@sloppy ik stel daarom niets voor dat ze het zelf mar uitzoeken pffff schoonfamilie krijg je helaas gratis
Hier mogen ze het ook lekker gaan uitzoeken dit jaar. Ik heb door hun zo geen zin meer in de feest dgn Vroegen keek ik er in januari al naar uit, maar nu krijg ik het al benauwd als het oktober is. Wat gaan we dit jr weer beleven. Mijn probleem is dat ik heel veel verantwoordelijksheidsgevoel (mooi woord voor galgje) heb en me nu schuldig voel dat sloppyman's ouders alleen zitten met kerst en oud & nieuw. Daarin tegen heb ik vorig jaar beide dgn op mij genomen omdat sloppyman moest werken........ Sloppyman heeft nu meer en meer het idee dat zijn ouders helemaal niet blij met hem zijn omdat ze helemaal niet met hem bezig zijn alleen maar met zichzelf. Ook staan ze helemaal niet stil bij hun kleinkinderen en als je dan enigskind ben is dat heel naar.... hoe dan ook hoop ik dat het heel snel januari is en we dan weer normaal mogen gaan doen
Goeie morgen dames. @ molton luiers..... ik volg het advies van Vivi maar op.... zit tenslotte bij groene kruis kraamzorg Die lieve Vivi heeft gelukkig nog wat molton luiers... wat is ze toch een lieve schat he. @ Zeepaardje: oei hopelijk komt het idd door de meds en niet door wat anders.. eff bellen idd. @ MissQ: Oei dat klinkt niet al te best meid.... inderdaad rustig aan doen, maar ik weet ondertussen ook dat dat echt zooooooooo moeilijk is.... @ Sloppy: Vervelend dat ej weer zo'n last hebt van het hoesten... hopelijk voel je je snel beter.... @all: Vanmorgen controle VK gehad. alles was goed. sterke hartslag, de kleine meid lag zoals ze konden inschatten wat voor op de groei, ik had in ieder geval een flinke groeispurt gemaakt..... Heb wel aangegeven dat ik regelmatig last heb van krampen onderin mijn buik en dat was wel een teken dat ik het rustiger aan moest gaan doen. echte harde buiken vond ze het nu toch nog wat vroeg voor... gelukkig heb ik ze nog bijna niet in rust.... ohhh en het mooiste was... ik ben gewoon maar 1 kg aangekomen de afgelopen 4 weken zat nu weer netjes binnen de lijntjes..... ze was dus weer helemaal tevreden. Vanaf nu om de 3 wkn op controle... Ze heeft me wel aangeraden omdat ik tijdens huishoudelijke taken veel last krijg van krampen hiervoor een speciale buikband te halen met klittenband... deze geeft wat extra steun.... proberen waard dus es eff kijken waar ik die kan krijgen
@sloppy wat verschrikkelijk toch dat mensen feestdagen zo kunne verpesten, hier ging t sinds geboorte van bryan net weer beter tussen mij en schoonzus maar dit maakt t niet beter hoor alsof we weet terug bij af zijn, nou vergeet het maar dan blijven we lekker thuis
NOD-Lijstje 01-11-2011: Miranda80, 30 jaar, 2e kindje 29-12-2011; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI Zwangeren: 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 7-12: vk controle 31-12-2011; Vlinder, 25 jaar, 1e kindje, meisje 22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 20-12 controle vk + liggingsecho 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 02-01-2012 controle VK 13-05-2012; MissQ, 31 jaar, 2e en 3e kindje, tweeling, 27-12 20 weken echo; 03-01 controle Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn
ongelofelijk nu krijg ik een berichtje dat ze het dan toch 2e kerst dag bij mijn schoonzusje willen doen, nou heb gesmst dan wel pas rond half 7 want s'middags hebben we gezellig met vrienden afgesproken en dat was wel al ruim op tijd afgesproken (in sepember al hahaha) nou dat moest ze dan wel overleggen met haar man pfffffffffff wat een gedoe zeg
Net toch maar even het ziekenhuis gebeld en de verpleegkundige heeft toch maar een afspraak gemaakt bij de verloskundige. Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje bang want mijn harde buiken worden steeds wat pijnlijker.... om 14:15 uur kan ik terecht.
Zo ik heb net ventolin gekregen voor mijn bronchitus en er gaat na 1 pufje een hele wereld voor me open Ik mag nu 4x daag puffen en als deze op is moet ik met de ha gaan overlegen om structureel mijn astma te gaan behandelen....... Tot voorkort wilde ik niet geloven dat ik astma had tot de afgelopen 2x narcose. Bij de eerste kon ik geen ademhalen toen ik uit de narcose kwam en hebben ze me verneveld en de 2de keer hebben ze me voor de operatie verneveld........wat een verademing zeg! Ik wist niet dat ademhalen zo makkelijk kon zijn De ha zei ook, het gaat vaak zo gelijdelijk dat je zelf niet in de gaten heb dat je het benauwd heb tot dat er dus zoiets gebeurt en dan weet je dat het ook anders kan...... @MissQ: verstandig dat je gebeld het meis! Niet leuk dat je nu al zo'n last hebt maar je moet wel zeker weten dat er niet meer aan de hand is! Heel veel stertke zo. @chelleke: Ik heb zo'n band gedragen bij Megan omdat ik toen ook heel erg veel last had van mn buik en dat was heel erg prettig. hij kost ongeveel 38euro gewoon bij de prenatal kan je hem al kopen.
vivi; tja vandaag nergens last van dus uiteindelijk niet gebeld... ga bij de controle woensdag dit wel ff doorgeven... kerst; oh wat een goede met regelen zeg sloppy; beterschap! chelleke; hopelijk helpt de buikband! missq; sterkte meid! all; opa wordt over 20 minuten wordt opa geopereerd... knuffels
Ik heb hier Suzannah net een 1/2 potje pompoen gegeven en ze heeft het helemaal opgegeten Dit was de 2de poging en gister ging het al heel goed en vandaag nog beter. Ze doet zelfs haar mond al open voor het lepeltje Zo goed van haar. Je sabbelt heel erg op haar handjes en ze zeggen dat dit een teken is dat ze toe zijn aan wat anders en dat klopt dus. Van de KA mochten we het proberen. Ik heb wel zuiver biologisch voor haar gekocht, geen risico's met haar darmen.
