Zou nu wel heel flauw zijn he, zou ik m via marktplaats kopen hahaha. Gelukkig dat t normaal is want ik maak me echt zorgen...... Heb er niet bij stil gestaan, totdat ik hoorde van een collega laatst die haar broer had een 20 weken echo waarop het kindje (vermoedelijk) down had, oen ruggetje, klompvoetje, en hazenlip en nog een paar dingen..... hoe erg wil je t hebben. Sindsdien ben ik als de dood.....
@chelleke er staan der meer op hoor hahaha mijn advies is laat die 20 weken echo gewoon over je heen komen meer kun je niet doen kijk naar die van bryan die was ook niet goed en we hebben een heerlijk mannetje rondlopen!!
@Chelleke, ik kan het me heel goed voorstellen maar zou er ook erg naar uitkijken. Ik ga gewoon duimen dat alles goed is met jullie kleintje. @MissQ, prachtig filmpje, super leuk dat je even mocht filmen @Wolfje, je bent goed bezig met rustig aan doen hihi. @Sloppy, heerlijk om er even tussenuit te gaan, jullie hebben het dik verdiend. @Vivi, het is wel mijn maat Wie weet. @All, hier weet ik het deze keer echt niet!!! De enige dingen die raar zijn deze keer is dat ik geen last heb van mijn borsten en normaal heb ik dat vanaf mijn eisprong altijd. En ik heb sinds de IUI nu voor de tweede keer een gesprongen ader in mijn oog, dit heb ik nog nooit gehad. Ik ben ook helemaal niet verkouden ofzo! We wachten nog maar errug ongeduldig af
Lieve Sun, ik hoop het zo voor je.... ik weet hoe slopend die wachtdagen zijn... je denkt aan alles zou het dan nu deze keer.... meid het enige dat ik jou nog wens is een plakbeeb en wel deze ronde..... Duim heel hard voor je en denk aan je. Dikke knuffel en blijf erin geloven ok?????
Thnx Chelleke, ik doe mijn best maar het is soms zooooooo moeilijk..... Het wachten duurt ook zooooooo lang.......
dat is het zeker meid... en het lijkt wel alsof ik nu makkelijk praten heb, maar ik heb ook in dat schuitje gezeten dus weet dat het makkelijk gezegd is dan gedaan.... Wou dat ik je kon helpen .... echt....... denk aan je!!!!! (k) Heb je trouwens facebook toevallig??? lijkt me wel gezellig om te kletsen... trouwens geld voor iedereen hier hoor. Iedereen die interesse heeft PB me maar even dan geef ik mijn naam wel door van FB
Hoi allemaal! @Sunshine: Hoop zo voor je dat het raak is, dikke knuf. @Chelleke: Is heel normaal dat je wat zenuwen krijgt voor de 20 wekenecho. @MissQ: Wauw wat een mooi filmpje! @Miranda: Niemand iets gehoord? @Facebook: Heb ik, zal je een PB sturen Hier een gezellig weekend gehad, gisteravond een etentje zonder kids, met mijn ouders en zusje en haar man. Erg luxe gegeten, een vijf gangen menu met een wijnarangement, was echt heel erg gezellig. Nu even rustig aan, straks werken, gelukkig maar een kort dienstje van 16.00 tot 21.00 uur. Ik woon 5 minuten van mijn werk, dus ben zo thuis. Fijne zondag allemaal!
@Sunshine: Ik hoop zo dat het raak is voor jullie! Het is jullie zo gegunt. @chelleke: Het is heel normaal dat die 20wkn echo heel spannend is en dat je bang bent dat er wat met je kleintje aan de hand is. Het gebeur gelukkig niet vaak hoor maar als je net de pech hebt dat he tin je omgeving gebeurt is dat heel naar en krijg je de zenuwen! Ik heb dat gehad bij Megan en ik was ook extra nerveus. Meiden willen jullie wat voor mij doen?? Even op mijn meisje stemmen? De link staat in mn hand tekening
@Sloppy, mijn stem heb je ook meis! @Vivi, jammer dat het geen 40/42 is Mooie broeken hoor. @Sun, ik duim zo dat je over 6 dagen een positieve test in handen mag hebben.. De wachtdagen zijn inderdaad zenuwslopend en er is niets wat dat kan veranderen helaas. Probeer je gedachten een beetje op iets anders te zetten (ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan...) Sterkte lieverd.
Gestemd Slop ! Sun, ik hoop het zo voor je! Wat gaat de rijd gard, 6 maanden vandaag alweer. Knuffel voor iedereen!
@ Sloppy, ik heb ook gestemd en je staat nog steeds op 1 @ Sandra: is goed gezellig PB me maar worden we ook FB vriendjes @ Meijke: ja het gaat echt hard he alweer een half jaar.... op naar de 2e???? hahaha (grapje hoor) @ all: vanavond lekker so you think you can dance kijken..... heb er nu al zin in... lekker vroeg mijn bedje in
@Chelleke: laat je niet gek maken door verhalen van anderen over de 20-weken echo! Je moet er gewoon vanuit gaan dat het goed zal zijn en natuurlijk weet je dat het anders kan zijn, maar je hebt er nu geen invloed op..probeer het rustig af te wachten..Ik duim in elk geval voor je hoor!!! @Sunshine: Wat een onzekerheid weer meis!! Dat wachten is natuurlijk echt killing Ik hoop het echt zo onwijs voor je..Ik duim echt heeeeeeeeel hard!!! Nog 6 dagen..hoop dat ze een beetje snel omgaan. @Meijke: Jeetje, gaat zeker hard zeg..6 mnd alweer! Gaat alles goed?
@Sloppy: Ik heb ook gestemd hoor!!! @Chelleke: Je bent alweer op de helft zie ik in je banner!! Gefeliciteerd..weer een mijlpaal Straks ook lekker So you think you can dance kijken...Lekker relaxed!
@ Vlinder: Inderdaad nog 1 weekje maar Zeker een mijlpaal.... Dadelijk ook lekker SYTYCD kijken in bedje en daarna lekker slapen... btw verder geen Facebook vriendjes te vinden hier???
Pff hele middag bezoek gehad dus ben gaar, maarja ga nog ff strijken móet ook he. Merk wel dat ik met 2 kids veel minder gedaan krijg in huis en dat terwijl mijn nesteldrang is blijven hangen werkt niet echt mee om te ontspannen móet ik zeggen
@chelleke; heel normaal meid die angst duim dat alles goed isJ @vivi; hopelijk ben je hem snel kwijt @sunshine; oh meid wat spannend! Wachten lijkt dan idd een eeuwigheid te duren s6 meid! @miranda; is 27-10 voor het laatst online geweest @facebook; heb ik niet, alleen hyves @sandra; werkse @slop;gestemd! @meijke; half jaar is dan zo voorbij heJ Hoop dat alles goed gaat! @vivi s6 met strijken @ all; ben onwijs moe jeej wat een drukke dag zeg, maar we hebben genoten in slagharenJ Morgenvroeg ff thuis wat schoonmaken, dan overblijven en vergaderingL Fijne avond allemaal nog, xxx
NOD-Lijstje 01-11-2011:Miranda80, 30 jaar, 2e kindje 11-11-2011; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 3e IUI Zwangeren: 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 16-11 vk controle 31-12-2011; Vlinder, 25 jaar, 1e kindje, meisje, 02-11 controle, 04-11: 2e pretecho 22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 21-11: controle vk 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, 14-11: controle VK / 15-11 20 weken echo 13-05-2012; MissQ, 31 jaar, 2e en 3e kindje, tweeling, 1-12 echo Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn