@Missq: fijn dat alles verlopen is zoals jullie het voor ogen hadden. @Zeepaardje: Sloppyman werd ook heel stil de wkn voor de bevalling hoor, denk dat het er bijhoort (hoe vervelend ook) @Vlinderoe je wel een beetje rustig met die boodschappen? @miranda: ook de boodschappen al binnen......wij gaan morgen. Hier is net de fysio voor Suzannah weg en ze was heel erg tevreden met de vooruitgang die ze had geboekd We heeft ze nog steeds een achterstand van ruim een maand in ontwikkeling en blijft haar linker arm daarop ook nog een achter. Tja wat dat zegt........dat is moeilijk. Het kan zijn dat het zo blijft en dat het nog bij trekt. Ook haar hoofd optillen in buik blijft heel erg achter en zit ze op een baby van 2mnd, maar goed als we blijven oefenen dan zal dat ook moeten bijtrekken. Hoe dan ook doet ze het goed en ik moest me geen zorgen over haar makken. Over het algemeen maak ik me geen zorgen en kan ik het makkelijk plaatsen hoor maar als ik dan de bevestiging krijg over haar armpje dan doet me dat wel pijn hoor En dat zag ze ook aan me, hoe positief ik probeer te zijn dan komen er toch tranen hoor. Toen heeft ze me op mn hart gedrukt dat als het over 3mnd nog zo is dat ik dan aan de bel moet trekken maar ze verwacht het niet..... De toekomst kan je niet voorspellen en dat is met dit ook zo en het blijft afwachten hoe het met haar zal gaan verlopen. Al met al is het een heerlijke baby
vlinder; fijn dat je een betere nacht gehad hebt... ik laat het zsm weten sloppy; fijn dat de fysio tevreden was en S. vooruitgang boekt Ik kan begrijpen dat je verdrietig bent, hopelijk trekt alles snel bij meid! Geniet lekker van je meiden All; knuffels
Tja, de mannen...De een wordt stil, de ander zenuwachtig...De mijne wordt bijna hyperactief, haha! Die is volop in gesprek met de baby en zingt er liedjes voor met teksten als "kom maar lekker naar buiten, tra la la..." Ik moet er wel om lachen
@Sloppy: Fijn dat de fysio tevreden was! Vervelend dat je nog steeds wel in onzekerheid zit..kan me voorstellen dat het je verdriet doet! Vertrouwen hebben hoor...X
@ MissQ: FIjn om te horen dat de uitvaart was zoals jullie graag wilden.... En uiteraard heel veel sterkte de komende periode.. @ Zeepaardje en Vlinder: Nog alles rustig??? hopelijk komen jullie kleintjes nog ent de laatste paar dagen van 2011 meepikken...... succes met de allerallerlaatste loodjes Hier vandaag babydump levering gehad kamertje, kinderwagen, maxicosi, verzorgingstas, box en nog wat accessoires. Vandaag ook nog met mams bij prenatal en babydump geweest voor wat spulletjes te halen. We hebben nu zo goed als alles in huis... volgende week behangen en dan kamertje opbouwen..... heb er zin in....
@Chelleke: Bedankt meid! Ja, het is nog rustig...al heb ik nog steeds veel harde buiken. Vandaag de hele dag door om de 5 a 10 minuten...maar ja, is niks aan te doen dus wachten maar gewoon rustig af! Hoop stiekem ook wel op nog een 2011 kindje..maar goed, daar heb ik geen invloed op! Leuk dat je alle spullen binnen hebt!! Nu kunnen jullie lekker beginnen Is zo leuk allemaal en dan wordt het ineens zo echt! Geniet ervan.
We hebben het dressoir nu ingericht met spulletjes voor en van Tristan en Kyra. Het urntje staat daar nu ook. We gaan nog op zoek naar een mooi urntje, maar ik heb tot nu toe alleen nog maar urnen gezien die ik niet mooi vind. Van mijn ouders krijg ik een ashangertje voor aan een ketting, zodat ik ze altijd bij me mag hebben. Wil graag een vorm van een baarmoeder met daarin 2 foetussen die naar dezelfde kant kijken en een schuin tussenschot hebben. Ik ga met ons pap bij een juwelier praten om eens te kijken wat hij voor ons kan betekenen.
@Bob:Wat fijn dat je kindjes thuis zijn. En wat een mooi gebaar van de hanger. Ik heb er ook een, een heel klein voetje op ware grote. Het is een hele mooie dierbare herinnering. Hoe is het nu met je?Lichamelijk al wat opgeknapt?
