Ik moet voor morgen een A4 inleveren voor een collega die weg gaat (administratief medewerker) dus ik ken haar ook niet ze goed, met een wens voor de toekomst Dit is zo niet iets voor mij, ik heb werkelijk geen idee Hebben jullie tips?
sloppy; knap van je meid en ook al lekker smullen vlinder; heb echt het gevoel dat jij eerder dan mij gaat bevallen vivi;beterschap met je meid! mrt; wat een mooie foto! sandra; fijn dat het allemaal geregeld is wat betreft oppas! Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt om te beginnen all; operatie is goed gegaan, zit nu een nieuwe buisje in... zat een ontsteking...nu antibiotica... knuffels
Dames... graag jullie mening.... Is dit matrasje voldoende??? ABZ Polyether SG25 Matras 60 x 120 x 10 cm | Polyether/Schuim Matrassen | Baby-Dump
@ zeepaardje: gelukkig voor je opa meis.... hopelijk knapt hij snel weer op. Sandra: pfff das een goeie vraag, ben er zelf ook erg slecht in Wel fijn dat je de opvang geregeld hebt... geeft je denk ik wel rust he
@Zeepaardje (moet nog wel wennen aan je naam haha) Fijn dat de operatie goed is gegaan. @Chelleke: Volgens mij is het een prima matras, maar goed heb er niet zoveel verstand van. Ik ben aan het freubelen gegaan in psp, dit is het geworden (is uitgeprint in a4 formaat) hopelijk vinden ze het wat. Bekijk bijlage 206313
Goedemorgen dames, Hier ben ik ook weer even Lees natuurlijk alles nog volop mee en ben erg nieuwsgierig naar de volgende baby Hoop dat alles goed is met MissQ? Moet zo naar CB met Chelsey voor haar 2e prikjes ben wel erg benieuwd hoe zwaar ze nu is! Ze doet het allemaal super slaapt van 9 tot 9 en zit op 4 flessen van 210 Moeten 2 januari weer naar het UMCG voor verder onderzoek van haar niertjes. Sandra lijkt me goed hoor wat je hebt gemaakt,gaat toch ook om het gebaar? Allemaal een fijne dag liefs Bibaatje
@bibaatje weet jij nog wat chelsey kreeg toen ze 2 maanden was?? evi krijgt nu 5 flessen van 150+6 maar begin het idee te krijgen dat tijd word om op te hogen maar weet niet zo goed of dat verstandig is Goed om te horen dat verder alles goed gaat met jullie kleine meid
hoi meiden, de controle gisterenmiddag was goed, dus de schrik s avonds was des te groot. na het eten metmijn mannen in bad gegaan, veel schuim in bad dus water nit te zien. kleine uit bad, daarna ik, zie ik dat het badwater rood is. bloed.. bij het uitstappen 2 grote klodders verloren. manlief gelijk ht ziekenhuis gebeld, mochten gelijk komen. hartjes kloppen en placenta's zijn in takt. ben opgenomen in het ziekenhuis en heb verplichte bedrust, mag er zelfs niet uit om teplassen. artsen doen straks hun ronde en dan hoor ik verder. x
sorry voor de spelfouten en het ontbreken van de hoofdletters, tikt niiet zo handig op een touch screen...
@Zeepaardje: fijn om te horen dat alles goed is gegaan @Bibaatjes: Ahh de prikjes, hopelijk gaat alles goed. En al 4 flessen van 210/7! Suzannah drinkt nu 4 flessen 2x 180/6 en 2x 210/7. Spannend 2jan, ik hoop dat alles goed is hoor! @Sandra: ik vind het helemaal leuk wat je gemaakt heb! Ik zou er heel blij mee zijn als ik zoiets zou krijgen. Wat geweldig lief van je ouders dat ze tijdens de eerste 20wkn van je opleiding op je kidz gaan passen. Zouden mijn ouders ook doen hoor. @vivi: Suzannah heeft zelfs heel lang op 4x 150/6 gezeten....maar als ze het aangeeft kan je wat meer gaan geven. Je merkt het vanzelf. Wij gingen gewoon flessen van 180/6 maken en als ze wat liet staan dan was dat prima en wist je zeker dat ze geen honger meer had. @mrt: heel herkenbaar van de t-shirts. Megan spuugde alles bij elkaar en toen ze ging tijgeren had ze altijd een heel melk spoor........wat ze dan zelf weer opruimde met haar lijfie Suzannah spuugd helemaal niet en die kan zlefs wel 2dgn met haar kleertjes doen..........doe ik niet maar het zou kunnen. Vorig jaar dec. waren we in wenen met Megan en hadden we geen bagage. Ik had wel voor Megan extra rompers en de luiers in mn handbagage gedaan (was toen met die meters sneeuw en al die kwijt geraakte bagage op schiphol) maar toen heeft ze 3dgn in dezelfde kleding gelopen en ze zag er toen nog prima uit! Was nog nooit gebeurd Hier ff ego hoor: Ik ben zo blij met mijn ventolin! Dat hadden ze me veel eerder moeten geven........en ik snap helemaal niet waarom ik het niet kreeg omdat je het tijdens de zwangerschap en BV gewoon mag gebruiken. Ik heb een long capaciteit van 60%........begreep van mijn HA nu dat dat best erg slecht is. Tel daar een bronchitus bij op en een neus verkoudheid en het is bijna een wonder dat je nog lucht krijgt. Er gaat nu dus echt een wereld voor mij open! Ik moest net ff rennen omdat het zo hard regende tijdens het naar school brengen en dat ging Normaal heb ik dan dus een astma aanval (wist ik veel) De HA vond het verwonderlijk dat ze met zulke slechte longen zo lang hebben laten aan modderen! Het is doordat ik voor de laatste keer narcose verneveld ben en ik voelde hoe een "normaal" mens ademde dat ik begreep dat het niet normaal was dat ademhalen zo moelijk gaat. Ik heb periodes gehad dat ik het prettig vond om niet te ademen. De HA vond dat wel heel erg en ging het met mijn vast HA bespreken dat ik zo niet verder moest blijven gaan en echt behandeld moest worden voor mijn astma... Maar goed ik heb weer lucht!! SUPER
