Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    btw MissQ: ik lees dat je 1-12 weer echo hebt..... dan ben je over de 16 weken, laat je dan al kijken naar de geslachten?????

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Kan geen kwaad hoor is alleen heel vervelend. Ik heb zelfs 2 keer AB moeten krijgen omdat ik maar zo verkouden bleef en keel pijn had.
    Het vervelde is dat je alleen mag stomen en zoutoplossing mag sprayen...
    Sterkte!

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx voor jullie reacties meiden, stelt me toch wat gerust. Ik ben gelukkig toch niet snel voor het innemen van medicijnen, nooit geweest trouwens. Dus nu neem ik ook niets, ondanks dat ik weet dat ik een paracetamolletje nu gerust mag pakken.

1-12 echo, ja, gelukkig is dat al weer snel. Zouden ze dan al kunnen zien wat het gaat worden?!! de 27ste weten we het in ieder geval zeker.

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi lieve meiden...

hier gaat wel goed... morgen beginnen met babykamertje...

verder erg aan de diarree...en barstende hoofdpijn...maar ja wat wil je ook met dit weer...

Vanmorgen gezellig bij vriendin op bezoek geweest... vind het zo leuk dat iedereen ook denkt dat het een baby boy is:)

Ga zo dadelijk friet halen...heb totaal geen zin om te koken, vannacht gewoon elk uur wakker dus moe.. .:cool:

Sem is gelukkig erg lief...vroeg me vanmorgen nog: mama als de baby er is, mag ik dan ook voor de baby een knuffel halen voor in de auto:) zoooo lief...

maar gister was sem echt een draak; oh mama ik ben dat geschreeuw van jou zat;)

nou meiden, tot snel, knuffels

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ MIssQ: JA zeker kunnen ze het dan al zien. Normaal gesproken kun je vanaf 16 weken een geslachtsbepalende echo laten doen. En het blijkt ook dat deze dan in 9 van de 10 gevallen klopt.... dus..... we horen het graag 1-12 :):) Als je het wil vertellen natuurlijk:)

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ja tuuuuurlijk :) Ik zou het toch niet voor me kunnen houden!!! Zeker bij jullie niet, jullie hebben me in alles gesteund al die tijd :D

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ohhh spannend, ik ben reuze benieuwd... vraag er echt maar na hoor bij de volgende echo 1 dec.:):)

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Doe ik :)

Nu zelfgemaakte kippensoep eten, hoop dat ik me daarna iets beter voel en straks met manlief mee kan naar het oudergesprek op school...

9. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Chelleke, pff das vaak plassen zeg.......... Ben bang dat ik dat ook ga krijgen hihi, nou ja dan heb ik het er graag voor over:D
    Nee, ik heb CVID, een stofwisselingsziekte, dit betekend dat mijn lichaam te weinig anti-stoffen aanmaakt. Dit moet ik mezelf nu dus wekelijks toedienen en dan gaat het heel goed.

@MissQ, hopelijk voel je je snel iets beter! Ben trouwens benieuwd of er vanaf 1-12 meer jongetjes komen om te versterken:D

10. sandra

sandra Fanatiek lid

@MissQ: Beterschap, en het kan geen kwaad voor je kleintjes hoor. Ik heb bij de zwangerschap van Thomas een longontsteking gehad en hij heeft er niets aan over gehouden.
    Bij Lucas hebben ze trouwens met 16 weken het geslacht al gezien.

@Chelleke: Wat leuk dat je vriendin zwanger is.

@Wolfje: Heerlijk toch patatjes. Voor jouw nu echt de laatste loodjes.

Morgen gaan Lucas en ik samen met mijn moeder en mijn zusje winkelen in Batavia stad, heb er helemaal zin in.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    #3851 sloppyslayer, 23 nov 2011
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
    @MissQ: Bij Suzannah konden ze het al met 15wkn zien :D Dusssss

@Wolfje: Leuk het baby kamertje!