@MissQ: Fijn dat ze nu bij jullie thuis zijn, en wat een ontzettend mooi idee zo'n hangertje, zo kan je ze altijd bij je dragen. Vind het nog steeds zo ontzettend oneerlijk dat dit gebeurd is
@missq: Het klinkt heel erg mooi allemaal! En ik ben het met Sandra eens, het is echt oneerlijk dat dit gebeurt is! @Miranda: Dat voetje als hanger klinkt ook echt heel mooi! Ik weet verder niet zo goed wat ik zeggen moet Ik vind het allemaal zo oneerlijk. Wij hebben gister alle boodschappen voor het kerst dinner in huis gehaald. Van mijn schoonouders nog steeds niet gehoort of ze wel of niet komen........dus die hebben pech Mijn SM dahct dat ze ziekte van Crohn had en dat bleek een virusje te zijn.....pfff ik heb haar donderdag gesproken en toen heeft ze niet gezegt of ze gaan komen dus we hebben er nu geen rekening mee gehouden........hahaha Gister onze zomer vakantie geboekd: 12dgn gran canaria Nu al weer zin in..............maar volgend jaar gaan we met de auto want wow wat is dat duur met 2kidz.. Moet ik wel zeggen dat we een 3kamer app hebben geboekd want ik wil wel lekker kunnen slapen. Nu ga ik Megan uit bed halen Als ik hier niet meer kom: HELE FIJNE FEEST DAGEN!!
@Sloppy: Klinkt goed jullie vakantie!!! Wij gaan volgende maand wat boeken,maar ik weet nog niet waar naar toe. @all:Mocht ik jullie niet meer spreken dan alvast hele fijne feestdagen
@Miranda, wat mooi, zo'n hangertje op ware grootte. Ik heb precies in gedachte wat ik wil, alleen moet die denk ik toch wel ontworpen worden. Hoop dat de prijs enigsinds mee mag vallen. Lichamelijk... bloedwaardes zijn in ieder geval verbeterd door de medicijnen. De infectiewaardes die normaal maximaal 6 mogen zijn, waren bij mij in het ziekenhuis 127 en van de week terug naar 15. Dus een hele verbetering. Voor jullie allemaal alvast hele fijne feestdagen. Wij gaan morgen bij mijn ouders met de hele familie eten, zal best beladen zijn allemaal, maar we hebben ook kindjes die er voor ons zijn en voor hun kunnen we dit niet niet door laten gaan (staat een beetje krom getikt!). Hebben ook voor de kindjes wat kadootjes voor onder de boom, het leven gaat door en dat is maar goed ook. Silvester sleept ons er gelukkig doorheen en voor hem MOETEN we wel door. Ik ga zo bij de buurvrouw een stukje maken. Vond ze beter dan bloemen geven. Ben het met haar eens. Zal ook wel weer een zwaar iets worden, maar we zullen doorgaan. -x- allemaal.
@MissQ: Mooi gebaar zo'n hangertje! Sterkte ook de komende tijd..hoop dat de afleiding tijdens de feestdagen ook ff goed doet! @Miranda: Jou hanger klinkt ook heel mooi..zo'n voetje op ware grootte! @Sloppy: Heerlijk zeg Gran Canaria!! Ben jaloers Wij willen komende zomer ook lekker op vakantie, weet alleen nog niet goed waarheen..onze kleine is dan natuurlijk nog maar een half jaartje! Ik ga beginnen met hapjes maken, want vanavond gaan we naar familie en iedereen maakt wat klaar! Wel lekker die afleiding..
NOD-Lijstje: 26-12-2011:Miranda80, 30 jaar, 2e kindje 29-12-2011; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI MissQ, 30 jaar Zwangeren: 25-12-2011; Zeepaardje, 2de kindje, verrassing, 28-12: vk controle 31-12-2011; Vlinder, 25 jaar, 1e kindje, meisje, 28-12: vk controle 22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 02-01: controle vk Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn Engeltjes * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5) * Sept 2011 - kindje van Miranda (7) * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ (18+5)
Lieve schatten. Allemaal hele fijne feestdagen gewenst. @ MissQ: Wat een mooi idee dat hangertje.... tis idd allemaal zo oneerlijk, maar oh wat vind ik het knap hoe jij je door deze periode probeert heen te slepen.... Ik snap wat je bedoeld met het feit dat Silvester nog rond loopt, maar dan nog.... bewonderenswaardig hoe je dat doet!!!!! Sterkte met deze dagen lieverd.... @ Vlinder en zeepaardje:..... succes met de laatste loodjes, mocht ik met de feestdagen niet meer op ZP komen ivm alle drukte dan zou ik zeggen....... beval ze @ de rest... fijne dagen, geniet van het lekkere eten en geniet van het samen zijn.....
@Missq: fijn dat je bloedwaardes zo snel naar benenden gaan! En tja het is helaas waar dat je voor silvester gewoon door moet gaan, hoe moeilijk het ook is. Ik hoop dat jullie toch kunnen genieten van deze dagen en kracht kunnen halen uit de vreugde van jullie heerlijke mannetje. Hier net in het dorp met mijn koor kerst liedjes gezongen voor het winkelend publiek Zo leuk! Suzannah was ook mee en lag heerlijk in de wagen om zich heen te kijken. Megan is met haar vader mee cadeautjes rond brengen voor de mensen van zijn bedrijf die met de kerst moeten werken. Dan krijgen ze altijd een zakje met lekkere dingen erin oa. een mars en een blikje fris. Ik heb het dus even heerlijk rustig Ik heb net een bikini voor Megan bestel.........hahaha Deze: Mim-Pi bikini | kleertjes.com Nu maar hopen dat hij past.