@misq jeetje wat zul jij geschrokken zijn, dikke knuffel van mij! @sloppy bryan heeft ook astma en idd ventolin doet wonderen Hier ligt een knap meisje op mijn buik hahaha, zo krijg ik niets gedaan dus haar zo Mar eens in bed leggen. Nou de discussie met schoonzusje blijft doorgaan nu wil zr dat we zelf eten meenemen want ze heeft geen tijd iets klar te maken en bestelen is te duur (terwijl kosten gedeeld worden ) nou ik moest vorig jaar werken en heb toen ook alles geregeld hoor. Nou als t aan mij ligt doen we niets meer sfeer is toch al verpest. Mijn humeur is nu echt hopeloos en dan draaien ze ook nog dat liedje met i think i wanna marrie you grrrrr
We ff een ego bericht Suzannah heeft net bijna een heel potje fruit op @Vivi: pfff wat een elende rond om de kerst.........hier ook net weer hoor. Schoonma: zie maar wat jullie doen.........wij zijn thuis... Had ook gevraagd of ze hier naar toe willen komen op 17dec omdat hier dan sprookjes wandeling is en dan doet Megan ook mee, ze is een herdertje Zo leuk........maar ze hebben al wat anders iets van de woningbouw uit en daar moesten ze voor inschrijven en dat gaan ze dan liever doen. Nou doe dat dan maar! Zoek het uit! Heerlijk toch zo'n knuffel op je buik Zo ik ga de storm nog een keer in om Megan uit school te halen. Denk dat ik toch maar een huis dichter bij school moet gaan zoeken......moet nu 15min lopen...
Ja hoor dat weet ik nog ik ben toen begonnen met de ochtend fles naar 180 te doen en dan 3 van 150 en de laatste weer 180 en als ik het gevoel had dat ze dat aankon en nog meer wilde dan ging ik langzaam aan ook die van 150 vervangen voor 180....om en om dus een beetje verhogen!
MissQ schrikken zeg hopelijk komt alles goed met jullie!! Sterkte Chelsey weegt nu 6575gram en is 63 cm lang haha....ben zo trots op d,r....met de prikjes was ze ook weer een bikkeltje even gehuild tijdens het prikken en daarna weer en lachje op haar gezichtje te zien de kanjer!
Hey MissQ: Wat ontzettend schrikken zeg. Goed dat je nu in het ziekenhuis bent, kunnen ze je goed in de gaten houden. Heel veel sterkte!
Ohh helemaal gemist van morgen!! Sterkte meis wat een schrik Ik hoop dat je snel weer naar huis mag meis. xxx,
@bibaatje ja zoiets had ik idd ook in gedachten, vanmorgen 2e fles 180cc gegeven omdat ze bij die altijd hongerigst lijkt hahaha, en dan idd de laatste die kreeg ze al 180 mooie cijfertjes heeft je meid, hier morgen met evi naar het bureau voor de eerste prikjes en bryan nog een keer de oogtest pfffffffff ben benieuwd wat de cijfertjes van evi zijn, we hebben haar vorige week zelf gemeten en ze zat nu op 60 cm
@MissQ: Jeetje meid, wat schrikken zeg!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt...Ik denk aan je! @Sloppy: Nou, die pinklady van mij, laat denk ik toch nog ff op zich wachten...Heb die regelmatige harde buiken al sinds zaterdagavond, maar mn meisje zit er nog steeds Mooie foto van Suzannah!! Knap dat ze haar koppie al zo mooi optilt! En fijn dat de ventolin zo goed werkt. @Vivi: Wat zonde dat Evi verhoging had! Gaat het al beter? @Mrt: Wat een mooi koppie heeft die kleine meid van jou zeg!! @Sandra: Fijn dat je het zo hebt kunnen regelen met je ouders en schoonouders voor Lucas! Echt goed van je dat je die opleiding gaat doen hoor..met 3 kids nog wel! Zal best eens pittig zijn. @Zeepaardje: Gelukkig is het goed gegaan bij je opa! Hoop dat hij snel hersteld. Ik durf echt niet te zeggen wie van ons eerder is..Zolang dat gerommel bij mij niet doorzet kan het nog wel even duren hoor! (al hoop ik van niet). Voor hetzelfde geldt begint het bij jou ineens eerder dan je verwacht...Who knows! Afwachten.... @Chelleke: Volgens mij heb ik ook zo'n soort matrasje..Is gewoon prima hoor! @Bibaatje: Leuk dat je weer ff langskomt hier! Klinkt echt als genieten met die kleine meid van jou..heerlijk hoor. Hier nog steeds hetzelfde dus met de harde buiken..morgen weer controle, dus wacht het wel af. Verder gewoon rustig houden dus..