Dikke knuf Sunshine, het is gewoon niet eerlijk @Bonnen: Ik krijg ze niet, terwijl ik wel alle babyboxen heb gehad, vind het best wel jammer.
vivi; ik heb eigenlijk ook geen idee hoe en waarom ik die bonnen krijg haha sun; oh meid tis ook niet te geloven, bah ellende, hele dikke knuffel en veel s6 morgen bij de gyn! all; knuffels
Goedemorgen dames, Vivi: ik krijg de bonnen ook gebruik er zelf wel een paar maar mss net niet diegene die jij graag wilt hebben dus roept u maar dan wil ik ze best naar je toe sturen! Sun: sterkte en succes bij de gyn... Gister hebben wij de uitslag gekregen van Chelsey haar niertjes,we moeten toch weer door naar UMCG want ze kunnen het nog niet duidelijk zien wat er nu precies aan de hand is. Haar rechter niertje is ook iets vergroot maar niet zorgwekkend haar linker is behoorlijk vergroot en de arts dacht mss aan een dubbele nier functie links,en dat moet dus beter bekeken worden in Groningen door een uroloog...eigenlijk zijn we dus nog niet veel wijzer geworden! Chelsey is al vanaf vrijdagavond aan de diarree het weekend dronk ze ook wat slechter maar dat gaat nu wel weer beter gelukkig alleen de dunne luiers zijn enorm en ze zit telkens helemaal onder Zo meteen krijgt ze haar eerste prikjes tenminste weet niet zeker of ze dat nu wel gaan doen aangezien ze niet helemaal lekker is ze is gister gewogen en gemeten in het ziekenhuis 5499gram en 58 cm dus ben benieuwd hoe zwaar ze vandaag is want gisteravond had ze toch weer behoorlijke luiers vol! Wens jullie allemaal een fijne dag Liefs Bibaatje
@bibaatje als je ze wilt opsturen?? ik gebruik met name de pampers,wasmiddel,en nescafe hahaha dingen die ik dagelijks gebruik onderhand dus met korting altijd welkom zijn ik zal je mijn adres ff pben wil jij trouwens ook mee meeten??? wat rot dat je nu nog niets weet hoop dat de uroloog je snel duidelijkheid kan geven @all dames willen degene die mee willen met meeting en geen woonplaats meegestuurd hebben deze alsnog ff sturen want dan kan ik kijken wat centraal gaat worden qua plaats
@vlinder zou je me je preciese woonplaats kunnen geven ik probeer te zorgen dat we allemaal niet meer dan een uur moeten rijden tot nu toe zit ik gemiddeld in denbosh das voor de meesten ongeveer uurtje rijden weet niet of jullie dat wat vinden???
en dan nog vraagje willen jullie met of zonder kids meeten??? want dan ligt het eraan wat we kunnen gaan doen ik dacht zonder kids is het misschien leuk om een workshop taart maken te doen, of een high tea (die kan ook wel met kids lijkt me) als er nog andere ideeen zijn hoor ik het graag he
NOD-Lijstje 01-11-2011:Miranda80, 30 jaar, 2e kindje 11-11-2011; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 3e IUI Zwangeren: 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 16-11: vk controle 31-12-2011; Vlinder, 25 jaar, 1e kindje, meisje, 16-11: controle, 18-11: 3e pretecho 22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 21-11: controle vk 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, 14-11: controle VK / 15-11 20 weken echo 13-05-2012; MissQ, 31 jaar, 2e en 3e kindje, tweeling, 1-12: echo Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn
@Bibaatje: Hoop dat ze snel weten wat het nou is..Sterkte ermee! @Sun: Wat enorm kl*te meis!! Suc6 bij de gyn..Ik blijf duimen!! Vind het echt oneerlijk Dikke knuffel voor jou! @Vivi: Ik heb je ge-pbt!
Ff een vraag aan gevorderden Ik heb al ongeveer een week regelmatig last van een zeurend menstruatie-achtig gevoel onderin mn buik (ik bedoel geen bandenpijn) kan dit te maken hebben met de indaling of is dat wat anders??
bibaatje; balen dat je nog in onduidelijkheid zit... knuf vlinder; kan idd best met indalen te maken hebben hoi meiden vanavond oma ophalen...dus tot de 18de reageer ik minder... dan weten jullie dat zal wel proberen bij te lezen en soms ff ego berichtje plaatsen hier nogal buikpijn... zit nu aan een beker warme melk (wat ik normaal niet lust haha) Super mooi kado gehad...de lodger badcape en de lodger bunker!!! Helemaal blij ben ik er mee fijne dag allemaal, xxx
@vlinder weet niet of jij den bosch te ver vind??? van degene waar ik het adres tot nu toe van heb is het ongeveer 1 tot 1,5 uur rijden
Jeetje wat wonen we dan ver uit elkaar hihi!!! Voor mij geen probleem hoor als ik meega! Met en zonder kids maakt me ook niet uit. Wel leuke ideeen Vivi, goed bezig!!! @Bibaatje, wat balen dat je nou nog geen duidelijkheid hebt. Ik hoop dat je snel in het UMCG terecht kunt. @All, hier bij de gyn geweest. We gaan meteen starten met hormonen, heb meteen prikinstructies gehad, mijn ongi moet alleen nog even doorzetten, dan op dag 10 de echo en als het tijd is de pregnyl. Ik hoop niet dat ik dan meteen overstimulatie heb, dan gaat het niet door. Wel spannend weer, het voelt een beetje als een nieuwe start. @Chelleke, hoeveel hormonen moest jij spuiten?
Trouwens Vivi, misschien kunnen sommigen wel carpoolen, misschien kan je dan een PB-tje doen naar diegenen..........
@sunshine zodra ik weet waar iedereen woont maak ik lijstje en kijk ik verder dus dames verzoek om voor het 20 november jullie woonplaats dokor te geven (dit omdat ik deze maand mijn vrije dagen moet gaan plannen )
@Sun, grrrrrrrrrrrrrr, wat onwijs balen voor je meis. Ik ben ook de derde keer IUI met hormonen begonnen. Ik blijf gewoon voor je duimen dat het snel raak mag zijn. @Vivi, Den Bosch vind ik een goed idee (ben daar ooit geboren en getogen!). @All, hier gaat het rustig zijn gangetje. Inmiddels de 3 maanden gepasseerd en wat ben ik daar blij om! Ben wel onwijs moe en ben ook deze week dezelfde uren aan het werk als de week ervoor. Straks op school weer voor het eerst dit jaar voor kookmoeder spelen Vanavond ga ik met een vriendinnetje naar de Ladies Night van Groekrijk (tuincentrum). Heb er zo'n zin in om er weer eens uit te zijn! Nu broodje gaan maken voor de kleine man en mezelf een beetje klaar maken. Dikke knuff allemaal.
Ik heb zojuist trouwens een buikfoto van 13 weken in mijn album geplaatst, niet schrikken hoor!!! Ben pas 1,2 kilo aangekomen
Er zijn idd vele mogelijkheden, ik las dat je het over workshops of high thea had; check bv de sites van pink lemon of pilkintons es..!