Met de kerstvanakantie weten wij wat het gaat worden Misschien haal ik het gemiddelde wel een beetje op met 2 jochies
hahahaha missQ dat zou wel heel leuk zijn Hier begin ik toch wat nerveus te worden voor mijn hystroscopie van aanstaande maandag. Weer narcose en weer een infuus, daar ben ik het meeste bang voor. ik ben voor nu ff aan de pil maar ik blijf vloeien dus ik ben blij als ik straks kan stoppen. Vind de nasleep vn ade bevalling nu wel heel lang duren maar goed nog een weekje en dan kan ik het achter me laten en aan wat nieuws beginnen
Dames een vraag... Al een paar dagen heb ik last van steken in mijn buik en baarmoeder en ook wat menstruatie achtige krampen. op verzoek van Vk plasje ingeleverd bij Huisarts, maar deze kon geen blaasontsteking vinden, maar wel bloedsporen in de urine. Vanmiddag om 15u mag ik terug bellen naar de Huisarts wat te doen... maak me nu wel wat zorgen. weet een van jullie of dit kwaad kan voor de zwangerschap?
@chelleke; heb ik ook regelmatig, was bij de mij de reden dat ik ben gestopt met werken (i.c.m. de harde buiken). Voor nu direct hoefde ik me geen zorgen te maken toen. Was alleen een teken dat ik echt (nog meer) rustiger aan moest gaan doen. Nu heb ik het vaak als ik inderdaad te druk ben geweest. In mijn urine zat overigens ook niks hoor. Gefeliciteerd trouwens met de goede 20weken echo en het meisje haha . Super leuk @sandra; Wat super spannend. Ik duim heel hard met je mee. @all; had ik eigenlijk al verteld dat ik vorige week zondag als verrassing een babyshower had gehad? Weet ff niet meer of ik het nou had neergezet haha. (zwangerschapsdementie).
@ Bianca, had jij dan ook bloedsporen in je urine? daar maak ik me namelijk vooral zorgen over... pffff
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Vanmorgen was ik weer bij de vk. Alles was goed met mij en ons kleintje [/FONT] De volgende controle is de 29ste savonds, krijg dan ook een liggingsecho en belinstructies,dan kan manlief mee! Wel moet ik de als ik op bevallen sta, gelijk bellen...Met sem heb ik veel te lang gewacht en ze zijn nu bang dat ze anders te laat komen... Verder gaat alles goed, kleintje is lekker druk in me buik, alleen slapen wordt nu wel moeilijker Het is de bedoeling om as vrijdag mappen op te halen om te kijken naar geboortekaartjes En volgende week wil ik echt gaan beginnen met het kamertje...!
chelleke; fijn dat de 20wk echo goed was meid, en een dochter; gefeliciteerd met dit nieuws! sandra; duim voor je dat je bent aangenomen meid missq; 2jongens wel erg leuk sloppy sterkte vrijdag meid! bianca; babyshowe gezellig
NOD-Lijstje 01-11-2011:Miranda80, 30 jaar, 2e kindje 07-12-2011; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 4e IUI Zwangeren: 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29-11: vk controle, liggingsecho+belinstructies 31-12-2011; Vlinder, 25 jaar, 1e kindje, meisje, 16-11: controle, 18-11: 3e pretecho 22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 21-11: controle vk 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 12-12-11 controle VK 13-05-2012; MissQ, 31 jaar, 2e en 3e kindje, tweeling, 1-12: echo Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn
@chelleke; ik had dat niet. Zal me er niet al te druk over maken. Bloedsporen in je urine is iets anders dan echt bloed plassen. Want geloof me, dat verschil zie je wel . Kan wel wat irritatie vanuit de blaas of urinewegen zijn. Urine kleurt heel erg snel rood als er een beetje bloed bij komt. Zal me er niet al te druk over maken. (ik werk op de pies/poep afdeling, durf dit nog wel met een redelijk gerust hart tegen je te zeggen ) @wolffje; lijkt me nu niet handig om dan weer zo laat te bellen haha. Is toch sneu voor je mannetje als die het kind moet gaan opvangen
bianca; haha ja nou idd, die valt er zelf dan bij neer denk ik eerste bevalling duurde 7uur 2de (meestal) sneller... spannend...
@wolfje; zo dat heb jij dan vlot gedaan haha. Dan begrijp ik heeeel goed dat ze nu zeggen dat je niet zo laat moet gaan bellen. Snelle bevallingen schijnen ook niet alles te zijn, maar ergens lijkt het me toch ook wel weer lekker haha
bianca; tja toen de persweeen begonnen had ik nog niet echt zoiets van goh het is begonnen maar volgende keer belinstructies ben benieuwd... bevalling is me toen 100% meegevallen... hoop nu ook
Hoi! ff snel, hier ook geen internet, router is kapot maar Chelleke: JOEPIEEEEEEEEEEEE!!! Weer een meid erbij... MissQ; Prachtig hoor, buikie.. Trouwens, iemand nog iets van Miranda gehoord?!?!?!
