Ik voel me gelukkig weer wat beter. Heb na de punctie toch wel last gehad van mijn buik. Bij iedere onverwachte beweging, of als ik een stukje had gelopen was het erg gevoelig. Ik denk dat ik zo maar eens mijn huis ga stofzuigen en wat spulletjes op ga ruimen. Heb er weer zin in!
Hoi dames. heb geen tijd gehad om bij te lezen maar wil jullie even op de hoogte stellen over mijn ziekenhuisbezoek vanmorgen. Eerst drie kwartier moeten wachten tot ik eindelijk kon horen hoe het gaat lopen. Het is me zwaar tegen gevallen en viel vies op mijn dak. Krijg volgende cyclus toch nog een HSG om te kijken of eileiders toegankelijk genoeg zijn voor IUI ( waren wel toegankelijk, maar moeizaam na laparoscopie). Mochten ze niet voldoende toegankelijk zijn dan wordt ik doorgestuurd naar het AZM voor IVF. Krijg tevens in de volgende cyclus spuitinstructie voor de pregnyl. de rest wordt gelukkig op eigen cyclus. Ben behoorlijk van de kaart af moet ik zeggen, zie die HSG helemaal niet zitten, maar goed zal moeten. Ik lees vanavond weer bij maar wilde jullie het alvast laten weten. Liefs Chelleke
Knuffel Chelleke, het goede nieuws is in ieder geval dat ze er iets aan kunnen doen Lieve dikke virtuele knuff voor jou meis
Dank je wel lieve MissQ: t zit gewoon echt tegen allemaal, had gehoopt om te horen wanneer we mochten starten, maar dat viel dus zwaar tegen. tis iedere keer wat anders en daar baal ik van.... wordt er gewoon enorm verdrietig van. liefs knuffel Chelleke
Ik snap helaas precies hoe je je voelt Ik ben trouwens best trots op mezelf. Ik heb vanmorgen helemaal in mijn eentje laminaat gelegd op zolder. Achter de schotten lag bij ons nog zijl en nu we een nieuwe dakkapel hebben, was het daar (op een hoop zooi na!) leeg. Dus heb ik vanmorgen alles opgeruimd en goed gestofzuigd en laminaat gelegd! Er schuilt stiekum toch een bob de bouwer in me, en ben er nog trots op ook
@Chelleke:Wat een enorme teleurstelling zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je in de put zit. En weer een HSG, bah! Het zit je allemaal niet mee. Liefs en een dikke knuffel
@Bob de Bouwer: Dat vind ik echt heel knap van je, zomaar even een laminaat vloertje leggen! Wat vond je man er van?
@CHELLEKE dacht prober nog eens te sms maar helaas meid jeetje meid wat een rot uitslag had zo voor je gehoopt da je gewoon start datum te horen kreeg. en nu weer een nieuwe hsg geloof graag dat je er tegenop ziet hoor. Hoop dat je dan snel kunt starten want dit is zenuwslopend voor jullie Hele dikke knuffel van mij!!!
Hij vond dat ik hem er netjes in had gelegd! En bij gebrek aan een decoupeerzaag heb ik maar een gewone handzaag gebruikt, maar damn wat is dat laminaat hard zeg! Vanavond uit eten geweest omdat we 10 jaar samen zijn. Was gezellig. We zijn wezen wokken. De kleine ook helemaal blij, want onder het wokrestaurant hebben ze een speelhonk voor de kindjes gemaakt, een super uitvinding als je het mij vraagt. Dus kleine heeft netjes zijn bordje leeggegeten en daarna nog een toetje en toen beneden spelen.
Kan me goed voorstellen dat je hier onwijs van baalt! Maar het is wel beter dat ze het van te voren checken..........anders beginnen ze aan 6keer IUI terwijl dat misschien helemaal geen zin heeft (zoals bij mij) Ik duim voor je dat je snel de HCG krijgt hoor! En ik vond dat onderzoek heel erg meevallen en bij mij was er een eilijder afgesloten.
Ja, rust..... Wat is dat ook al weer?!! Het gaat een stuk beter met mijn buik! Heb er (*haast *) geen last meer van. Gisterenavond wel weer even, maar goed, had toen ook op zolder met dat laminaat gestoeid en daarna nog mijn hele huis opgeruimd en schoongemaakt. Beetje eigen schuld denk ik dan maar. Manlief heeft de 3 vergrotingen van mijn fotoshoot gehad en vond ze heel erg mooi! Hij had dit niet als kadootje verwacht
@Bob:Gefeliciteerd! En op voor de volgende 10 jaar. Fijn dat jullie een fijne avond hebben gehad. @Chelleke: Hoe is het met je? @Sloppy; Had Sloppyman nog lekker gekookt? Fijn weekend allemaal
@Miranda: ja het gaat wel weer hoor, ergste klap hebben we gehad, nu weer positief blijven, lief dat je naar me vraagt. @Vivi: gaat woensdag nog door? kletsen we even bij. Je bent een lieverd. @all: jullie zin allemaal schatten. Ben echt heel bij dat ik mijn verhaal hier even kwijt kan en dat er mensen zijn die me begrijpen. Bedankt lieve meiden. Liefs xx Chelleke
@ Vivi: Ja dat zou wel fijn zijn anders moet ik wachten tot 18.00u maar anders had ik me wel een boterham tussen door snel gegeten op het werk. Leuk, gezellig heb er zin in. ben tegen 10:00u bij jou ok? Liefs Chelleke
Het is lekker rustig hier zeg. @Chelleke: Het valt ook niet mee om positief te blijven. Aan de ene kant is het wel heel belangrijk om te weten of je eileiders niet dicht zitten. Deze maand nog keihard klussen en hopelijk is het dan allemaal niet nodig.