Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Zien: Welkom hier!! Leuk dat je mee komt kletsen :D Ik hoop dat je een mooie plakkerd in je buik hebt zitten hoor! En al 10wkn :D Hier hebben we een heel klein clubje meiden en allemaal hebben we ons eigen verhaal.
    Ik ben 37jr en wij hebben er 9jr over gedaan om eindelijk ons eerste kindje te mogen krijgen.
    Mijn eerste dochter is van 9-10-2009 en heet Megan een energiek meisje wat veel te wijs is voor haar leeftijd :D
    En Suzannah van 4-8-2011 een meisje met een hele slechte start en een flinke ontwikkelings achterstand van ruim 1mnd (heeft ze nog niet ingehaald) Ze heeft hersenvlies ontsteking gehad en daar door heel erg last van haar darmen (3wkn antibiotica is niet goed voor jonge darmen)
    Zelf na de bevalling nog een stukje placenta achter gebleven en gecurriteerd en aanstaande maandag mag ik nog een keer omdat ze bang zijn dat niet alles hebben weggehaald..........dus.....
    hahahaha, maar we blijven gewoon lachen en genieten van onze meiden :D:D

@MissQ: Nee dat meen je niet! Kunnen ze dat maken.......vind namelijk wel heel erg kort door de bocht.....

@Sun: ohh dat is inderdaad wel hele spannend! Ik blijf voor je duimen hoor! Ik hoop zo dat het deze keer raak gaat zijn :D

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieverds ik heb niet bijgelezen...
    hier drukke dag gehad

sem heeft weer zwemles gehad, ben echt zo trots:)

enne manlief en ik zijn nu bezig met geboortekaartjes:)

ben verder erg moe en buik begint zwaar te worden...

fijne avond, knuffels

3. Zeepaardje

hoi meiden
    ik wil morgen, maandag of dinsdag mijn laptop wegbrengen voor reperatie, als dit nog mogelijk is...
    ik blijf het maar uitstellen, maar baal ervan dat hij niet goed werkt en dat ik er maar geen foto's op krijg:(
    dus als ik er een poos niet ben, jullie weten ervan;)
    xxx

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he dames wat een rust hier ;)
    heb een vraagje ben volgende week jarig en nu komen vrijdag een aantal man op bezoek maar wil eigenlijk geen vlaai halen wat zouden jullie op tafel zetten???
    was aan het denken om een apelkruimeltaart te maken en verder iets van mini soesjes en tompoesjes op de tafel te zetten wat vinden jullie daarvan of komt dat goedkoop over???

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind dat van die soesjes en tompoesjes een heel goed idee hoor. Er zijn ook mini moorkopen en ook bananesoesen.
    Hier word er vaak niet eens taart gegeten en dan blijf je met de helft zitten.......eet je een week taart ;)
    Zo kan iedereen zelfs meer als 1 dingetje pakken :D

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja dat was mijn redenering ook, en ook met oog op kosten ;) vind taart/vlaai toch altijd best prijzig en dit leek me ook een lekkere oplossing hahaha

7. Zeepaardje

Lieve meiden,

IK ben tot en met vrijdag me laptop kwijt ivm reperatie...

Dus nu kan ik alleen af en toe op de laptop van me ma...

Kan dus niet alles bijlezen en reageren, dan weten jullie ervan!

Denk aan jullie, knuffels mij!

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @vivi, ik heb zojuist 1 halve abrikozenvlaai en 1 halve speculaastaart gehaald bij de hema voor € 5,50. Dus voor de prijs zou je het niet hoeven laten. Morgen ben ik jarig, maar heb in de zomer mijn verjaardag al gevierd samen met manlief :)

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @misq das idd niet duur

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vivi: de hema heeft ook heerlijk appeltaart voor 5euro

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    enigste nadeel is dat ik voor hema nar roermond moet

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    dames ik moet ff wat van me afschrijven hoor..............pffff het is weer schooloeder tijd.....

Al jaren neem ik het voor touw in het contact want als ik het aan haar overlaat dan hoor of zien we haar nooit (hun heb ook een SV)
    Maar goed een paar wkn geleden was ik eht zat.......
    Ze heeft altijd wat te zeuren en is altijd ziek/zwak of misselijk of alles bij elkaar. Toen ik HG had heeft ze me niet een keer geholpen want zij was nog weel missleijker..........jaja!
    Sloppyman was het ook zat hoor en heeft me heerlijk laten uitrazen want ik zei niks wat niet waar was.
    Hij vind ook dat zijn moeder ego is en alleen maar aan zichzelf denkt en altijd alles veeeeeeeeeeel erger heeft als een ander terwijl wij nu ook door een moeilijke periode gaan (ik nu voor de 2de keer onder narcose)
    Ze bied nooit aan om een keer voor de kidz te zorgen of zelf maar eens een keer langs te komen. Alleen als ik bel en dan moet ik flink aandringen.

