druk met ons kleintje! Ze doet het heel goed nu, na wat opstartproblemen. Als we een beetje gesetteld zijn ben ik er weer!
@MissQ: Dat heb je zeker verdiend, gooi die benen maar lekker op tafel. @Meijke:Fijn om te horen dat het goed gaat. En natuurlijk heb je geen tijd voor ZP,dat komt wel weer. Geniet van je kleine meisje
@all; bedankt voor de felicitaties, ik ben zelf alleen nog steeds niet echt overtuigd haha. @miranda; slaap lekker, ik moet zo nog werken @missq; mag zeker hoor, met de beentjes omhoog.
@MissQ: Spannende dag vandaag!!!! Ik hoop dat je heel goed nieuws gaat krijgen Hoe gaat het met de pijn? @bianca: Ik hoop dat jou test vandaag donkerder geworden is
arghh.... Ik denk ga even vanuit mijn werk langs het kruidvat. Is het natuurlijk maandagochtend en gaat hij pas om 10 uur open!!! Heb nog wel wat testjes liggen, maar wil kruidvat haha. Heb nu Z&K en die zijn toch niet zo gevoelig. Waar etos ontzettend duidelijk is, is het bij Z&K een heel vaag lijntje.
nee, ik krijg ze niet scherp. Hoe doen jullie dat? Of heb ik gewoon een flutcamera haha. Hij stelt de achtergrond wel scherp, maar de test niet
Ik wilde even laten weten dat ik er nog ben, lees regelmatig bij hier dus hou jullie in de gaten Maar weet niet altijd wat te zeggen, heb het erg druk gehad en nu nog een paar daagjes buffelen en dan gaan we op vakantie een weekje. Dus vandaar dat ik wat afwezig ben, maar ik lees wel mee!
Ik heb geen telefoontje van Tilburg gehad!!!! Dus de terug plaatsing morgen gaat door Ben helemaal happie!!! Wat de pijn betreft ben ik iets minder vrolijk. Ik ben vanmorgen wel naar het werk gegaan, maar helaas kreeg ik steeds meer last en ben ik om half 12 richting huis gegaan. Ben nog even langs de pomp gereden om een broodje brie te halen! Voorlopig de laatste, want vanaf morgen moet ik net doen alsof ik al zwanger ben qua eten en drinken zei mijn verpleegkundige. Ik duik even mijn bedje in en ga straks heerlijk zelf mijn kleintje van school halen. Dikke knuff voor jullie allemaal meiden!!!!!