Goedemorgen allemaal! @Vlinder: Wauw mooie buik!! En ik vind hem best beschaafd voor jouw termijn. @Chelleke: Leuk van die piepschuimletters. @Sloppy: Jeetje allemaal ziek, beterschap. En Suzannah al in 68, daar zit Lucas ook in haha. Spannend hoor, dat jullie nog voor een derde willen gaan. Ik had eerst ook heel erg het gevoel nog een keer te willen, maar dat is wel wat afgezakt. Hier is het wel wat waaierig maar geen noodweer gelukkig, straks ga ik even met de kids naar de intratuin even naar de kerstspullen kijken, vinden ze altijd zo leuk.
@sloppy; beterschap allemaal!! Al die zieken, je hoort niet anders. Hopen dat het snel weer beter gaat met jullie. Maar Suzannah is zeker een reus haha. Leuk toch? Ondanks dat ze zoveel heeft meegemaakt, groeit ze goed. Dat is ook wel belangrijk. @sandra; wat een super mooie taart zeg!! Ziet er echt onwijs lekker uit. @chelleke en missq; mooie buikjes. @vlinder; jou buik zie er ook goed uit haha. Hoe gaat het nu? Gaat het beter nu je bent gestopt met werken? @wolfje; het schiet alweer lekker op zeg!! Spannend!!
NOD-Lijstje 01-11-2011:Miranda80, 30 jaar, 2e kindje 29-12-2011; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI Zwangeren: 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 7-12: vk controle 31-12-2011; Vlinder, 25 jaar, 1e kindje, meisje 22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 20-12 controle vk + liggingsecho 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 12-12-11 controle VK 13-05-2012; MissQ, 31 jaar, 2e en 3e kindje, tweeling, 27-12 20 weken echo; 03-01 controle Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn @wolfje; succes bij de vk
@ SLoppy: ach meis... allemaal de griep te pakken???? Hopelijk knappen jullie snel op.. @ all: Mijn werk heeft ALWEER het nieuws gehaald.... het NORO-virus is weer terug...... daardoor weer extra vrije dag vandaag..... moest nl naar de bedrijfsarts op t werk en ik had dienst van 9 tot 13u. moest er om 10.00u zijn. Helaas ocht de bedrijfsarts niet op locatie komen dus moest ik naar de hoofdlocatie toe en dat is hier bij mij om de hoek vond het daarom ook echt overdreven om daarna nog voor 2 uurtjes 60km te maken.... gelukkig mijn baas ook hahaha dus mocht ik thuis blijven.... Nu maar hopen dat het NORO weer snel over is, althans voor de kids op de groep dan.... voor mij mag t nog wel eff duren, dan krijg ik weer wat extra vrije dagjes hahahaha ( sorry ik ben erg)
@Chelleke: Ik had over de gehele zwangerschap gezien steeds een relatief kleine buik, maar die laatste weken schiet hij echt ineens naar voren zeg! Voor 23 weken heb jij ook nog geen hele grote buik...ben benieuwd of jij straks net zo'n groeispurt krijgt Bofkont weer met je vrije dag, hahah! Nou ja, geniet er dan maar van!! @Sloppy: Balen dat jullie allemaal ziek zijn zeg...Beterschap!! Wat goed dat suzannah zo lekker groeit! En ben benieuwd of de voorspelling uit komt...wie weet @Sandra: Veel plezier met de kids bij Intratuin..Altijd leuk! Ik ga vd week ook lekker kerstinkopen doen en vrijdag gaan we wrs om de boom @Bianca: Ben idd lekker aan het uitdijen jij ook? Gaat wel beter nu ik niet meer werk hoor..al moet ik elke dag wel goed mn energie verdelen en uitkijken dat ik toch niet teveel ga doen! Vriendlief stuurt me elke avond na het eten in bad, dat ontspant wel wat! Alleen slapen wordt steeds meer een ramp helaas.. Hoe is het nou met jou??
