Zo weer terug van een avondje werken, nu heerlijk nog even achter de computer. @Chelleke: Heb je een berichtje gestuurd! @Miranda: Heb haar een pb. gestuurd, zag dat ze 4 nov. voor het laatst online is geweest. Misschien heeft ze even niet zo'n behoefte aan ZP.
grrrrrrrrrrrrrrr baal als een stekker mijn telefoon is gevallen en nu is mijn scherm gebarsten grrrrrrrrrrrrrr
all;vannacht eerst een uur wakker gelegen doordat de kleine druk aan het schoppen was... toen na een uur plassen, kleine weer aan het schoppen en daarna nog 3x eruit geweest... Vannacht was sem wakker van 4.30 tot 5.45... meneer was gewoon klaarwakker en ik dus ook... toen om 7.30u eruit sem sliep nog en ik ben beneden gaan schoonmaken.... nu ff kop koffie drinken, zo overblijven en vergadering... dan eten koken... eten oma ophalen... die blijft voorlopig weer hier logeren ivm veel ziekenhuis bezoeken... knuffels en fijne dag!
ff raar vraagje maar krijgt iemand van jullie de waardebonnen van lekker in het leven en doet er niets mee??? ik hou me graag aanbevolen
vivi; gebruik ze nauwelijks... helaas is dit pakketje niet met oud papier al weer weg... help me volgende keer ff onthouden...stuur ik ze op... hier; zojuist pas thuisgekomen...ff wat sap drinken...dan eten koken... zwemmen en niet vanavond maar morgen oma ophalen... vanavond net5 kijken...
komt me bekend voor wolfje hahaha zijn de hormonen zo bryan gaat nu kijken naar slot marsepeinstein hahaha toch wel gezellig die sinterklaas tijd en zo leuk nu hij het begrijpt
@ Vivi, waar zou ik die bonnen bij moeten krijgen of kunnen krijgen, dan hou ik het wel in de gaten voor je...
Ik krijg ze gewoon per post volgens mij hebben ze link met blije doos van prenatal want sindsdien krijg ik ze
oh dan duren die van mij nog eff hahaha, maar zodra ik er iets van hoor of zie dan krijg jij ze wel xxx
@Facebook, lijkt me gezellig maar heb ik niet @All, bedankt voor het duimen, helaas heeft het niet geholpen. Ik ben alweer bloed verloren en de buikpijn was er ook alweer vandaag. Het gaat precies hetzelfde als de vorige keer:x Wat een gezeik zeg, wordt er echt niet goed van grbwmgrbgrwbhhhmmjh. Morgen hebben we een gesprek met de gyn, hoe nu verder, waarschijnlijk met hormonen, pfffff:x
Nee Sun..... nu al????? das toch veel te vroeg? ....verdorie.... dit is idd niet leuk meer... hopelijk is het een innesteling meis, maar ik snap dat je daar niet van uit gaat..... verdorie....... Hele dikke knuffel lieverd... XXXXX