bibaatje; fijn dat met jullie meid alles goed gaat! sandra;ziet er mooi uit missq;:x meid wat schrikken, denk aan je!!! sloppy; fijn dat de ventolin helpt meid en je weer kunt ademen chelleke; thxmeid hoop ik ook! vivi; oh wat een gedoe, nou van mij zou het ook allemaal niet meer hoeven hoor vlinder; tis idd afwachten... s6 morgen bij controle... misschien strippen ik ook controle morgen all; knuffels... ik voel me echt beroerd, hopelijk wordt ik niet ziek
Even snel tussendoor hoor, dus sorrie dat ik niet op iedereen reageer. MissQ: Och jee wat schrikken zeg Goed dat ze je hebben opgenomen, houd je rust en hopelijk was die bloeding eenmalig. Sterkte.
zo hier net met de 2 kids naar het bureau geweest en eindelijk na 4x heeft bryan de ogentest goed gedaan pfffffffffff ging in begin moeizaam maar na wat moeite toch gelukt dat scheelt ritje naar de oogarts!! Evi heeft haar eerste prikjes gehad, jeetje wat kan die schreeuwen (ben ik niet gewend van bryan ) is een echte meid, hoop dat ze niet al te ziek ervan word ook mooie cijfertjes 59 cm en 5.550 gram lekker flinke meid maar mooie curve das belangrijkste
@Sloppy: Wat een moppie zeg!! @Vivi: Wat een schatjes die 2!! Lief die haartjes van Evi.. Fijn dat het allemaal goed was..Hoop dat Evi niet ziek wordt idd. @Zeepaardje: Al op controle geweest? Hoe was het? Vanmorgen weer controle gehad en alles was helemaal in orde! Kleine ligt helemaal vast in mn bekken, dus dat is mooi. De harde buiken kunnen volgens de vk toch niet echt kwaad zolang ze niet pijnlijk zijn..alleen vervelend dat het zo kort op elkaar is. Als het wel pijnlijk werd moest ik bellen. Kon alleen zorgen voor ontsluiting, maar ja dat is niet erg natuurlijk..elke cm is al mooi meegenomen
NOD-Lijstje 01-11-2011: Miranda80, 30 jaar, 2e kindje 29-12-2011; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI Zwangeren: 25-12-2011; Zeepaardje, 2de kindje, verrassing, 14-12: vk controle 31-12-2011; Vlinder, 25 jaar, 1e kindje, meisje, 21-12: vk controle 22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 20-12 controle vk + liggingsecho 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 02-01-2012 controle vk 13-05-2012; MissQ, 31 jaar, 2e en 3e kindje, tweeling, 27-12 20 weken echo; 03-01 controle Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn
@ MIss: Ohh meis wat schrikken.... Hopelijk komt alles snel goed en was het idd eenmalig..... Ik denk aan je. Dikke knuffel Dames, vanmiddag met manlief bij de leenbakker een matrasje gekocht: een hele mooie en dikke stevige matras voor..................... 29,99euro Dit na een tip van een aantal april2012 mamma's die hem ook hadden voor hun 1e kindje en nu weer gebruikten.... hij is alleen niet meer te bestellen omdat hij uit de verkoop gaat, maar het is echt een super goed matrasje met een wasbare hoes er omheen... Helemaal happy dus
@chelleke: Wat een goede deal zeg! Snap dat je daar blij van word. gister de school foto's gekregen van Suz en Megan:
Hoi allemaal! Wauw wat een mooie foto's allemaal, geweldig! Ben wel erg benieuwd hoe het met MissQ gaat, hopelijk gaat alles goed. Hier vanmiddag met de kids naar de ballenbak geweest, Thomas en Jasper hebben zich prima vermaakt en Lucas heeft zijn ogen uitgekeken, je zag hem echt denken als ik nou kon lopen dan ging ik er ook in haha.
@Vivi: heerlijk he zo'n knipbeurt! Ik ben vanmiddag ook geweest..ligt mama straks nog enigzins fatsoenlijk in het kraambed, hihi @Sloppy: Wat een moppies!! @Sandra: Die arme Lucas...nog even en dan kan hij ook lekker los gaan in de ballenbak
@sloppy wat leuke foto van je kids! Pff gaat niet lekker hier, evi heeft koorts door spuitjes en bryan ligt naast me op bank klaagt van pijn aan wang maar volgens mij heeft hij oorpijn dus beloofd wat