NOD-Lijstje 01-11-2011:Miranda80, 30 jaar, 2e kindje 29-12-2011; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI Zwangeren: 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 7-12: vk controle 31-12-2011; Vlinder, 25 jaar, 1e kindje, meisje, 14-12: vk controle 22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 20-12 controle vk + liggingsecho 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 12-12-11 controle VK 13-05-2012; MissQ, 31 jaar, 2e en 3e kindje, tweeling, 27-12 20 weken echo; 03-01 controle Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn
Als eerst wil ik iedereen een hele dikke knuffel geven!! verder heb ik jullie advies nodig, we zijn vandaag met bryan naar de kno geweest omdat hij overduidelijk weer niet goed hoort, nu zag zij dat een buisje eruit is en daar ook vocht achter zit, in het ander oor zit het buisje wel nog goed nu wil ze dat ene buisje niet vervangen want volgens haar is een oor wat goed is voldoende. Maar wij merken echt dat bryan overduidelijk niet goed hoort, ook aan hemzelf omdat hij gewoon schreeuwt om zichzelf te horen. Dit was overigens niet mijn eigen kno arts. wat zouden jullie doen wachten tot mijn eigen arts terug is of ergens anders second opinion aanvragen?? want dit gaat ook ten koste van zijn spraak wat al niet helemaal optimaal is
@vivi; lastig hoor... Heb je haar ook duidelijk verteld dat het jou niet lekker zit en dat jij wel degelijk het idee hebt dat het oortje niet is? Het ligt eraan wanneer je eigen KNO arts weer terug is, dan zou ik daar naartoe gaan. Als je daar wel vertrouwen in hebt. @vlinder; Ik dij de hele zwangerschap al lekker uit Gelukkig gaat alles naar voren en niet opzij. Ik denk dat mijn buik nu wel aardig te vergelijken is met die van jou haha. Fijn dat rust nemen werkt. Jammer dan weer dat het slapen minder goed gaat, dan lever je weer zoveel energie in. Goed naar je eigen lichaam luisteren. Ik slaap niet extreem goed, maar ook niet bar slecht, dus mijn energiepijl is voldoende. Nog heel even geduld en dan ben ook jij bevallen...
@Vivi: Ik zou toch ook nog ff naar je eigen kno arts gaan..Zeker als je daar al goede ervaringen hebt. @Bianca: Dat uitdijen hoort erbij he..Ik ben er ook gewoon trots op hoor! Tja, slapen wordt nou eenmaal lastiger..ach, als ik echt te weinig energie heb doe ik gewoon 's middags nog ff een tukkie of ga lekker bankhangen
Vanmiddag om 13.30uur had ik controle van de verloskundige...alles was gelukkig weer goed! Wel aangegeven dat ik ons kindje normaal 24uur per dag voel, 7dg in de week... en sinds gisteren hele uren helemaal niet... Was eigenlijk best een omslag van zo'n druk kindje! Moest dus door naar het ziekenhuis voor een CTG (hartfilmpje) en een echo... Dus naar het Lukas toe en melden bij route 33 Gynaecologie & Verloskunde. Even wachten en mocht toen op bed voor de CTG... een uur! Hartslag van het kindje was helemaal goed... wel veel harde buiken te zien... Toen de echo, er werd gekeken of er voldoende vruchtwater was... dit was gelukkig wel zo! Maar dat ik dus veel harde buiken heb, kan komen door een blaasontsteking, dus urine ingeleverd... Morgen om 15.00uur terug voor een extra groeiecho, door de vele harde buiken kan het zijn dat het kindje niet goed groeit... en krijg dan ook de uitslag van de urine! Kleine is nu weer lekker aan het bewegen! sorry meiden dat ik ff niet reageer, wel bijgelezen hoor
