@chelleke voor ik het vergeet moet wel rond 1uur weg want bryan heeft kinderfeestje is dat een probleem?
Zie net dat je om 12.30 moet beginnen dus dan is het geen probleem. Dan eren we rond 11.30 gezellig samen. TOT woensdag
Goede.. euh.. middag Wij zijn vanmorgen naar de Waal geweest, hebben ons buurjochie en uiteraard de honden meegenomen. Het was groot feest voor die jochies! We hebben ze een tas meegegeven en dat was natuurlijk struinen geblazen Schelpjes, steentjes, takje, veren, bloemen etc etc. Nu liggen ze moe maar voldaan te slapen. Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
@Bob: Dat klinkt als een hele gezellige ochtend. Ik ben lekker aan het lamstralen, zo meteen moet ik weer normaal doen want ik krijg eters. Het is al bijna 31 Mei...duim duim
Heej hallo!!! Ik dacht er net 2 seconden niet aan Nog maar 9 dagen......... pfff ! Ik heb net de was opgehangen en zit nu even achter de pc. Hadden toestraks trouwens nog de schrik van ons leven gehad. De kleine was weg.... We liepen bij de buren vandaan naar huis, manlief eerst, ik stond nog even te kleppen bij de buuf. Ik ging ervanuit dat ml de kleine mee naar huis had genomen, kom ik 2 minuten later thuis, vraagt hij waar de kleine is. Bij jou toch? Neeheej. **SCHRIK** Snel terug naar de buren, kleine bij jullie? Nee, hij was toch met ml mee? Niet dus. De schrik slaat heel snel toe kan ik jullie verzekeren. Iedereen mee zoeken. De buurman in zijn auto rondjes rijden, de buurvrouw haar huis nog eens van boven naar beneden doorkammen, wij door de straat heen lopend. Niets, nopez, nada. Ik ging helemaal over mijn toeren. Ben ik even over de schutting aan de buuf aan het vragen of ze hem toevallig al heeft gevonden, staat kiddo ineens binnen. Tranen met tuiten bij mij natuurlijk. Waar was je????? Ik weet het niet mama. Zeg op... pfffffff Bleek het jochie achter de kliko bij de buren te hebben gestaan, als verstoppertje spelende zeg maar...... damn kind!!! Nooooit meer doen. Ik had het even niet meer meiden.... Ben eigenlijk wel toe aan een biertje, maar weet niet of dat wel verstandig is nu!
Miranda?? Vandaag trouwens lamballen?? Daar heb jij helemaal geen tijd voor! Hup hup, aan de klus jij
@Bob": Ik ben aan het bij komen van al dat klussen..hihi Daarom ben ik nu ook gesloopt. Sorry dat ik je aan 31 MEI herinnerd heb Eng idee hoor om je kind even kwijt te zijn,er gebeuren rare dingen op deze wereld. Gelukkig is hij weer terecht. Mijn kleine man stond vanmorgen opeens op de bovenste tree van de trap,dus helemaal alleen de trap opgeklommen (ik had geen idee dat hij dat kon) Ik dacht dat ik een hart verzakking kreeg. Alles is goed afgelopen. Ik ga maar eens verder met lam op de bank hangen
@all: Wat is hier rustig Hier alles redelijk. vandaag hele huis gepoetst, gekookt, alle was gedaan en nu weer aan de scriptie. vanavond op bezoek bij de overburen en daarna nog ff aan de klus ( heb morgen mijn ei al zegt mijn banner van niet, heb ei altijd op dag 13.) al zal het allemaal wel nutteloos zijn... Verder niet veel te melden. Bedenk me net dat na deze maand Sunshine en ik ws de enige niet zwangeren zullen zijn van deze club. Miranda en MissQ hebben zeker weten eind deze maand allebei een vette en verdiende posi test. Vind het wel een eng gevoel eigenlijk. Hebben jullie dat gevoel wel eens gehad, de angst om als enige over te blijven als niet zwangere in het lijstje? zou niet weten hoe ik me zou voelen, maar mijn gevoel zegt dat ik de laatste zal zijn... Liefs CHelleke
hallo allemaal, net even snel bijgelezen. @chelleke; dat is flink balen zeg. Maar wel goed dat ze er nog even naar kijken. Anders krijg je misschien valse hoop, mochten de leidertjes dicht zitten. @missq; dan zit de schrik er goed in zeg!!! Gelukkig was er niks aan het handje haha. @all; heb vrijdag mijn eerste huilbui gehad. Op het werk nog wel, zo genant. Had gelijk ook weer tensie van 207/135 :S. Laten we het maar op stress houden. Ben nu ook echt verschrikkelijk moe, zaterdag voor het eerst ook maar even 1,5 uur geslapen tussen de middag. Had 's avonds ook een feestje, dus moest wel beetje fit zijn haha.
Wat onwijs lief van je Chelleke!! Ik hoop het zo, het zou na bijna 4 jaar wel eens heel mooi zijn he.....
Ach meis, het moet er ook wel eens uit he. Jammer dat het op je wertk gebeurd, maar schaam je er niet voor. KNUFF!!
@Chelleke: Je hebt zeker nog kansen deze maand, dus positief aan de klus gaan. Het lijkt mij ook niet leuk om als enige over te blijven, maar we steunen elkaar door dik en dun! En wie weet als de eileiders weer toegankelijk zijn, dan liggen jou kansen een heel stuk hoger. @Biancaat is wel een hele hoge bloeddruk, probeer je maar een beetje rustig te houden Hoe is het met je zus? De eters zijn lekker de deur uit en dan kan ik nu de hele kamer gaan stofzuigen en dweilen:x:x
Ik voel mijn eisprong nooit... Ik baal hier trouwens van mezelf. Ben afgelopen dinsdag (ik weet het, heel laat pas en heel slecht van mezelf...) gestopt met roken en heb net weer een peuk opgestoken en de nodige biertjes gedronken. Mijn kind was vanmiddag een half uur kwijt en was daarvan nogal over de zeik, kwam er net allemaal uit en had zo mijn behoeftes.......... zo slecht van mezelf. Hoe zou emmie dit vinden? Ik neem aan dat ik 5 dagen na TP nog geen bloedband met mijn emmie heb... ZUCHT en dikke vette BAAL van mezelf.
Meis maar je geen zorgen om je Emmy hoor! Zo ie zo is de stress die je had erger als die sigaret en paar biertjes! Je kind zo kwijt raken is niet niks en dan mag je heel even zondigen hoor. Morgen weer met frisse moed rook en alcohol vrij dikke knuffffff voor jou!
Het is natuurlijk beter om niet te roken en te drinken. Maar ik rook ook nog steeds en een biertje gaat er ook wel in Ik ben na de miskraam weer begonnen, heel stom. Ik denk niet dat je emmie er wat van merkt. Die rot spanningen ook , die zorgen er weer voor dat we rare dingen gaan doen. Ik ga heel snel weer stoppen, maar dan na een positieve test
Bedankt voor het antwoorden dan ga ik er morgen eens goed opletten. Ik heb altijd het idee dat ik de enige ben, maar Bob voelt het ook niet