@MissQ: Jeetje, balen meid! Gelukkig ben je er nog optijd bij en kan je voorkomen dat het erger wordt..dat was bij mij ook zo! Het is natuurlijk balen dat je nu al zoveel rust moet nemen met 18 weken, maar doe het maar wel hoor! Bespaart je veel ellende. Goed dat je gebeld hebt over die harde buiken..ben benieuwd wat ze ervan zegt! Sterkte. @Vivi: Ligt niet aan jou hoor van je schoonouders! Wat een gezeur @Zeepaardje: Vervelend dat je je niet lekker voelt..Wellicht bijwerkingen van de medicijnen ja! En wat rot ook van je opa..Sterkte ermee! @Sloppy: Balen van dat hevige hoesten..hoop dat het snel beter gaat! @Chelleke: Wat fijn dat de controle weer goed was! En 1 kilo is echt heeel netjes Wel ff rustig aan met die krampen he..en zo'n buikband is mss ook niet verkeerd. Hier ook weer veel last van harde buiken..Al 3 dagen lang steeds om de 5 a 10 minuten, maar niet echt pijnlijk. Zaterdag toch maar vk gebeld, die vond het ook wel kort op elkaar maar zag er toch niet heel veel kwaad in aangezien ze niet pijnlijk zijn of pijnlijker worden. Als dit wel zo is, zou ik weer moeten bellen...Maar het blijft hetzelfde. Ik heb ook echt niks gedaan, dus van drukte kan het niet komen..Gewoon afwachten en hopen dat het vanzelf óf minder wordt óf doorzet! Woensdag in elk geval controle en hoor ik het verder wel..
@Vlinder: Zo begon bij Megan mijn bevalling.........om de 5min harde buiken. ze kwamen echt op en hadden een piek net als een wee........dus wie weet dient de volgende pinkbaby zich snel aan
Al dikke knuffel! Hier straks kerstviering van het werk en net nu heeft evi wat verhoging pff heb manlief opdracht gegeven straks nog eens te tempen en me bericht te sturen
@vivi: Veel plezier! en ik hoop dat de verhoging snel zakt! Ff een foto spammen, ben zo trots op mijn meisje en haar hoofd optillen:
Heee, Slop! Wat een knapperd.. En ook al lekker eten! Beter.. Wij zijn er ook al mee begonnen omdat Lotte nogal spuugt. Hoe eerder vast voedsel, hoe beter. Zelf heeft ze er geen last van, maar ik moet haar minstens 3 keer per dag een schoon shirtje aan trekken.. Maar de wasmachine is geduldig... Ik heb zelf bloemkool, worteltjes en boontjes gekookt. Daarna gepureerd en ingevroren in ijsblokjes-vorm. Toen het bevroren was alle deel-blokjes in een zak gedaan en in de vriezer.. Vandaag heeft ze 3 blokjes bloemkool gegeten! Ik heb echt enorm gelachen om de gekke bekken die ze trok! Maar wat ik vragen wilde, geef jij groente én fruit? Dus 2 x per dag? of nog maar 1 keer per dag... En eh.. hier ook nog ff een foto van mijn kanjer!
Jakkie, Vi, verhoging bij zo'n kleintje is niet prettig... Hier ook net een week gehad met alle 4 verhoging, snot, en Julian zelfs weer 40 graden koorts.. Was wel weer even bang dat hij ging stuipen maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Hoi allemaal! Tweede poging, net was mijn hele lap tekst weg.... @MissQ: Hopelijk was alles goed bij de vK? Wauw wel mooie buik zeg. @Vivi: Ohhh wat vervelend zeg, dat alles van een kant moet komen. @Sloppy: Beterschap. Ahhh wat een schatje is Suzannah zeg, hele mooie foto! @Chelleke: Fijn dat alles goed was vanmorgen. Zo'n buikband heb ik geen ervaring mee. @Wolfje: En hoe is de operatie gegaan? @Vlinder: Oei al zo regelmatig harde buiken, hopelijk zet het of door, of stopt het. @MRT: Ahhh wat een lief meisje Hier alles goed, heb het druk met van alles en nog wat. Het is nog twee weken druk en dan wordt het wat rustiger in mijn agenda. Mijn ouders en schoonouders gaan trouwens de eerste 20 weken, dat ik naar school moet op Lucas en de kids passen, zo lief van ze. Daarna moet ik drie dagen werken en 1 dag naar school. Die ene schooldag gaan ze naar een kdv/ bso, want dat is een vaste dag. De andere drie dagen zijn mijn ouders een dag beschikbaar en mijn schoonouders twee dagen. Maar goed het zijn dan wisseldiensten, dus als ik s'avonds of in het weekend moet werken is de oppas niet nodig. Ben zo blij dat alles goed geregeld is, het is gewoon lastig om een kdv te vinden voor flexibele opvang. Heb zo'n zin om met de opleiding te beginnen