@chelleke: leuk hoor samen met je vriendin zwanger zijn. Ik was samen met nog een hele berg andere zwanger...........op het koor waar ik zing hebben we een echte babyboom :D
    Ik samen met mijn vriendin tegelijk en zij is op 2-8 bevallen en ik dan 4-8. Onze pianiste is 2wkn geleden bevallen.
    Een andere vriendin is nu 33wkn zwanger
    En nog een andere vriendin is nu 12wkn zwanger :D
    We kunnen met z'n allen wel een koor beginnen........hihi
    En een stofwisselingziekte klinkt lastig. Maar gelukkig kan je het met de injecties onder controle houden.
    Ik geef mezelf elke 14dgn een B12 injectie.....moet wel zeggen dat ik er elke keer wel tegen op zie hoor maar ik moet ook echt een beste naald gebruiken en in mijn beenspier spuiten.

@sandra: lekker hoor shoppen in batavia stad! Het nieuwe centrum in L'stad is ook heel mooie geworden en ze hebben daar ook veel leuke winkels........vind batavia altijd een beetje tegen vallen.

Hier mijn meiden uit het KDV gehaald. Megan had niet geslapen en Suzannah had heel veel geslapen maar toch erg vermoeid....
    Maak me nu weer zorgen, onzinnig hoor maar toch......zorgen.:(
    Ze heeft nu nog maar 3flesjes gehad.
    -200ml
    -130ml
    -160ml
    Net geprobeerd een fles te geven maar dat ging gewoon niet. Ze bleef huilen en dan weer wegzakken en dan weer huilen......pfff en ze heeft toen 60ml gedronken.
    Ze drinkt zo'n 4x200ml hebben per etmaal dus was ze nu op heeft is echt heel weinig......
    We wachten nu tot ze wakker word en anders mkn we haar om 22.00uur wakker voor een laatste beetje.

We vragen ons nu echt serieus af of ze inmiddels niet al meer energie had moeten hebben. Ze is echt heel snel moe en dan kan ze niet meer drinken.
    ALs we haar op haar buikje hebben gelegt om te trainen haar hoofdje op te tillen dan is ze al zo vermoeid dat ze haar fles niet leeg drinkt.
    Dan krijgt ze de volgende fles wel meer maar dan moet ze echt slapen.
    Ze slaapt echt heel veel. Ze is tussen de flessen in soms maar 30min wakker. Soms 1,5uur maar dan slaapt ze 3uur door, ze moet echt minimaal 2uur slapen tussen de flessen anders gaat het niet.
    Gelukkig drinkt ze om de 4uur en dan houden we nog wat tijd over voor oefeningen........pfff vind het gewoon moeilijk.

12. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MissQ: Wat spannend volgende week weer echo...ze zullen vast al kunnen zien wat je krijgt! Ben zo benieuwd!!

@Chelleke: Leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn..Ik ben van mn naaste vriendinnen de 1e en zij hebben ook geen van allen een vaste partner, dus zal nog wel ff duren. Een andere vriendin die ik wat minder vaak zie/spreek heeft wel net een 2e kindje.

@Sandra: Have fun at Batavia!!

@Wolfje: Moet je nog veel doen voor de babykamer?? En heb je verder alles klaar? Gaat echt opschieten nu he...

Ik ben al aardig aan het nestelen hoor;) Lijstje hier, lijstje daar..Nog wat kleine dingetjes in de babykamer, vluchttas klaarmaken, etiketten maken voor op de geboorteenveloppen..Lekker bezig dus!!

@Sloppy: Wat vervelend dat Suzannah steeds zo vermoeid is...Misschien toch ff na laten kijken bij de ka?

Hier staan sinds dinsdag de klossen onder het bed...jemig wat zijn die dingen hoog! Maar is wel fijn ivm mn b.i. daarom staan ze er nu ook al onder.

