Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

En ik heb alvast een taartje gemaakt voor als zaterdag die man met die witte baard weer in het land komt. We gaan bij mijn ouders in Leidschendam kijken, daar komt ie met zijn boot de sluis binnen gevaren, een beetje jeugdsentiment.

Maar goed morgen ga ik een dagje met mijn moeder naar de sauna (na mijn sollicitatiegesprek) dus het taartje heb ik vandaag alvast gemaakt:

Bekijk bijlage 198055

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Vlinder: wauw wat een mooie foto's.....
    @ Vivi: Germ meis....ik vond hem anders toen ik op bezoek kwam echt nog super lief voor zijn kleine zus..... komt wel weer goed. ( ik heb er nog geen verstand van helaas)
    @ Sandra: Succes vandaag, enne.... wat ben je weer creatief geweest.... ik heb zin in taart hahahahahaha
    @all: pfff nog 4 dagen........ ze kruipen echt voorbij he.... vind het zo spannend..... ben zo benieuwd of alles goed is en uiteraard welk geslacht ons kleintje heeft:)

3. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vivi: Lijkt mij ook een reactie op de nieuwe situatie! Heb het vaak gezien in mijn omgeving.
    Is niet leuk, maar ik heb ook altijd gezien dat het weer overgaat.
    Gewoon vertrouwen hebben dat het goedkomt.

@Sandra: Gaaf kleed! Grappig dat Lucas er ondanks dat gewoon lekker naast gaat liggen, hihi:) Leuke taart ook weer!!

4. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chelleke: Nog ff meid..Voor je het weet is het zover hoor!!

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks meiden!!!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden, sorry ben echt mega druk....
    heb nu sinds 3dg tijd ff 5minuten de tijd om op internet te gaan...
    weet dat ik aan jullie denk en ik hoop snel weer mee te kunnen lezen en kletsen:)
    liefs van mij

7. sandra

sandra Fanatiek lid

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat gaaaaaaaaf :)

Sint Maarten was hier gisteren ook super! Onverwachts bij een klasgenootje van Sil aanbeland en binnen met een hoop mensen een gezellige avond gehad met gluhwein en allerlei lekkernijen. Gingen veeeeels te laat naar huis, kleine lag pas om 9 uur in zijn bedje *bloos*

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    geweldig die foto echt super!!

hier vandaag intocht op tv want sint heeft pas volgende week tijd om hier te komen ;)

10. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra: Echt geweldig die drie pietjes van jou!!!

Gistermiddag/avond ff een dip gehad...Had toch weer te veel gedaan en moest het bekopen met nog meer pijn in mn rug en bekken! Zat er ineens ff doorheen en heb als een klein meisje uit zitten huilen bij vriendlief!! Die heeft toen voor een heerlijk warm bad met kaarsjes gezorgd..wat een schat!
    Gaat nu weer wat beter, maar moet het wel wat rustiger aan doen...jeetje wat is dat moeilijk!!
    Nesteldrang en bekkeninstabiliteit is echt geen goede combi:(

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Om 17:00 uur samen met manlief eten bij Etenstijd in Tilburg. We zijn er nog nooit geweest, maar de website ziet er super uit en de verhalen die we hebben gehoord van mensen die er al geweest zijn liegen er niet om!!!!! Heb nu al trek ;)

Kleine is al bij mijn zusje en manlief is nu bezig om een nieuw en groter kippenhok te timmeren. Ik heb zelf wat heideplantjes gekocht voor in mijn paarse potjes op de buitentafel, ziet er gelijk een stuk gezelliger uit allemaal.

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ff jullie advies nodig, evi drinkt nu al 7 flessen van 135 cc maar is dan ook overdag iedere 3 uur weer wakker voor een fles, voor haar gewicht is dit volgens mij veel, is het misschien verstandig over te stappen naar voeding voor hongerige baby's????
    wie o wie helpt hahaha

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @misq hebben jullie lekker gegeten en leuke avond gehad??
    @chelleke nog ff he meid, wil wel direct erna sms he ;)

verder iedereen dikke knuffel!!
    heb het nogal druk hahaha

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    :) Vivi, natuurlijk sms ik je meteen:) beloof me dan maar dat je voor me duimt of een kaarsje op steekt. Op zo'n momenten ben ik zoooooooo bijgelovig..... pffff

trouwens nog eff een ego berichtje: met 19 wkn en 6 dgn heeft mijn lieve mannetje onze kleine uk voor het eerst gevoeld.... hij was zo blij en ik...... lang leve de hormonen, kon alleen maar huilen zo mooi vond ik het hahahaha. Alsof de kleine dat voelde heeft hij/zij ruim 2.5 uur aan een stuk door getrappeld en gebokst hahahaha

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @Chelleke steek zeker kaarsje cor je aan meid
    Haha lang leve hormonen he

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Chell, gefeliciteerd met je 20 weken!!!

Wij hebben een super avond gehad, alleen veels te veel gegeten, hadden allebei buikpijn!!! Hahaha, je wilt ook alles proeven he, ik heb niet eens meer een ijsje na genomen ;)

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    thanks lieverds.....
    even een vraagje aan de mamma's....

En hoofdbeschermer in het bedje is dat een aanrader of een afrader voor een baby'tje??? hoor namelijk tegenstrijdige verhalen.....

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Een hoofdbeschermer? Leg ff uit wat je bedoelt

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
  20. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chelleke; das nergens voor nodig, een hoofdbeschermer.. Toen Lotte in het Wiegje lag, en elke keer omhoog kroop en maar haar koppie tegen het hoofdeind aan lag, heb ik een badlaken tussen de 'spijlen' door geregen. Maar het is echt niet nodig hoor! Sommige dingen zijn echt geldklopperij als je het mij vraagt..

Trouwens, meiden, willen jullie even stemmen?
    Foto | Toch wel een beetje spannend... | Sintverkiezing | Goudse Post | dé Weekkrant
    Thanks... hihi

Deel Deze Pagina