Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra: Jaaaaa!!! Gefeliciteerd!! Geweldig meid, het is je echt gegund.

@Sloppy: Fijn om te horen dat het goed gaat!! Ook ik vind je supersterk...En ik duim voor die dikke buik op de schoolfoto volgend jaar;)

2. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 2 buikfoto's van vandaag!
    Gaat wel hard zo die laatste weken..maar ben er best trots op:D

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder: thanks :D Ik geniet zo van mijn meiden en daar haar ik heel veel kracht uit.

Ik had jullie trouwens verteld dat ik na heel veel jrn weer contact had met mijn oma.
    Zij belde mij toen ze het geboorte kaartje ontvangen had en toen ze hoorde dat Suzannah zo ziek was heb ik haar nog een paar keer gespoken....
    Ze is helaas maandag overleden om 7uur heel vredig in haar eigen bed, ze is 89jr geworden.
    Het was wel weer iets voor mij want ik zat op mijn operatie bedje te wachten om opgehaald te worden.........rare samenloop van omstandig heden.
    Vrijdag is de crematie en ik ga er met mijn zus naar toe, ben benieuwd hoe er op ons gereageerd word.....

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sandra jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd meid :D:D:D:D:D eindelijk kun je gaan doen wat je al die jaren al zo graag wilde..... het is je zo gegund.

@ all: bij deze nog 2 foto's van onze kleine meid op de 20 weken echo:)

Bekijk bijlage 200959

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
  6. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@MissQ, ik hoop op een heel mooi sinterklaaskado:D

@Sloppy, gecondoleerd met je oma, kan me voorstellen dat het een beetje raar voelt. En kan jou het schelen hoe ze reageren, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.

@Sandra, JIPPIE, wat goed zeg! GEFELICITEERD, komt dat even uit de lucht vallen. Wanneer begin je?

@Vlinder, gave buik zeg, zou ik ook trots op zijn:D

@Chelleke, is de rust een beetje teruggekeerd?

@All, hier vannacht voor de eerste keer mijn eisprong gevoeld. Zal wel door de pregnyl komen. Had echt felle steken, gelukkig niet zo lang. Inseminatie dus op tijd gehad, de gyn twijfelde of het misschien vandaag moest ipv gister, heb zelf gezegd gister hihi:D

7. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sloppy: Gecondoleerd met je oma! Wel fijn dat je na al die jaren toch nog goed contact met haar hebt gehad.
    Denk je dat mensen raar zullen reageren op jullie aanwezigheid? Het gaat er toch om dat jullie er zijn om afscheid van haar te nemen..

@Chelleke: Supermooie foto's van jullie meisje!!!

@Sun: Dank je meid! Wat goed dat je gister hebt gezegd!! Mooi optijd dus..Mijn duimen draaien overuren!!

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sandra jeeee gefeliciteerd meid!!
    @sloppy gecondoleerd met je oma

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Sun: Spannend! Ik hoop zo dat het raak is bij jullie :D

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Chelleke: Wat een prachtige plaatjes! En duidelijk een meid hoor :)

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wow! Mooie buik hoor :D

12. sandra

sandra Fanatiek lid

@Vlinder: Wauw wat een mooie buik, geniet er nog maar even van vooral van het getrappel, ik miste dat altijd heel erg in het begin.

@Sloppy: Gecondoleerd met je oma.

@Chelleke: Wauw wat een mooie foto's en duidelijk een meisje.

@Sunshine: Spannend zeg, ik ga weer beginnen met duimen draaien, deze keer moet het gewoon goedkomen!

@Sollicitatie: Ze hebben toch besloten alle 8 geschikte kandidaten een opleidingsplek te geven, ben er echt superblij mee. Ben wel benieuwd wie de ander 7 zijn, maar goed daar kom ik vast snel achter.
    Ik start in Februari, eerst 10 weken naar school en dan 1 dag naar school en 3 dagen werken, zal best pittig worden maar ik heb er zo'n zin in.

13. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra&Sloppy: Tnx!!

Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar ons meisje nu het zo dichtbij komt, maar ben het zwanger zijn ook nog niet beu hoor!!
    Probeer er nu ook nog extra van te genieten nu ik verlof heb, want denk dat ik die bewegingen zeker ga missen! Vind ik zo speciaal..

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @all: thanks dames

@ Sloppy sorry lieverd. had er overheen gelezen..... gecondoleerd met het verlies van je oma..... sterkte en een hele dikke knuffel.

15. sunshine81

@Sandra, dat klinkt inderdaad heel erg pittig maar je kijkt er al zo lang naar uit dat het vast goed gaat komen. Het zal in het begin even bikkelen zijn. Zal ook vast heel gezellig worden. Nu nog even genieten van de rust in hoeverre dat mogelijk is.

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sunshine: Hoe gaat ie vandaag? hoe ging het spuiten van de hormonen eigenlijk??? Veel bijwerkingen gehad??

@all: Kreeg net te horen dat een vriendin van me nu 12 wkn zwanger is, ze verwachten hun 2e kindje begin juni..... misschien een leuk vriendje of vriendinnetje erbij voor onze kleine uk dadelijk??? wie weet...

17. sunshine81

@Chelleke, het gaat prima hoor, de eerste wachtweek gaat meestal nog wel. Ik heb niet zoveel bijwerkingen gehad gelukkig, alleen puisten en ik moest vaak plassen maar misschien is dat wel toeval. Ook van de pregnyl heb ik geen last gehad. Beetje beurse plek maar verder niet. Het voordeel is dat ik het wel gewend ben om te spuiten, doe ik al jaren, scheelt ook wel een heleboel.

Gezellig trouwens samen met je vriendin zwanger!!!

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sun: heb je suiker dan ofzo dat je al jaren spuit???? gelukkig maar zeg, dat je weinig bijwerkingen hebt gekregen van die hormonsters.... btw puisten..... ik zit helemaal onder in mijn gezicht ( of ja ik heb een paar flinke dikke hahaha) en plassen das al helemaal een ramp meende echt blaas ontsteking te hebben maar de kweek was negatief dus het is toch echt de kleine die aan het jumpen is op mijn blaas..... gemiddeld 5x per nacht eruit:S pffff

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Nou meiden, hier heeft de griep echt toegeslagen. Wat voel ik me beroerd zeg.... Mijn hoofd zit dicht met slijm, heb al een paar keer moeten overgeven, heb hoofdpijn tot en met en kan haast niet uit mijn ogen kijken. Wat zal ik blij zijn als mijn mannetje straks weer thuis is. De kleine is ook super lief voor me hoor. Weet iemand of het kwaad kan voor mijn beebs dat ik me nu zo beroerd voel?

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @MissQ: Volgens mij kan het geen kwaad voor de kleintjes in je buik. bij ons op het werk heeft het NORO-virus al ruim 2 weken zijn doorgang en ook dat kon bij mij mocht ik het krijgen geen kwaad ( diarree en braken). Ik zou me dus echt niet te veel zorgen maken.
    Beterschap meid....

Deel Deze Pagina