@Den Bosch, gezellie!!!! @MissQ, zozo jij hebt al een aardige buik zeg voor 13 weken. Hihi over een poosje kunnen ze je rollen
die van pink lemon vind ik er leuk uitzien ga hem opslaan en kijk tegen de tijd dat we er allemaal uit zijn of het denbosch word nog ff goed rond hahaha combi workshop en high tea lijkt me kei leuk maar wil wel de kosten beetje binnen beperking houden
Dat laatste lijkt me een heel goed uitgangspunt!!! Je kunt ook nog een kijkje nemen op www.kruidwis.info voor leuke workshops bv die over kinderkruidjes of een kookworkshop?
@Vivi: Den Bosch lijkt mij ook prima hoor!! Leuke ideeën ook workshop/high tea..Ben ik altijd wel voor in @Sun: Heeft de ongi al doorgezet? Spannend dat je dan meteen mag beginnen met de hormonen..Idd weer een nieuwe start! Duim duim duim...
super meiden dat jullie zo enthousiast zijn dat maakt het ook heel leuk om te regelen goed nieuws ik krijg de reparatie van de telefoon vergoed via de verzekering echt geweldig en krijg net ook een smsje van mijn collega per januari 2012 gaan we allemaal op rooster werken (welliswaar eerste jaar nog proefjaar) mijn dag kan niet meer stuk das waar ik al zollang op hoop scheelt me gewoon ontzettend veel aan vrij vragen
Hoi allemaal! @Bibaatje: Wat vervelend dat jullie nog geen duidelijkheid hebben. Hopelijk is alles goed met de niertjes van jullie meisje Sterkte @MissQ: Wauw mooie buik @Vivi: Wat leuke ideeen allemaal!, mijn woonplaats heb je toch? Ik kan trouwens niet in het weekend van 28 januari, want dan ben ik jarig. Sorrie dat ik niet op iedereen reageer, hier weer een megadrukke week. Gisteravond hadden we terugkomavond, van kindjes die op de high care neonatologie hebben gelegen. Wel leuk om ouders van andere kindjes terug te zien, maar wel weer heftig om terug te denken aan die periode, het is toch een hele moeilijke en onzekere tijd geweest. Vanmorgen had ik mijn sollicitatiegesprek, op zich ging het heel goed, nu maar afwachten. Vrijdag heb ik nog een gesprek in een ander ziekenhuis. Wel spannend allemaal hoor. Vanavond en vannacht mag ik weer werken, morgen heb ik niets. En vrijdag ga ik heerlijk met mijn moeder naar de sauna.
@sandra ik heb alleen je mail adres dus als je nog ff je woonplaats wilt sturen sorry ff verder geen reactie moet bryan gaan halen
@Sandra: Wel bijzonder zo'n terugkomavond, maar ook wel weer confronterend kan ik me voorstellen... Spannend dat je soll.gesprek hebt gehad en vrijdag weer..Hoop dat je snel wordt aangenomen bij een van deze! Hier veel last van mn rug en bekken..baal ik echt van, want ging zo goed Rustig avondje thuis zit er niet in, want ga straks naar infoavond over bv..ben benieuwd, maar zal blij zijn als ik vanavond in mn bedje lig!
@ Vivi: ik ben ook wel overal voor in, maar geef wel heel eerlijk aan dat het qua prijs idd niet te hoog moet zijn... Oh enne Vivi, mijn woonplaats.... pak maar de zelfde als jou aangezien ik toch met je samen rij moet je mijn mailadres nog hebben of heb je dat? btw: bij ons op het werk is het Norovirus uitgebroken. kreeg vanmorgen telefoon dat heel de locatie in quarantaine zit..... en met het vriendelijke verzoek thuis te blijven tot nader bericht.... Geen probleem... heb dus nu al gewoon weekend
@Chelleke: Wat vervelend van dat virus...Nu moet je verplicht thuis zitten..bah Hier gaat het ff wat minder helaas Gister al veel pijn in rug en bekken..vandaag nog meer en zit dus thuis ipv op mn werk! Hoop dat het gauw weer wegtrekt, want kan heel weinig zo.. Moet normaal maandag weer werken, dus hoop dat het dan beter gaat! Info-avond over bv gister was wel interessant! Een aantal dingen wist ik al, maar sommige dingen nog niet, dus was wel nuttig!
