@MissQ: Fijn dat alles goed is gegaan, nu de spannende wachtweken in. Mijn duimen draaien voor jullie hoor!! @Chelleke: Hopelijk lukt het om jullie vriendschap te herstellen. @Babyboom: Morgenavond om 20.30 op Nederland 1. Wij zijn 1 van de 100 stellen, we worden verder niet gevolgt hoor, maar we waren wel bij de studio opnames, en je ziet ons bij het beginfilmpje in waar alle 100 stellen samen staan. Op 3 juli gaan we nog 1 keer naar de studio met baby's, dus goed kijken of je ons ziet. Bij de massale zwangerschapstest was onze test trouwens nog negatief, die maand daarna was ik pas zwanger. Hier is onze blog, waar nog niets staat, maar waar ik binnenkort wel wat ga bloggen Sandra en Marvin | Babyboom Let niet op die afschuwelijke foto trouwens, ik snap niet hoe ik het voor elkaar krijg om altijd raar op foto's te staan
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 31-05-2011; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, IVF 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG 05-06-2011: Miranda, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI Zwangeren: 27-05-2011; Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 9 mei gyn, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 24-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, eerste echo 18mei, intake vk 24mei ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 21-01-2012; Bianca87, 1e kindje, termijnecho 10juni Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
sandra; nee weinig... ml is lekker aan het werk, maar voor mij gaat de tijd vast kruipen... eerst lekker lang in bed blijven haha, daarna markt over en dvd ruilen
Ohhh heerlijk Wolfje!! Ik heb mijn eerst blog geschreven, jullie kunnen hem lezen. Maar het gaat over de geboorte van Lucas. Dus voor de mensen die dit nu even niet willen lezen voor hun bevalling. Niet naar mijn blog gaan. Ons verhaal over de zwangerschap en bevalling van Lucas. | Babyboom Zo en nu ga ik mijn kleine man eten geven en dan hopelijk een paar uurtjes slapen.
@Sandra: ik heb je verhaal tot het bloed gelezen.......ik wacht wel even met de rest tot ik bevallen ben. Ik merk bij mij, door mijn eigen bevalling, dat ik steeds meer opzie tegen de bevalling. Ik probeer er veel over te praten en ervaringen te delen, dit helpt wel maar ik voel dat de spanning zich aan het opbouwen is. Gelukkig weet ik dat het bij jou ook allemaal goed gekomen is En ik vind het wel een hele leuke foto hoor! @Wolfje: spannende dag vandaag! Je gaat zeker een mooie echo krijgen hoor. @missQ: Wat een prachtige score! bijna 100% bevruchting, super jo! Ik ga heel hard duimen hoor. hier een heel slecht slapend meisje en een man die nergens wakker van word Ik ben echt heel erg moe, de hele dag maar das nie zo gek als er al 2x per nacht uit moet om te plassen en nu ook bijna elke nacht omdat Megan niet kan slapen omdat ze dorst heeft. Ze krijgt al een fles mee met water maar dat wil ze dus niet altijd drinken pfffff Vannavond een discussie met ml over dat ik moe ben en niet meer zo laat kan eten ivm mijn maag.......pfff: We waren ff naar de makro geweest en het werd later als bedoeld was. Toen moest Megan nog eten (voor we weggingen had ze niet willen eten) en er moest gekookt worden. Ik ging heel even op de bank zitten, maar ml had verwacht dat ik wel zou gaan koken. Niet dus en dat ieriteerde hem. Vervolgens was het al 19uur en het gerecht wat we zouden eten moest 45min koken en dan zou het te laat worden voor mij. Dus nog erger geirriteerd. Uiteindelijk heb ik brood gemaakt maar dus geen 2tellen kunnen zitten omdat ik te boos was. en dan krijg ik dingen naar mn hoofd dat ik beter op mezelf moet letten en rustiger aan moet doen enzenz..........kwaaien kan je me dan niet krijgen omdat hij mij aan het werk zet terwijl hij ook niks mankeerd aan zijn handen. pfffff mannen! hihihihi ik vind het zo moeilijk dat ik nu niet gewoon mezelf kan zijn en niet moe en gewoon energie voor 20man en alles zelf kan regelen, dat is wat me het meeste boos maakt en waarom ml moeilijk doet. Hij vind de verandering van mij ook heel groot.........en ik vraag niet om hulp.. wil alles zelf blijven doen. En dan maakt hij zich weer zorgen over mij en de baby. het is dus een heerlijke circel
Zo weer een heerlijk lange nacht gehad.............NOT! Ik sliep pas om 3uur en nu al weer wakker Ga maar ff douchen.
@Sandra: Wat fijn dat Lucas het zo goed doet en alleen huilen als hij honger heeft dat is helemaal mooi. Ik ga straks je blog lezen. @Chelleke:Wat mooi om een oude vriendschap weer op te pakken, ga er voor en dan zien jullie wel waar het schip strand. @Wolfje: Heerlijk zeg een weekend weg. Sterkte voor vanavond, en dat je dag maar snel om mag zijn. @MissQ:Ik krijg een heel heel positief gevoel van binnen! hihi. Zorg goed voor je emmy en voor je zelf. @Bianca: Gefeliciteerd!, duidelijker kan gewoon niet.
@Sloppy:Wat vervelend dat Megan een paar keer per nacht wakker is. En als je zelf dan ook nog een paar keer moet plassen, dan is je nacht zo voorbij. Misschien een tukje doen als Megan naar het KDV is, om wat slaap in te halen. En mannnen, wat moet ik daar van zeggen?! Ze kunnen best wat extra"s doen. Misschien moet je de volgende keer gewoon vragen; Wil jij koken want ik ben erg moe. Het is maar een idee.
Manlief belde net op. Hij kan met zijn beste vriend (die een eigen boor bedrijf heeft) 2 weken mee naar Schotland om te werken. Aanstaande zondag vertrekken voor 2 weken. Had ie even niet in de gaten dat we de 31ste naar het ziekenhuis mogen om te gaan testen. Ik vond het niet zo leuk. Wat zouden jullie doen? Hij kan er wel een hoop geld mee verdienen......
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 31-05-2011; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, IVF 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG 05-06-2011: Miranda, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI Zwangeren: 27-05-2011; Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 9 mei gyn, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 24-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, eerste echo 18mei, intake vk 24mei ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 21-01-2012; Bianca87, 1e kindje, termijnecho 10juni, vk 17 juni Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
@missq: ohhh wat is wel balen maar dat geld is ook heel erg lekker.... Ik heb het testen ook alleen moeten doen omdat sloppyman moest werken. Soms is het niet anders ....
@sloppy; balen van je korte nacht! @sandra: ga morgen na de echo je blog lezen ,nu trek ik het ff niet @chelleke; s6 met oppakken vriendschap! @missq; volg jullie gevoel... zelf zou ik zoiets hebben van ga maar, gewoon omdat het lekker verdiend... maar als het jou tegenstaat en je wilt echt samen testen, dan gaat het helaas over... rest; ik ga de stad in ff me gedachten verzetten... knuffels