Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank jullie wel voor jullie lieve woorden allemaal. Het doet ons goed om te lezen dat jullie zo met ons meeleven. Ik ben heel blij dat de vrematie geregeld is, morgenavond zal heel zwaar gaan worden. Daarna kunnen we gaan proberen om het een plekje te geven en zelf weer helemaal op te knappen. Ik heb zowiezo tot na de kerst de zware AB en tabletten tegen de schimmel / gist infectie die mijzelf haast het leven heeft gekost. Morgen weer bloedprikken en hopelijk zijn mijn nier en leverfuncties aan het verbeteren. Sinds gisteren begin ik met het vasthouden van vocht in mijn enkels en heb ik last van mijn zicht (dat laatste is een bijwerking van de tabletten tegen de schimmel / gist).

Dikke knuff,
    MissQ en MrQ.

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Lieve misq ik zou er veel voor over hebben om je morgenavond te kunnen steunen, aangezien dat helaas niet gaat zal ik in gedachten bij je zijn en een kaarsje voor je aansteken!!
    Weet dat we in gedachten allemaal bij je zijn
    Dikke knuffel

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Lieve meiden
    Siert als ik niet zoveel op jullie allemaal reageer maar merk dat mijn hoofd wat overloopt met dingen om me heen die me op het moment veel bezig houden, en bovenop dat de zorg voor 2 kinderen me zo ontzettend veel energie kost dat ik gewoon kapot ben savond.
    Daar bovenop zie ik er beetje tegenop om volgende week weer te gaan werken maarja dat moet weer he

Wil dat jullie wel weten dat ik zeker aan jullie denk! En dat we snel gaan meeten!!

4. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    MissQ; in gedachten ben ik bij jullie...

ViVi; het is goed, meis. Moet zeggen dat ik ongeveer in dezelfde situatie zit..

5. sandra

sandra Fanatiek lid

MissQ: Ik ben ook in gedachte bij jullie. En morgen om 18.00 uur brand ik een kaarsje voor je twee kanjers.

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Verder reageer ik even niet zoveel, ik heb zo'n mega drukke week dat het gewoon niet lukt. Volgende week is het gelukkig weer een stuk rustiger.
    Voor iedereen een dikke knuffel.

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob: Heel veel sterkte voor morgen en ook ik zal een kaarsje voor je branden. Ik vind het ook zo vervelend dat je nu nog steeds ziek bent en last van bijwerkingen. Ik hoop echt dat je in ieder geval lichamelijk weer snel op knapt.

@Chelleke: Jij lekker 12 uur slapen , lekker hoor.
    Dan moet je wel erg moe geweest zijn.
    Probeer niet te veel stil te staan bij de dingen die verkeerd kunnen gaan, want het grootste deel van de zwangerschappen gaat gewoon goed.

@Bianca: Wat fijn dat kleine al aan het indalen is.
    Mijn zoontje liep ook altijd voor, maar woog 3200 gram bij 39+6.
    Dus misschien wordt het geen reus. Voor jou gaat het nu ook lekker opschieten.
    Met mij gaat het verder goed en met mijn moeder ook.
    We moeten toch weer verder, maar dat gaat wel met vallen en opstaan. De kerstdagen zijn we in ieder geval bij elkaar.

Ik heb heerlijk een weekje vakantie!!!
    Moet wel zeggen dat ik daar heel hard aan toe ben, aangezien ik moe ben van alles.

Knuffel voor Sandra en Vivi omdat ze het zo druk hebben.
    Aan het werk gaan na verlof is nooit leuk

@Zeepaardje:(???

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden
    erg drukke dag gehad en nu wat gedoe met manlief...

reageer morgen weer...

hier is alles nog rustig;)

knuffels

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen meiden,

@Zeepaardje: Jammer van gedoe met man, komt vast weer in orde.
    Het zullen wel de zenuwen zijn.
    Hopelijk komt het weer in orde.

