Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden ik heb hier nog geen buddy...dus wie wil?

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik wil wel je buddy zijn hoor :)
    Zal ff mn mobile nummer aan je door geven .

3. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob:Wat een ontzettend mooi en ontroerend gedichtje.

@Zeepaardje en Vlinder: Succes met de laatste loodjes,ik hoop dat het voor beide niet lang meer gaat duren.

4. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ff kort berichtje van mij

Weeën hebben toch doorgezet..Hele dag hetzelfde geweest en vanavond werd het heviger.
    Om 1.30 is vk geweest en had ik 3 cm ontsluiting..rond 4.30 komt ze weer.
    Ons kerstkindje is onderweg dus.
    Weet niet of ik jullie verder nog op de hoogte kan houden, anders horen jullie het wel als het er is!

Zeepaardje, hoop dat je snel volgt meid! X

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Wat spannend Vlinder!
    Heel veel succes met de bevalling!

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Vlinder, wat fijn dat je weeen doorzetten !! Hoop dat je ons straks komt berichten dat jullie een fijne bevalling hebben gehad met een super mooie beeb als resultaat.

@Zeepaardje, nog maximaal 2 weken, spannend meissie!!!

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    succes vlinder

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ook weer een beetje wazig.

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Miran, overduidelijk hoor meis, ondanks dat ie een beetje wazig is!!! Heb jij niet zo'n bloemetje op je camera?

10. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik heb de foto's met de telefoon gemaakt en het was vanochtend erg donker. Als jullie het streepje zien is het goed

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vlinder: heel veel succes!!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Duidelijk zwanger hoor!

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Vlinder: Zet m op meid.... op naar jullie kerstkindje.....
    @ Miranda: Ja hoor.... die is echt overduidelijk.... gefeliciteerd hoor.
    @MissQ: Wauw.... wat een mooi gedichtje.... krijg er echt kippevel van....
    @ Zeepaardje: nog maximaal 13 dagen;) sterkte met je opa.

@all: hier tot nu toe een wat onrustige kerst in mijn buik. ik weet niet precies of ik nu echt harde buiken heb of dat het de kleine is die continu draait. Ook als ik in bed lig lijk ik harde buiken te hebben, vooral als ik plat op mijn rug lig, als ik loop, of als ik naar de wc ga... maar het doet totaal geen pijn.....
    Misschien een stomme vraag maar rond de termijn van 26 weken waarop ik nu zit, kan het dan zijn dat je de kleine gewoon vanaf de buitenkant heel goed voelt en daarom alles wat harder aan voelt of kan dat niet.... Ik wil morgen nog even afwachten en anders bel ik woensdag toch de vk even... vind het echt geen spoed dus ga er nu niet op 2e kerstdag voor bellen...
    Mensen ervaring??

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Chelleke: Zou toch ff de HAP bellen hoor! Het klinkt al een blaasontsteking. Met harde buiken is het zo dat ze over moeten gaan als je gaat liggen.
    Het is zo dat je geen hardebuiken krijgt van het schoppen van je kindje of het volledig draaien.
    En je kan beter een keer te veel gaan als een keer te weinig!
    Ook al is het 2de kerst dag! Ik ben een keer gegaan omdat ik ontstoken hechtingen had die moetsen er echt uit, kan je niks aan doen.

15. sandra

sandra Fanatiek lid

@Vlinder: Ohhhh spannend! Hoop dat jullie kerstkindje er al is. Haha vind het wel grappig dat je gewoon met kerstmis aan het bevallen bent.

16. sandra

sandra Fanatiek lid

@MissQ: Wat een mooi gedichtje zeg, kreeg er tranen van in mijn ogen. Een dikke knuf.

@Miranda: Ondanks de wazige foto een overduidelijke streep joehoe!

@Chelleke: Klinkt inderdaad als een blaasontsteking.

Hier erg gezellige kerstdagen, kerstavond hebben we gezellig met ons eigen gezinnetje leker gegeten. Gisteren was mijn schoonfamilie bij ons, en had iedereen kleine hapjes gemaakt, veel te veel natuurlijk haha.
    En vandaag gaan we uit eten met mijn ouders en mijn zusje en haar man en kindje.
    En morgen helemaal niets:p
    Lucas begint al aardig te tijgeren op de grond, niets is meer veilig, zal zo even een foto van Lucas laten zien die aan de knopjes van de dvd speler zit.

Fijne tweede kerstdag allemaal!

17. sandra

sandra Fanatiek lid

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat een mooi mannetje is het Sandra!! Echt super foto's ook :D

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier is de kerst psis zoals ik hem had verwacht :)

Eerste Kerst samen met Sloppyman en Sloppyzus in de keuken gestaan............leuk terwijl mijn moeder en vader met Megan speelde.
    De zorg van Suzannah heb ik gedaan omdat ik dat nog steeds niet uit handen geef.
    Bij elke kik ging er wel iemand kijken en continu vragen: ohh ze doet dit en ze doet dat en haar arm wat doet ze daar raar mee.......is dat wel goed?? Moeten jullie daar niet eens naar laten kijken??
    Pffff dus weer uit leggen en doen, maar het was onderwerp van de dag.

Hoogte punt was even met mijn zus en man naar het huis gaan kijken waar mijn zus een bod op gedaan heeft. Echt super leuk huis en ik hoop dat ze het kan kopen voor de prijs die ze in gedachten heeft.

2de kerstdag maar op geofferd aan mn SO....
    Dus snel nog wat in huis halen omdat we op nisk hadden gerekend (Hoera voor Zandvoort........alle supermarkten open)
    Belt mn SM net om 12uur op.........ben een ovenschotel aan het maken zal ik die mee brengen?? Nou dan hoeft het niet meer hoor! Pfff

Ohh ik vind het zo leuk dat het kerst is :)
    Oja we zouden geen cadeautjes doen en omdat we op 85m² wonen met 2kinderen zonder bergruimte is er de regel: geen grote cadeau's want we weten niet waar we het laten moeten.......
    Heeft Megan een treinbaan, een houten poppenhuis en een hobbelpaard gekregen :( HAHAHAHAHA....het paste gelukkig niet in de auto dus hebben we het daar gelaten maar hoe verzin je het.
    En ik voel me nu zo ondankbaar, maar het past echt niet in mn huis.
    Suzannah kreeg een pop (niet voor onder de 3) een knuffel en een speeldoos (heel erg leuk)
    Ik ben overal super blij mee hoor! Echt alles is even mooi maar nu moet ik weer dingen weggaan doen omdat ik geen ruimte heb.
    :( Hopelijk krijgen we vandaag geen cadeautjes.......hihihihi wel lekker goedkoop voor de kerstman :D:D

Nou genoeg geklaagt HAHAHAHAHA FIJNE DAG VANDAAG!!

@miranda: begint het al door te dringen :D

@Vlinder: Huphuphup, deze wee komt nooit meer terug pufff pufff puffff! Je kan het meis, en ik ben zo genieuwd!

20. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder?!?! Ben zo benieuwd hoe de nacht verder verlopen is....

Slop; je moet maar zo denken, nog 365 dagen, dan is het pas weer Kerst! Whahahaha

Deel Deze Pagina