Nu is het al weer een MAAAAAND!! geleden dat ze Megan gezien heeft! En dit is niet de eerste keer. Zoals het nu gaat is 4dec de eerste keer dat ze weer hier zijn......
    Dan rent ze ook direct op Megan af, tilt haar op om te knuffelen maar Megan weet niet eens wie ze is.... Ze vind haar dan ook echt niet leuk en ik moet dan de politie agend uithangen.
    Maar het is ook niet leuk voor sloppyman! Hij is enigst kind en dus hebben ze maar 2 klein kinderen!
    Ik zou me er gewoon niet druk over moeten maken maar ik vind het gewoon erg moeilijk.......
    Het liefste heb ik nu eigenlijk dat als ze niet uit zicht zelf kunnen komen of bellen dat ze maar niet meer moeten komen! Heel hard maar ik heb er echt een knoop van in mijn maag.
    Ik kom uit een heel warm en liefde vol gezin en ik heb heel veel contact met mijn zus/broer en ouders. Boos worden heeft dus geen zin maar ik zie ook dat sloppyman het er moeilijk mee heeft.
    Dus................weet echt niet wat ik er mee moet! Het zijn toch MEgan haar opa en oma en dan komen ze niet eens een keertje langs! pfffffff
    Sorry hoor word er boos en verdrietig van!

13. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MissQ: Gefeliciteerd met je verjaardag meid!! Geniet ervan:)

@Vivi: Wij hebben vorige week ook onze verjaardagen gevierd en waren er heel veel mensen..Zag het niet zitten om allemaal taart in huis te halen enzo. Heb toen ook een grote etagiere met soesjes, mini-tompoesjes en kleine brownies neergezet waar iedereen van kon pakken, dat werkte prima..Ze hebben er allemaal heerlijk van zitten snoepen;)

@Sloppy: Jeetje, wat een ellende weer met die schoonmoeder van jou!! Kan me heel goed voorstellen dat je niet goed weet wat je met haar moet...Ik zou zeggen kies voor jezelf en je gezin, want het kan toch zeker niet de bedoeling zijn dat jij je nu zo ongelofelijk rot voelt door haar!!
    Ook alvast veel succes morgen..dan moet je weer naar zkh toch? Ik zal voor je duimen dat het allemaal snel over is..

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder:thanks! Ja morgen weer naar het ziekenhuis en dan hopelijk de laatste keer :D

@MissQ: Gefeliciteerd met je verjaardag :D

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx meiden!!

Ik kom ff snel mijn buikje van vandaag showen hoor ;)

16. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MissQ: Wat een mooie verjaardagsbuik!!!:)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat een mooi buikje missQ!!

Hier erg nerveus voor morgen.......ik moest zelfs overgeven...
    Ik denk ook dat het niet alleen voor de ingreep is maar als alles goed zit is het een soort afsluiting van een slechte periode voor ons.
    Dat speelt zeker mee.

Hier een heerlijke middag gehad met mijn oom & tante en één van onze beste vriendenstellen :D
    Super gezellig!
    Suzannah had alleen weer iets te lang gespeelt en raakte over vermoeid waardoor ze wel 45min over haar flesje deed.
    Mijn tante had haar op schoot maar ik heb haar maar over gepakt omdat het haar niet lukte om de fles leeg te krijgen en steeds ging huilen.
    Wel moeilijk vind ik dat hoor, heb ik eindelijk geleerd om haar uit handen te geven.........drinkt ze zo moeilijk..
    Op het KDV gaat het drinken ook nog niet zo goed.
    Deze week moet ze 2keer omdat sloppyman bij mij wil zijn morgen dus ik hou mijn hart ook een beetje vast.

Fijne avond allemaal en miss tot morgen.

18. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sloppy: Ik denk aan je vandaag en brand een kaarsje voor je!!

19. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @sloppy; ik denk aan je vandaag. Heel veel succes
    @missq; mooie buik! Je bent jarig geweest zie ik? Gefeliciteerd met je verjaardag!!

Vanmorgen weer voor 2 weken goedgekeurd door de vk. HB Was 7.5 en glucose 3.7. Helemaal goed dus. Kleine (ahum) meid lijkt nu ineens een week voor op schema te lopen :(. Al die tijd was ze juist aan de kleine kant haha.
    Moet nu 6 dec weer terug komen.
    Krijg nu wel een klein beetje stress voordat de kleine komt. Heb ik alles wel goed geregeld? Had ik toch niet een zwangerschapscursus moeten doen? Wat moet ik allemaal nog wel niet kopen? Koop ik wel het goede? pffff...

20. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bianca: Fijn dat de controle weer goed was!!
    En zo te horen begint de nesteldrang toe te slaan...Gewoon ff rustig alles op een rijtje zetten wat je nog nodig hebt of nog moet doen en dan een voor een afwerken/afstrepen.
    Ik ben ook druk met lijstjes in de weer van wat ik allemaal nog moet doen enzo..maar helpt wel:)

Deel Deze Pagina