Hier vandaag een poets dagje en moet dringend een boodschappenlijstje maken

10. Zeepaardje

miranda; tja heb echt geen idee wat hij heeft...maandag avond geen woord gezegd, alleen het hoognodige...en gisteravond ook....
    ben benieuwd wat die vanavond doet...

s6 met poetsen en boodschappen;)

missq; meid, ik leef met je mee, denk aan je... nu ff rusten en vanavond de afscheidsdienst... knuffel

all; vk controle was weer goed...
    ben weer goedgekeurd voor een week...
    kleine is onwijs druk in me buik, dus denk dat die voorlopig nog wel blijft zitten daar;)

knuffels

11. Zeepaardje

meiden, ben er morgen weer... voorlopig 's avonds niet online:)

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @MiisQ: Ik wil je even heel veel sterkte wensen bij de crematie van je 2 kanjers!
    Dikke digi knuffff

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Lieve MissQ: Sterkte .... in gedachten ben ik bij jullie XXX

14. sandra

sandra Fanatiek lid

Lieve MissQ en man ik denk aan jullie. Heb het kaarsje net aangezet. Heel veel sterkte.

15. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ga ik ook de kaarsjes aansteken voor MissQ en haar fam!
    Ik denk aan jullie!!

Hier ook weer goedgekeurd bij de vk:)
    Volgens de vk ligt ze er helemaal klaar voor...tja verder afwachten dus!

@Zeepaardje: Die van mij is ook nog druk, dus die blijft waarschijnlijk ook nog wel ff zitten..
    Is het niet gewoon de spanning bij je man? Iedereen reageert er natuurlijk anders op...zeker mannen.

Knuffel voor alle dames die het druk hebben! Enne..geeft niks als jullie hier wat minder zijn! De kindjes gaan natuurlijk voor:)

Vannacht een rotnacht gehad, dus zal vanavond niet laat in mn bed liggen! Liefs aan allemaal.

16. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Missq...ik denk aan jullie

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Lieve meiden, we hebben een hele mooie uitvaart gehad, precies zoals wij hem wilde. We zijn net thuis, manlief is de hondjes uitlaten en daarna tabletten innemen en naar bed. Wekker laten we morgen even voor wat die is..

18. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Fijn dat jullie een mooie uitvaart hebben gehad.
    Laat de wekker maar voor wat het is.
    Hoe is het verder met je?

@Zeepaardje: Heeft manlief al weer wat gezegd?
    Mannen zijn soms raar;)
    Fijn dat alles weer goed was bij de vk.

Hier vandaag maar alvast wat boodschappen doen.
    Ik krijg altijd de zenuwen van boodschappen doen met kerst.

19. Zeepaardje

missq; fijn dat het naar jullie wens verlopen is... heel veel kracht gewenst in deze moeilijke periode... en hoop dat jij snel op mag knappen van die rot infectie! knuffel

miranda;s6 met boodschappen;)

vlinder;hopelijk heb je nu beter geslapen...!

manlief; idd de drukte van werk en de stress/ zenuwen van de komst van onze baby...
    het is nu weer goed:)

all; vanmiddag de stad in...en vanavond bij me ouders...ben er aankomende tijd een stuk minder, ook ivm de feestdagen...
    knuffels

20. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MissQ: Fijn dat het helemaal was zoals jullie wilden! Nu even aan jezelf denken...Sterkte!

@Zeepaardje: Heb vannacht idd een beter nacht gehad gelukkig!! Fijn dat het weer goed is met je man.
    Je houd ons wel op de hoogte he? Ook al ben je hier wat minder??;)

Ik ga ook wat boodschappen doen voor de kerst..Nu is het tenminste nog een beetje rustig in de supermarkt!
    Haal meteen een extra voorraadje in huis voor als de kleine toch met kerst komt en de winkels dicht zijn..

Deel Deze Pagina