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb nog eens zitten nadenken over mijn echo volgende week. Manlief is er natuurlijk niet bij. Ik denk dat ik de gyn ga vragen om wel te kijken naar de geslachten en hier een foto van te maken en erbij te schrijven wat het gaat worden zodat ik ze 's avonds samen met manlief kan bekijken. Vind dat wel iets wat je samen moet doen!!

14. Zeepaardje

heej meiden...

zo nou het babykamertje is klaar, alleen morgenavond samen met manlief even hemeltje strijken en gelijk ophangen:)

Oh ben weer zo verliefd... zo lief de eerste 2 knuffeltjes in bed gelegd, heerlijk:) kleren op maat in de commode gelegd...

Sem vind het ook helemaal leuk, heeft me geholpen met soppen haha...

Manlief wil alleen nog even aantal spijkers uit de muur halen, en aanstippen met de verf...

dan nog ff alles zuigen en dweilen:)

ook de maxi cosi is schoon en staat klaar:)

wandelwagen ga ik morgen opmaken... is ook allemaal schoon...

jeej komt nu wel steeds dichterbij hoor:D

Ook is me wasmachine vanmorgen gemaakt... ze zouden eind volgende week pas komen, maar manlief heeft gebeld en ge -eisd dat ze eerder kwamen, dus vanmorgen is het gerepareerd:)

Me laptop, duurt langer dan verwacht, kan hem op zijn minst maandag/dinsdag pas ophalen...:(

Fijne dag nog allemaal!
    Veel liefs van mij...

15. Zeepaardje

missq; spannend 1-12, leuk idee dan kunnen jullie savonds de verassing samen zien:)

sandra; veel plezier vandaag!

sloppy; heftig zo allemaal zeg:( knuf

vlinder; vluchttas daar zeg je me wat... moet ik ook maar een doen;)
    oh ik vond het niks die klossen onder bed... had een opstap nodig om in bed te komen;) maar ga volgende week klossen en ondersteek geloof ik ophalen...

all; knuffels

16. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MissQ: Leuk idee om zo samen het geslacht te bekijken via echo-foto!

@Wolfje: Lekker bezig geweest! Jij bent er dus ook zo goed als klaar voor.. Spannend hoor!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo hier net met bryan op de basisschool wezen kijken, in de week van 30 januari mag hij gaan oefenen kan eerlijk gezegd niet wachten tot het zover is hahaha
    wel weer hoofdstuk dat we afsluiten maar bryan is er zo ontzettend aan toe

18. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vivi: Dat is al snel..Spannend! Is alleen maar goed dat hij eraan toe is toch? En jij misschien ook wel, nu de kleine Evi er ook is..

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @MissQ: dat vind ik een heel goed idee! Ik hoop zo dat ze het dan al goed kan zien :D

@Vivi: ja weer een hoofdstuk afgesloten maar wel ook weer een heel leuk nieuw begin!

@Wolfje: goed bezig meid! Zo leuk om te lezen dat je nu zo bezig bent! Vorig jaar rond deze tijd was je de moed aan het verliezen en dacht je nooit meer een 2de te mogen krijgen........en kijk nu eens :D
    Balen van je laptop!

@vlinder: Die klossen vond ik ook heel naar. Wij hebben nu een soort boxspring (ikea) en die is hoog genoeg dus we hoefde voor de kraam (2de keer) geen klossen meer onder het bed.

Nou Suzannah is hoog uit 3,5uur wakker geweest vandaag. Slapen, eten, ff spelen en weer slapen.
    Ik twijfel nu ook of het KDV wel zo'n goed idee voor haar is........
    Maar ik moet die dag in de week toch werken....
    6 dec naar de KA en dan gaan we het bespreken.

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @vlinder ja ik ben er idd ook wel aan toe, weer wat ritme en "eigen"tijd hahaha al zal die er nooit echt zijn met 2 kleine kids hahaha

dames blijven jullie nog ff met me mee duimen dat ik op rooster mag gaan werken het blijft nog even spannend

Deel Deze Pagina