@ MRt, nope ik wilde ook al vragen of iemand iets van Miranda had gehoord. @ MissQ: ben jaloers jouw buik is al groter dan de mijne... @ Sandra spannend hoop echt dat je bent aangenomen @Wolfje, spannend over 6 weekjes hebben jullie de kleine ws alweer in jullie armen... wat gaat t snel zeg.. @ Bianca: thanks voor je reactie. urine wordt morgen op kweek gezet dus maandag weet ik meer..... pffff @ Sunshine.... hoe is het met jou lieverd?? @ Vlinder: jij gaat ook hard he nog een paar weekjes te gaan..... spannend @ Sloppy: Hoe gaat het met jullie meiden??? @ all: Dames had zo niet verwacht dat we een dochter kregen, loop nog steeds met een grote lach op mijn gezicht, krijg m er maar niet vanaf..... heel stiekem had ik een lichte voorkeur, maar durfde niet te hopen.... een jongen was immers ook geweldig, maar oh wat ben ik gelukkig.....
@Sloppy: Sterkte meid! Nog ff volhouden en dan zit het er eindelijk allemaal op!! @Bianca: Leuk zo'n babyshower! Ben je goed verwend? @Wolfje: Fijn dat alles weer goed was bij controle! Bij mij gaat slapen ook steeds lastiger..het is linker of rechterzij en dan slaap ik nog met voedingskussen en andere kussentjes, anders lig ik gewoon niet lekker en kan ik niet slapen. @MissQ: Mooie buik heb je!! @Chelleke: Wat betreft het bloed in je urine durf ik echt niks over te zeggen..maar als ik Bianca zo hoor denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken! En ja, het gaat idd opschieten nu..nog 6,5 weekjes Heb er echt zin in om ons kleine meisje te ontmoeten! @Miranda: Ik ben ook steeds zo benieuwd hoe het met haar gaat!! Hier ook weer goedgekeurd vanmorgen! Bloeddruk nog steeds mooi laag, kindje groeit prima, ligt goed diep en is zich al echt aan het nestelen in mn bekken..Helemaal tevreden dus. Vertelde haar dat ik wel vaak wat kramp onderin mn buik heb en dat als mn blaas vol zit, dat best zeer doet! Ze zei dat dat kan doordat ze diep ligt en aan het indalen is, maar zei dat ik voor de zekerheid ff mn urine kon laten testen op blaasontsteking. Morgen dus ff langs met een potje.. Verder vandaag beetje gerommeld in het kamertje met mn moeder..het is bijna af! Zo leuk En het ruikt er nu al zo lekker naar Zwitsal..
NOD-Lijstje 01-11-2011:Miranda80, 30 jaar, 2e kindje 07-12-2011; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 4e IUI Zwangeren: 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29-11: vk controle, liggingsecho+belinstructies 31-12-2011; Vlinder, 25 jaar, 1e kindje, meisje, 18-11: 3e pretecho, 30-11: controle vk 22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 21-11: controle vk 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 12-12-11 controle VK 13-05-2012; MissQ, 31 jaar, 2e en 3e kindje, tweeling, 1-12: echo Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn
Hoi allemaal! @Chelleke: Heeft de huisarts nog wat gezegt over de bloedsporen? @Wolfje: Ik zou maar opschieten met je geboortekaartjes, ik ging al bijna bevallen met jouw termijn haha. Wij hadden de geboortekaartjes net een week daarvoor uitgezocht. @Kriebelen voor nog een kindje: Ik denk dat het ook wel de hormonen zijn, had het ook heel erg, maar nu ik weer aan het werk ben is het wel een stuk minder geworden. En ja ik zou het geweldig vinden om nog een keer zwanger te mogen worden, maar daarna krijg ik ws. weer kriebels een eens moet het een keer de laatste zijn. Nou ja als ik aan wordt genomen, zit zwanger worden er voorlopig niet in. @Vlinder: Fijn dat alles goed was, en goed dat je even je urine laat controleren beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig. @MissQ: Wauw wat een mooie buik! @Miranda: Ik had een week of twee geleden nog een privebericht gestuurd, maar niets op gehoord. Hoop maar dat alles goed met haar is
missq; mooie 2ling buik zeg! mrt; balen dat de router kapot is chelleke; idd over 6/8 weken is het zover en toch heb ik nog niet ht idee dat er een beeb komt leuk een meid...ik heb stiekem altijd 2jongens willen hebben tja weet ook niet waar dat vandaan komt vlinder; ook ik slaap met kussentjes, maar draai me minimaal 30x per nacht erg vermoeiend, plus alle plaspauzes en sem die soms droomt... hier ligt kindje ook vast onderin enne s6 met testen op blaasontsteking! sandra; ja ik weet het ik hoop alleen dat het me vrijdag lukt en dan samen met manlief op zoek naar het kaartje all; knuffels, hier zit ik nog ff lekker aan een kop thee, duik zo bedje in