@wolfje: Dat was even een spannende middag! Gelukkig was alles goed. @Vivi: Waar je al niet blij van kan worden Lekker hoor je telefoon terug! Wat Bryan betreft.......ik zou niet wachten hoor! Deze arts zal het toch ook wel goed kunnen zien? En hoe langer je wacht hoe erger het miss kan worden. En als je nu al merkt dat hij niet goed hoort zal ik zeker geen risico nemen. Sterkte meis ik hoop dat ze snel het buisje opnieuw kunnen plaatsen. @Chelleke: nou lekker dan......nog weer ff vrij Worden de kindjes er erg ziek van? @Sandra: Dan is lucas ook niet zo heel groot Megan zat tot bijna een jaar in mt 68/74 dus ik moet wel wennen aan mijn reus hoor Hier gister naar de KA geweest en we hadden voor de verandering weer eens een ander omdat onze ziek was....pfff Deze vond, omdat het nu goed ging, dat we wel met de medicijnen konden stoppen! Mafkees! Dus ik vertel hem dat we bij Megan pas gestopt zijn toen ze kon staan en zelf kon zitten (ongeveer 8mnd) en dat ik pas ga overwegen te stoppen met de medicijnen als Suzannah zelf kan zitten.............ohh nou dat was ook prima hoor.....pfff Wat het starten met vaste voeding beginnen moesten we zelf maar weten. Het mocht maar we mochten ook nog wachten. Dus ik had weer het idee dat het tijd verspilling was. Wel is er nog een keer naar de longen ed geluisterd en hij vond haar wel heel erg benauwd klinken en als het erger werd of na het weekend nog niet beter toch terug naar de HA want het RS virus heerst weer en omdat we nu in het ziekenhuis zijn geweest had ze kans om dat te krijgen als ze het niet al had. Haar longen zijn nog steeds schoon maar het "zagende geluid" was wat lager als hij had gehoopt dus goed in de gaten houden. Tot nu toe drinkt ze haar flessen leeg en is ze allert als ze wakker is dus geen zorgen nog. Alleen 's nachts is het wel heel eng omdat ze soms zo hoest dat ik denk dat ze er in gaat blijven. Ze slaat dan ook ademen over.... Maar goed we weten waar we op moeten letten dus komt wel goed. fijne dag allemaal.
@wolfje; dat is schrikken zeg. Succes vandaag. Hopen dat het allemaal loos alarm is! @sloppy; handig zo'n arts die alles wel "best" vind . Geeft een hoop vertrouwen... NOT Gisteravond naar Ajax-Real Madrid geweest. Jeetje zeg, wat een uitje. Die hijsa eromheen. Niet dat ik zo'n overdreven voetbal liefhebber ben hoor, vind het alleen wel leuk om naar wedstrijden te gaan. Mijn vriend is wel enorme ajax gek.
@Sloppy: het NORO-virus is niet gevaarlijk gelukkig, maar wel erg besmettelijk... mensen hebben vooral last van braken en diarree... gelukkig hebben de kids er "nog"geen last van.... voor mij is t ook niet heel gevaarlijk, moet alleen extra bedacht zijn dan op uitdroging.... @ Bianca: schei me er over uit hahahaha, manlief heeft gisterenavond niets anders gedaan dan gemopperd over het feit dat het niet eerlijk was want Ajax had 2 goals afgekeurd gekregen... hij vond het doorgestoken kaart... vooral die uitslag van 7-1 van de andere ploegen..... @all: druk druk druk, dadelijk weer naar verjaardag van de vrouw van mijn neef..... zie ik mijn petenkindje ook weer even toch al een week moeten missen hahahaha... hele familie is daar denk ik, dus dan kan ik meteen even stiekem mijn buikje showen. HEb nu lekker lang weekend tot en met maandag... morgen naar de babydump in Eindhoven en zaterdagavond weer een verjaardag... zondag steengrillen met vrienden en maandag controle VK.... zo krijg ik de tijd wel om... en rusten????..... pfff dat doe ik echt te weinig.... maar heb nu zo veel tijd om leuke dingen te doen ( had ik door mijn wisselende diensten vaak niet) dat ik er gewoon graag van wil genieten en profiteren..... Slecht.... ik weet het
chelleke geniet van je lange weekend! bianca;manlief geeft niks om voetbal; gelukkig sloppy; wat naar allemaal zeg! all; hier fikse blaasontsteking
@Wolfje: balen van je blaasontsteking maar gelukkig hebben ze een oorzaak van je harde buiken gevonden!
@Wolfje: Was wel ff spannend dan woensdag..Gelukkig niks erg! Alhoewel die blaasontsteking ook niet fijn is natuurlijk.. Ik ga woensdag bij controle ook nog maar eens aangeven van die harde buiken, want ik heb dat ook en doe echt niks intensiefs ivm mijn b.i. Heb je ab voor de blaasontsteking?
hoi dames niet fijn blaasontsteking, maar goed... tja een penicilline kuur,3x pd tablet... hopen dat het werkt! vlinder; idd ff aangeven meid, ik woensdag ook vk controle
all; knuffels morgen allemaal boodschappen doen...tuincentrum... en eind van de middag t/m avond gourmetten bij familie... zondag naar lichtenvoorde...dus zal er weinig zijn... xxx