Ik heb trouwens weer nieuwe buikfoto's in mijn album staan! En ik voeg nog foto's toe van de afgelopen pretecho..
@Vlinder, gaaf zo'n pretecho zeg Hopelijk gaat het snel beter met je, kan me voorstellen dat je niet zo je laatste weken wilt doorbrengen. Succes. @Chelleke, nooit gehoord van dat virus maarre....... vervelend voor je hihi @Sandra, spannend, ging het goed voor je gevoel? Succes morgen bij je anders sollicitatie. @All, hier is de ongi eindelijk doorgebroken maar wat een buikpijn zeg. Maar ja, heb lekker de laatste uurtjes vrij genomen dus heb nu lekker weekend. Zaterdag gaan we een nachtje naar A'dam, lekker shopppen en de toerist uithangen en even genieten met zijn tweeen. En natuurlijk heeerlijk uit eten met een wijntje
pfff ik zit er even helemaal doorheen hoor. misschien kunnen jullie me helpen, ben vandaag voor de 3e keer in een week tijd door de juffen op de psz op matje geroepen omdat bryan een ander kindje pijn gedaan had weet gewoon niet wat ik er mee moet hoor, hij doet zo gefrustreerd word er gewoon mismoedig van ik mis mijn vrolijk klein kereltje
@Vlinder: Wauw wat een mooie echo! Jammer dat het met jouw wat minder ging. @Sunshine: Dikke knuf, en geniet van je weekendje weg. Opzich ging het gesprek goed, een beetje te goed, daarom weet ik niet wat ik ervan moet denken. @Vivi: Ik denk dat het misschien een reactie is op de nieuwe baby, daar zullen de juffies toch ook wel begrip voor hebben? Gaat vanzelf goedkomen.
@vivi; Ik denk hetzelfde als Sandra... t is niet leuk maar denk wel dat het idd een reactie op de veranderde situatie. Dat moeten de juffies ook begrijpen... Wel fijn op zich dat ze het zeggen maar jij kunt daar ook niks aan doen.. Ons menneke is ook helemaal van t pad af.. Maar dan vooral thuis.. Bij anderen is hij super lief, charmant en een echte flirt maar zodra we thuis zijn, of ik zeg: "Nee" (hoe DURF ik!!! hahah ) nou, dan vliegt het dak eraf, Brullen, gillen, met alles slaan en schoppen en gooien. Dat houdt hij dan wel 10 minuten vol. Niks werkt om hem weer rustig te krijgen.. echt super frustrerend. En dan, van het een op het andere moment, houdt hij op, komt hij naar mij toe en zegt ie: "Julian 'uilen! niet leuk!" En dan is het klaar.... totdat ik dat-woord-wat-niet-genoemd-mag-worden weer zeg.... *zucht*.. Je bent dus niet de enige...
Thanks voor jullie reacties Hoop idd dat dit het is, maar er zit laatste tijd zoveel woede in dat kleine lieve mannetje van me ik herken hem gewoon niet meer en mis echt het vrolijke kereltje wil gewoon mijn kereltje terug breekt mijn hart om hem zo gefrustreerd te zien Laten we hopen dat t goed komt
@Vivi: Er is een hoop veranderd voor jullie mannetje, en elk kind reageert daar anders op, maar uiteindelijk komt het goed en heb jij je vrolijke mannetje weer terug. Snap dat je het niet leuk vind. Lucas heeft een nieuw kleed voor op de vloer, er zit ook een speciale onderkant onder zodat hij ook buiten kan. Het is echt een megakleed, maar Lucas vind hem niet groot genoeg haha: Bekijk bijlage 198053